Ο Μαξ Φερστάπεν μοιάζει να τα έχει όλα στα 27 του χρόνια.
Είναι 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έχει πετύχει 64 νίκες, χαίρει καθολικής αναγνώρισης από τους συναθλητές του και με δυο αγώνες σε Βραζιλία πέρυσι και Ιαπωνία φέτος έχει πυροδοτήσει μια συζήτηση για τον κορυφαίο οδηγό της εποχής του αλλά και διαχρονικά. Παρότι φέτος δεν έχει στα χέρια του μονοθέσιο ικανό για νίκη σε κάθε πίστα, ένα μοτίβο που έχει διαμορφωθεί από πέρυσι στην Ισπανία, ο Φερστάπεν έχει καταφέρει στους 3 πρώτους αγώνες να είναι στο βάθρο δυο φορές, τη μια στο μεσαίο σκαλί και να βρίσκεται στη 2η θέση της βαθμολογίας με την ελάχιστη διαφορά από τον πρωτοπόρο Νόρις.
Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ τόνισε: «Χωρίς καμία αμφισβήτηση, είναι ο καλύτερος οδηγός στον κόσμο αυτή τη στιγμή. Αλλά είμαστε μια ομάδα. Δεν είμαστε ένας οδηγός και ένα μονοθέσιο, είμαστε μια ομάδα, και κερδίζουμε ή χάνουμε μαζί. Δουλεύουμε πολύ σκληρά. Γνωρίζουμε ότι αυτό το μονοθέσιο έχει κάποιες αδυναμίες. Γνωρίζουμε πού πρέπει να βελτιωθούμε, και όλοι εργάζονται πολύ σκληρά για να το πετύχουν αυτό. Ανατρέψαμε τα πάντα στη Σουζούκα για να σετάρουμε το μονοθέσιο ώστε ο Μαξ να μπορεί να το αξιοποιήσει, η Σουζούκα είναι μια πίστα όπου ξεχωρίζουν οι οδηγοί. Αλλά πρέπει επίσης να έχεις μονοθέσιο ικανό, για να μπορέσεις να αποδώσεις, και αξίζουν συγχαρητήρια στην ομάδα μηχανικών που του έδωσε κάτι με το οποίο μπορούσε επιτέλους να κερδίσει. Για εμάς, αποτελεί προτεραιότητα το Πρωτάθλημα Οδηγών. Το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών σίγουρα θα είναι πιο δύσκολο, αλλά είναι μια μακρά χρονιά και ποτέ δεν τα παρατάς. Δεν υπάρχει καλύτερο τονωτικό ή κίνητρο από τη νίκη, που πήραμε».
Ο Φερστάπεν έχει εξελιχθεί σ’ έναν οδηγό που έχει πλέον την εμπειρία να μην κάνει λάθη. Μπορεί να μεγιστοποιήσει την απόδοσή του τη στιγμή που μετράει στις κατατακτήριες δοκιμές και να διατηρήσει τον ανώτατο δυνατό ρυθμό που επιτρέπει το μονοθέσιο καθόλη τη διάρκεια του αγώνα. Είναι σταθερός στην απόδοσή του, αποφεύγει τις κακοτοπιές και είναι πάντα έτοιμος να εκμεταλλευτεί τα στραβοπατήματα των αντιπάλων του. Παρότι η RB21 δεν είναι ανταγωνιστική και έχει περιορισμένο παράθυρο βέλτιστης λειτουργίας των ελαστικών ο Φερστάπεν καταφέρνει να πάρει αποτελέσματα. Τόσο ο Λώσον στους δυο πρώτους αγώνες και ο Τσουνόντα στον τρίτο δεν μπόρεσαν να βαθμολογηθούν ενώ αντίθετα ο Φερστάπεν με υπομονή και εξαιρετικές αποδόσεις έχει καταφέρει να πάρει 61 βαθμούς. Πρόσφατα ο 27χρονος Ολλανδός έμαθε πως θα γίνει πατέρας καθώς η Κέλι Πικέ περιμένει το παιδί τους.
Διαβάστε επίσης
FIAT 600: Προσιτές εξηλεκτρισμένες επιλογές
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μικροβιακή αντοχή – Καθ. Ν. Σύψας: Πολλοί θάνατοι στην Ελλάδα, το οικονομικό κόστος – Μη ασφαλής η χώρα
- Τι μπορεί να φρενάρει τη λήξη των μέτρων για την ακρίβεια
- Μαρκ Καλουστιάν στο mononews: Ο ΝΟΚ, η «αθηναϊκή Ριβιέρα» και τα σχέδια του λιβανέζου επενδυτή
- ΟΤΕ: Τα 16 ευρώ και οι κρυφές σκέψεις των Γερμανών της Deutsche Telekom
