Εάν η αρχή είναι «το ήμισυ του παντός», τότε ο Σκλαβενίτης είναι σε καλό δρόμο για να επαναφέρει το δίκτυο της πρώην Μαρινόπουλος σε βιώσιμη πορεία.

Περίπου τέσσερις μήνες από την ανάληψη των ηνίων της άλλοτε πανίσχυρης αλυσίδας, οι καταναλωτές όπως όλα δείχνουν επιστρέφουν σταδιακά στα καταστήματα, τα οποία είχαν εγκαταλείψει μαζικά λόγω της θλιβερής εικόνας που παρουσίαζαν τα ράφια τους.

Πέρα από την φήμη του Σκλαβενίτη για την ποιότητα, τις καλές τιμές και την εξυπηρέτηση, καταλυτικό ρόλο παίζουν οι μεγάλες προσφορές που γίνονται σε μια ευρεία γκάμα προϊόντων.

Ειδικά στα υπερμάρκετ που θεωρητικά έχουν τη μεγαλύτερη δυσκολία να προσελκύσουν πλέον το αγοραστικό κοινό υπάρχουν γενναίες προσφορές, όπως π.χ. ένα συν ένα δώρο αλλά και απευθείας εκπτώσεις σχεδόν σε μόνιμη βάση.

Παράγοντες της αγοράς επισημαίνουν πως η επιθετική πολιτική τιμών είναι μονόδρομος για να επιστρέψουν οι καταναλωτές, οι οποίοι έχουν χάσει σημαντικό μέρος των εισοδημάτων τους στη διάρκεια της κρίσης.

Προσθέτουν δε πως είναι νωρίς για να κριθεί η επιτυχία ή αποτυχία του εγχειρήματος και τονίζουν πως χρειάζεται χρόνος για να μπορέσουν να εξαχθούν οριστικά συμπεράσματα.

«Πρέπει να ολοκληρωθεί η τροφοδοσία των καταστημάτων και να ενσωματωθεί πλήρως όλο το δίκτυο στις νέες λειτουργίες. Πριν ωριμάσουν οι συνθήκες δεν μπορείς να εκφράσεις άποψη», σημειώνουν χαρακτηριστικά.

Μάλιστα, ο Βασίλης Στασινούλιας CEO του Yoda.gr και πρώην επικεφαλής της Carrefour Μαρινόπουλος έως το 2010 μιλώντας πρόσφατα στο mononews.gr επεσήμανε ότι η εξαγορά και η συγχώνευση είναι μια διαδικασία που απαιτεί χρόνο, συχνά έως και δυο χρόνια.

Τόνισε επίσης πως όλα εξαρτώνται από την οικογένεια Σκλαβενίτη, η οποία όπως είπε «θα κάνει τα πάντα για να πετύχει τον στόχο της».

Από την άλλη πλευρά, οι μεγάλοι ανταγωνιστές συνεχίζουν με αμείωτη ένταση να απαντούν με εξίσου γενναίες προσφορές, προκειμένου να συγκρατήσουν τις διαρροές προς το αναγεννημένο δίκτυο. Η απουσία του Μαρινόπουλου έφερε πολλά κέρδη στα ταμεία, τα οποία σε καμία περίπτωση δεν θέλουν να παραδώσουν στον Σκλαβενίτη με τα χέρια κατεβασμένα.

Σύμφωνα με την IRI, η κατάρρευση Μαρινόπουλου απέδωσε ποσοστό των πελατών του κυρίως στα ΑΒ και στη LIDL, οι οποίες απέσπασαν τη μερίδα του λέοντος με 42% και 24% αντίστοιχα.

Όπως αναφέρουν άνθρωποι του λιανεμπορίου, το Φθινόπωρο προμηνύεται ιδιαίτερα θερμό, αφού όλοι οι παίκτες θα προσπαθήσουν να κρατήσουν και να ενισχύουν την θέση τους. Η «επέλαση» του Σκλαβενίτη, υπογραμμίζουν, δημιουργεί νέα δεδομένα και αλλάζει τους συσχετισμούς. Η τράπουλα ξαναμοιράζεται από την αρχή και κανείς δεν ξέρει τι θα φέρει το αύριο…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Που πήγε ο ελληνοαμερικανός του ΔΕΣΦΑ και τι παίζει με τη Forthnet και τον Τζωρτζάκη;

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αποκάλυψη: Μεγαλοπιστωτής της Μαρινόπουλος AE, ο Μαρινόπουλος

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Αυτός ο Αύγουστος θα έχει ειδήσεις! Τι ετοιμάζουν ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ