Με την Ελλάδα να λειτουργεί ως χώρα-πιλότος, ο Όμιλος Φουρλή εγκαινίασε το πρώτο Intersport Football Club Store, ένα εξειδικευμένο κατάστημα αφιερωμένο αποκλειστικά στον ποδοσφαιρικό εξοπλισμό.

Σύμφωνα με το επιχειρηματικό πλάνο, όπως παρουσιάστηκε στο περιθώριο των εγκαινίων από τον γενικό διευθυντή της Intersport, Βαγγέλη Μπάτρη, η νέα αυτή πρωτοβουλία εντάσσεται σε επενδυτικό πλάνο ύψους 5 εκατ. ευρώ που αφορά τη δημιουργία δέκα καταστημάτων σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία την επόμενη τριετία, με στόχο πωλήσεις 20 εκατ. ευρώ στο ίδιο διάστημα.

1

Το κατάστημα άνοιξε στο εμπορικό κέντρο Star Center στον Ρέντη, σε χώρο 1.200 τ.μ. όπου παλαιότερα λειτουργούσε ΑΒ Βασιλόπουλος, και πλέον συγκαταλέγεται στα πέντε μεγαλύτερα Intersport καταστήματα στην Ελλάδα. Η επιλογή της τοποθεσίας δεν ήταν τυχαία, καθώς ο Ρέντης θεωρείται «κοιτίδα» του ποδοσφαίρου, με μεγάλο αριθμό γηπέδων και έντονη αθλητική δραστηριότητα. Το νέο κατάστημα προσφέρει πλήρη γκάμα παπουτσιών, ρουχισμού, μπάλες, προπονητικά βοηθήματα και αξεσουάρ – και μάλιστα εξυπηρετείται αποκλειστικά από ποδοσφαιριστές, επαγγελματίες ή ερασιτέχνες, στοχεύοντας στην καλύτερη εξυπηρέτηση.

«Ήρθαμε σε επαφή με την Intersport International και μας εμπιστεύτηκαν να είμαστε η χώρα πιλότος που θα αναπτύξει το πρώτο Football Club Store. Πρόκειται για ένα πλήρως σχεδιασμένο concept, όχι απλώς για ένα κατάστημα», σημείωσε ο κ. Μπάτρης, προσθέτοντας ότι αν η απήχηση αποδειχθεί μεγάλη, θα επιταχυνθούν τα σχέδια για την ανάπτυξη του δικτύου.

Ο βασιλιάς των σπορ έχει τη δική του «έδρα»

Το ποδόσφαιρο, το δημοφιλέστερο άθλημα παγκοσμίως σε συμμετοχή και οπαδικό κοινό, εμφανίζει υψηλή ζήτηση για εξοπλισμό και στην Ελλάδα, αλλά με περιορισμένες επιλογές στην εγχώρια αγορά. Υπολογίζεται ότι υπάρχουν πάνω από 20.000 ποδοσφαιριστές από ερασιτεχνικό επίπεδο και άνω, ενώ κυκλοφορούν μόλις 5.000 ζεύγη επαγγελματικών παπουτσιών, με πολλούς να καταφεύγουν σε παραγγελίες από το εξωτερικό.

Σε αυτό το περιβάλλον ο όμιλος Φουρλή βλέπει πεδίο περαιτέρω ανάπτυξης της κατηγορίας των αθλητικών ειδών.  Ήδη έχει δρομολογηθεί το δεύτερο κατάστημα στη Θεσσαλονίκη, ενώ ήδη η διοίκηση της εταιρείας βρίσκεται σε συζητήσεις για νέο σημείο στη Λευκωσία. Παράλληλα, εξετάζεται και η δημιουργία αντίστοιχου concept καταστήματος για εξοπλισμό μπάσκετ, καθώς διαπιστώνεται ζήτηση και σε αυτή την κατηγορία.

Οι τρεις πυλώνες του project

Το νέο concept στηρίζεται σε τρεις βασικούς πυλώνες, στα φυσικά εξειδικευμένα καταστήματα, στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στις συνεργασίες με ομάδες  για boutique ποδοσφαίρου.

Όπως σημείωσε ο κ. Μπάτρης, η εταιρεία βρίσκεται σε συνομιλίες με μεγάλους συλλόγους για ενδεχόμενη ανάληψη της λειτουργίας των επίσημων boutique τους, χωρίς να έχει υπάρξει ακόμη κάποια ανακοινώσιμη συμφωνία.

Στόχος είναι η αύξηση του μεριδίου αγοράς στον ποδοσφαιρικό εξοπλισμό από 30% σε 50%. Επιπλέον, μέσα στο 2024 προγραμματίζεται η διάθεση γυναικείων ποδοσφαιρικών παπουτσιών, καθώς και η εισαγωγή συλλεκτικών μοντέλων, που θα διατίθενται αποκλειστικά μέσω του νέου concept καταστημάτων.

Διαβάστε επίσης:

Πώς το κενό είσπραξης φόρων εκτόξευσε τα ληξιπρόθεσμα χρέη τα τελευταία 24 χρόνια – Σχεδόν 9 στους 10 οφείλουν μέχρι 10.000 ευρώ στην εφορία

ΜΑΚΒΕΛ: Πού ποντάρει για ενίσχυση του brand η ιστορική βιομηχανία από το Κιλκίς

Πόλεμος δασμών: Ηλίθιες ιδεοληψίες στις ΗΠΑ και επώδυνα μαθήματα για την Ευρώπη