Οι αμφιλεγόμενες κινήσεις του Χέλμουτ Μάρκο συνεχίζονται με αλλαγή θέσεων μεταξύ του Λώσον και του Τσουνόντα  μετά από δύο αγώνες.

Η ομάδα της Red Bull πέρασε μια παρατεταμένη περίοδο με ερωτηματικά γύρω από την απόδοση του Πέρεζ προτού αποφασίσει να τον αντικαταστήσει. Νωρίτερα είχε κάψει σε σύντομο χρονικό διάστημα τους Ρικιάρντο και Γκασλί. Τώρα ήρθε η σειρά του Λίαμ Λώσον ο οποίος μετά από δύο απογοητευτικούς αγώνες, έχασε τη θέση του από τον Τσουνόντα.

1

Με τον οποίο ήταν στην ίδια ομάδα πέρυσι και ο Μάρκο επέλεξε ανάμεσά τους το Λώσον για να προβιβαστεί. Δυο  αγώνες μετά αλλάζει άποψη και δίνει στον Τσουνόντα μια μοναδική ευκαιρία. Να αγωνιστεί μπροστά στους συμπατριώτες του με υβριδική μηχανή Ηonda ελπίζοντας για μια διάκριση. Θυμίζουμε πως μόνο 3 Ιάπωνες οδηγοί έχουν ανέβει στο βάθρο στην Ιαπωνία Μόνο τρεις Ιάπωνες οδηγοί έχουν ανέβει στο βάθρο στο Ιαπωνικό GP: O Σουζούκι το 1990, ο Σάτο το 2004 και ο Κομπαγιάσι το 2012, όλοι στο 3ο σκαλί. Αντίστοιχα ο Λώσον θα πάει πίσω στην Racing Bulls στην Ιαπωνία. Δε θα μας κάνει εντύπωση αν ο Νεοζηλανδός κινηθεί πιο γρήγορα με αυτό το μονοθέσιο απ’ ότι ο Τσουνόντα με την Red Bull. Το μονοθέσιο είναι δύσκολο στις ρυθμίσεις και στα μέτρα του Φερστάπεν.

 

SHANGHAI, CHINA – MARCH 23: Yuki Tsunoda of Japan and Visa Cash App Racing Bulls talks to an engineer on the grid during the F1 Grand Prix of China at Shanghai International Circuit on March 23, 2025 in Shanghai, China. (Photo by Rudy Carezzevoli/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // SI202503230300 // Usage for editorial use only //

Μιλώντας σχετικά ο Κρίστιαν Χόρνερ, διευθυντής της ομάδας σημείωσε: «Ήταν δύσκολο να βλέπουμε τον Λίαμ να αγωνίζεται με την RB21 στους δύο πρώτους αγώνες και ως αποτέλεσμα πήραμε συλλογικά την απόφαση να κάνουμε μια πρόωρη αλλαγή. Μπήκαμε στη σεζόν του 2025, με δύο φιλοδοξίες, να διατηρήσουμε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών και να ανακτήσουμε τον τίτλο των Κατασκευαστών και αυτή είναι μια καθαρά αθλητική απόφαση. Αναγνωρίζουμε ότι υπάρχει πολλή δουλειά που πρέπει να γίνει με την RB21 και η εμπειρία του Γιούκι θα αποδειχθεί εξαιρετικά ωφέλιμη για την ανάπτυξη του μονοθεσίου. Τον καλωσορίζουμε και ανυπομονούμε να τον δούμε πίσω από το τιμόνι της RB21. Έχουμε καθήκον να προστατεύσουμε τον Λίαμ καθώς συνεχίζει την καριέρα του στη F1 σ’ ένα περιβάλλον και μια ομάδα που γνωρίζει πολύ καλά».

VCARB / Red Bull Content Pool // SI202503270263 // Usage for editorial use only //

Διαβάστε επίσης:

F1 Χάμιλτον: From hero to zero

F1 Κίνα, αγώνας: Έκαναν το 1 – 2 οι McLaren, αποκλεισμός Ferrari

F1 Κίνα: Νίκη Χάμιλτον, pole Πιάστρι!