• Business

    Ο θρίαμβος της “άλλης Ελλάδας”: Όλο το παρασκήνιο της πώλησης της Quizdom σε γερμανικό όμιλο

    Τριαντάφυλλος Ξυλούρης, Quizdom

    Τριαντάφυλλος Ξυλούρης, Quizdom


    Μετά το taxibeat και την Innoetics που προσδέθηκαν στο άρμα της Daimler και της Samsung αντίστοιχα, ένα ακόμη ελληνικό start up καταφέρνει να προσελκύσει το διεθνές επενδυτικό ενδιαφέρον. Η εταιρεία Quizdom του 31χρονου Τριαντάφυλλου Ξυλούρη με την πιο δημοφιλή εφαρμογή γνώσης στην Ελλάδα που μεταφέρθηκε και στην μικρή οθόνη περνά στον έλεγχο του friends4media Group και ετοιμάζεται για μεγάλη διεθνή καριέρα…

    Η διοίκηση του γερμανικού ομίλου mobile εφαρμογών υποκλίθηκε στο ταλέντο και τις ικανότητες του ελληνικού μυαλού και στις λύσεις που αναπτύσσει στο χώρο της τεχνολογίας.

    Μάλιστα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της friends4media, Thomas Koller δήλωσε ενθουσιασμένος απο τη συνεργασία, τονίζοντας πως “το Quizdom θα αποτελέσει το βασικό brand στην παγκόσμια επέκτασή μας».

    Ήδη ο γερμανικός όμιλος, όπως ανέφερε ο ίδιος, δουλεύει πάνω σε νέα προϊόντα βασισμένα στο Quizdom και προετοιμάζει το λανσάρισμα τους στην Ευρώπη, την Ασία και τη Νότια Αμερική.

    Ο κ. Ξυλούρης από την πλευρά του δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για την εξέλιξη αυτή, επισημαίνοντας πως με τη βοήθεια της friends4media η Quizdom θα μπορέσει να παρέχει νέα νέα και συναρπαστικά παιχνίδια στους χρήστες σε παγκόσμιο επίπεδο.

    Success story εν μέσω κρίσης

    Όλα ξεκίνησαν το 2014 μεσούσης της κρίσης, όταν ο Τριαντάφυλλος Ξυλούρης κάτοχος διδακτορικού στα μαθηματικά και εργασιακή εμπειρία σε µεγάλες εταιρείες όπως η McKinsey αποφασίζει να αφήσει την Γερμανία και να έρθει στην Ελλάδα για να κάνει πράξη την επιχειρηματική του ιδέα.

    Όπως ανέφερε πριν από μερικό διάστημα σε συνέντευξή του στο Fortune, η επιλογή να “μεταναστεύσει” στη χώρα μας, την στιγμή που χιλιάδες νέοι την εγκατέλειπαν ήταν γιατί πίστεψε πως το project του έπρεπε να ξεκινήσει από εδώ και να πάει µετά σε όλο τον κόσµο.

    “Ο ανταγωνισµός εδώ ήταν µικρός και υπήρχε κενό σ’ αυτόν τον τοµέα. Αυτοί ήταν οι δύο πιο σηµαντικοί παράγοντες”, υπογράμμισε χαρακτηριστικά. Ρόλο έπαιξε όπως παραδέχεται ο ίδιος, και το γεγονός πως “στην Ελλάδα πολλοί καλοί προγραµµατιστές που δεν τους απορροφά τόσο γρήγορα η αγορά και άτοµα µε πολύ καλό επιχειρηµατικό µυαλό αλλά και όρεξη να δουλέψουν”.

    Χωρίς να χάσει χρόνο, λοιπόν ξεκινά με την ομάδα που έφτιαξε να δουλεύει εντατικά στον σχεδιασµό, στον προγραµµατισµό και στη διατύπωση των ερωτήσεων του παιχνιδιού γνώσεων που είχε οραματιστεί.

    Φανατικοί οπαδοί 

    Μέσα στους επόμενους μήνες, η εφαρμογή ήταν έτοιμη να βγει στον “αέρα”. Προτού ανοίξει η αυλαία φρόντισε να υπάρξει η κατάλληλη προβολή και διαφήμιση, πράγμα που λειτούργησε καταλυτικά στην επιτυχία της εφαρμογής.

    Από την πρώτη στιγμή, το νέο online παιχνίδι γνώσεων απέκτησε φανατικούς οπαδούς που περίµεναν πώς και πώς να ψυχαγωγηθούν µε το νέο παιχνίδι και να τεστάρουν τις γνώσεις τους σε κατηγορίες όπως: πολιτική, θρησκεία, ιστορία, µουσική, σινεµά, φαγητό και celebrities.

    Από την πρώτη κιόλας μέρα το παιχνίδι προσέλκυσε 450.000 χρήστες (!) ενώ την τέταρτη μέρα ήταν ήδη νούµερο δύο στο App Store, µπροστά από το Facebook και το Twitter.

    Σήμερα, το παιχνίδι έχει πάνω από 2 εκατομμύρια χρήστες και παρουσία στην τηλεόραση με το δημοφιλές τηλεπαιχνίδι “Quizdom The Show”.

    Υπολογίζεται ότι ο μέσος ενεργός χρήστης αφιερώνει περίπου 1,5 ώρα ηµερησίως στο Quizdom, ενώ υπάρχουν παραδείγµατα χρηστών που παίζουν πάνω από οκτώ ώρες την ηµέρα. Το 2017, η εφαρμογή πέρασε τα στενά σύνορα της Ελλάδας και διατέθηκε στη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

    Σύμφωνα με τον κ. Ξυλούρη, ο λόγος που το Quizdom αγαπήθηκε τόσο πολύ είναι ότι είναι ένα πολύ καλό προϊόν. Επίσης, γιατί πρόκειται για ένα “ζωντανό παιχνίδι”, καθώς ανταγωνίζεσαι πραγµατικούς παίκτες, και όχι απλώς έναν υπολογιστή ενώ αποτελεί και μια διαδικασία εκμάθησης.

    Στα κεντρικά ο ιδρυτής

    Πρόσφατα, η εταιρεία βραβεύθηκε στα Startupper Awards, ως “Καλύτερη ώριμη startup“, ενώ απέσπασε και το χρυσό Hellenic Entrepreneurship Award για το Quizdom Education.

    Η νέα αυτή εφαρμογή αποτελεί αυτόνομο προϊόν της εταιρείας Quizdom και αποσκοπεί στο να πρωτοπορήσει στον τρόπο προετοιμασίας των μαθητών για τις εξετάσεις.

    Το συγκεκριμένο project έχει προσελκύσει τεράστιο ενδιαφέρον από την Ελλάδα και τις ασιατικές χώρες, όπου ο ανταγωνισμός στις εξετάσεις εισόδου στα πανεπιστήμια είναι εξαιρετικά υψηλός.

    Υπεύθυνος για το Quizdom και το Quizdom Education στην Ελλάδα ορίστηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος Χρήστος Τσούνης. Ο ιδρυτής Τριαντάφυλλος Ξυλούρης θα μετακινηθεί στο Διοικητικό Συμβούλιο της friends4media με σκοπό να βοηθήσει τον όμιλο στη διεθνή επέκτασή του.

     

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Β. Στασινούλιας στο mononews.gr: «Το Yoda.gr αναπτύσσεται διαρκώς και βλέπει στα μάτια τα μεγάλα σούπερ μάρκετ»

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Α. Κατσαίτης (HSW): «Χαμηλώνουμε τις τιμές για να μπορέσει να πάει ο Έλληνας διακοπές»

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Δ. Κρις (Βεργίνα) στο mononews: «Μεγάλο το πρόστιμο στην Αθηναϊκή, μεγαλύτερη όμως η ζημιά στην ελληνική αγορά»



    ΣΧΟΛΙΑ