Στην πολυδιάσπαση, υποστελέχωση και υποβάθμιση του ΟΣΕ αναφέρθηκε μεταξύ άλλων η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, σε συνέντευξη τύπου με τίτλο “Μύθοι και αλήθειες για τον ελληνικό σιδηρόδρομο”.

Οι σιδηροδρομικοί αναφέρθηκαν εκτενώς στους λόγους υποβάθμισης του ελληνικού σιδηροδρόμου χαρακτηρίζοντας τον νόμο 3891/2010 (νόμος Ρέππα-Ραγκούση-Κατσέλη) ως την ταφόπλακα του ΟΣΕ.

1

Την ίδια ώρα, οι σιδηροδρομικοί μίλησαν για τη μη υλοποίηση των έργων εξυγίανσης, ενώ μετά το δυστύχημα των Τεμπών, τα έργα προχώρησαν με fast track διαδικασίες, κρίνοντας ότι η πολυδιάσπαση των εταιρειών ενέτεινε την υποβάθμιση.

Συλλήβδην, ο αναπληρωτής πρόεδρος της Ομοσπονδίας, τόνισε ότι με την ιδιωτικοποίηση της Hellenic Train, δεν γνωρίζουν το περιεχόμενο των συμβάσεων, όπως επίσης και το αν υπάρχουν διεταιρικές συμβάσεις.

Παράλληλα, τονίστηκε ότι το τροχαίο υλικό είναι ηλικίας άνω των 25 ετών και χρειάζεται περισσότερες δαπάνες για τη συντήρησή του, γεγονός που δυσχεραίνεται λόγω της έλλειψης προσωπικού.

Διαβάστε επίσης:

Μελέτη ΚΕΠΕ: Μισθολογικό χάσμα μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου τομέα

Star Bulk: Κίνηση έκπληξη από τον μεγιστάνα Τζον Φρέντρικσεν – Απέκτησε το 10,07% της εταιρείας του Πέτρου Παππά

Στη ΓΑΔΑ ο Κ. Μητσοτάκης: To Ελληνικό FBI έχει αποδείξει τον ρόλο του, παρά τις επικρίσεις – Ανάγκη συνεργασιών με ξένες υπηρεσίες