array(0) {
}
        
    
Menu
0.53%
Τζίρος: 250.80 εκατ.

Όλη η αλήθεια για τη σήραγγα της γραμμής 4 του Μετρό

Αγορές

Aegean: Δεν θα αντέξετε με αυτά που θα διαβάσετε και τι συμβαίνει με Βιοχάλκο

Τίμος Μελισσάρης, MSc INTERNATIONAL ACCOUNTING AND FINANCE LSE

Φίλοι αναγνώστες, ο The Value Investor είναι πάρα πολύ ευτυχισμένος διότι από αυτήν εδώ την στήλη και συγκεκριμένα στις 17 Ιανουαρίου έβαλε άρθρο με τίτλο «Τράπεζες Προσοχή: δεν θα αντέξετε με αυτά που διαβάζετε».

Ήταν τότε που ο υπογράφων έγραφε ότι οι ελληνικές συστημικές τράπεζες, οι MAGNIFICENT 4, ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΛΥΤΑ DIVIDEND PLAY ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΑ.

Συγκεκριμένα ο υπογράφων έγραψε ότι η τράπεζα Πειραιώς πρέπει να πάει άμεσα στα 5,40€.

Η μετοχή χθες έκλεισε στα 5,2960€, όπου να ‘ναι και τον έπιασε τον στόχο.

Τον καημένο τον Ούγγρο αναλυτή η αγορά τον αποτελείωσε.

Αλλά και οι άλλες 3 συστημικές τράπεζες άφησαν και αυτές εποχή στα τερματικά.

Φίλοι αναγνώστες, αυτό είναι η πεμπτουσία της αξιοπιστίας, όταν οι άλλοι λακίζουν εσύ να επιμένεις και μετά να δικαιώνεσαι.

Πάμε τώρα σε μια μετοχή που ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑ ΚΑΝΕΝΑΣ δεν αντέχει να έχει.

Αυτή είναι η μετοχή της Aegean Airlines.

Εδώ αξίζει να σας φρεσκάρουμε την μνήμη ότι ακριβώς πριν ένα χρόνο ο κ. Αθανάσιος Λασκαρίδης έβγαλε ανακοίνωση ότι κατέχει έμμεσα 2.978.954 μετοχές, δηλαδή κατείχε το 3,30% της εταιρείας.

Ο αδελφός του, όσοι έχετε καλή μνήμη, είχε αγοράσει στα 12,00€, πριν το μέρισμα.

Είναι ολοφάνερο πλέον στα τερματικά ότι μετά από 1 χρόνο και ειδικά τον τελευταίο καιρό, η αγορά δεν φοβάται τα χαρτιά του κ. Λασκαρίδη.

Βλέπετε ήρθαν τα πάνω κάτω.

Goldman Sachs: Τι λέει για το πετρέλαιο 

Σήμερα ο The Value Investor σας αποκαλύπτει το τελευταίο report της Goldman Sachs για τις εκτιμήσεις της για την τιμή του πετρελαίου.

Η Goldman Sachs προβλέπει ότι το Brent το 2025 θα έχει μια μέση τιμή της τάξης των $73/bbl.

Το πιο σημαντικό που αφορά πάρα πολύ την Aegean είναι η εκτίμηση που κάνει η Goldman Sachs για το 2026.

Η Goldman Sachs προβλέπει ότι το Brent θα έχει μια μέση τιμή στα $68/bbl.

Για να καταλάβετε, στο τελευταίο report που έβγαλε η Euroxx για την Aegean με τιμή στόχο τα 15,50€, υπολογίζει την τιμή του Brent στα $80/bbl παρακαλώ.

Αντιλαμβάνεστε φίλοι αναγνώστες ότι όχι μόνο η Euroxx αλλά και όλοι οι αναλυτές έχουν στα μοντέλα τους αντίστοιχες μέσες τιμές για το πετρέλαιο.

Φίλοι αναγνώστες, το πιο σημαντικό για τον υπογράφοντα είναι ο ισολογισμός που έβγαλε χθες η Aegean.

Η Aegean είναι μια κανονική μηχανή παραγωγής μετρητών.

Οι καθαρές ταμειακές εισροές από λειτουργικές δραστηριότητες ήταν ελαφρώς μειωμένες σε σχέση με το 2023 και έφτασαν στα 407,5 εκ ευρώ.

Οι ελεύθερες ταμειακές ροές όμως ήταν αυξημένες και έφτασαν τα 289,3 εκ ευρώ από 279,2 εκ ευρώ που ήταν πέρσι.

Το 2024 όμως η Aegean ξόδεψε σαν έκτακτη και ανόργανη ταμειακή εκροή της τάξης των 31 εκ ευρώ για να αποκτήσει το 17% της Volotea.

Ακόμα ξόδεψε 25 εκ ευρώ για να μπει στο IPO του Ελευθέριος Βενιζέλος και 85 εκ ευρώ έδωσε για την αποπληρωμή των warrants.

Δηλαδή συνολικά είχε μια έξτρα ταμειακή εκροή της τάξης των 141 εκ ευρώ.

Η αγορά σήμερα στάθηκε στο ότι είχε μειωμένα κέρδη κατά 23% τα οποία έφτασαν τα 129,9 εκ ευρώ από 168,7 εκ ευρώ που ήταν το 2023 και έτσι προέβη σε πωλήσεις χθες.

Εδώ πρέπει να σας επιστήσουμε την προσοχή ότι η Aegean το 2023 παρουσίασε κέρδη από συναλλαγματικές διαφορές και λοιπά της τάξης των 23,5 εκ ευρώ.

Εν αντιθέσει, το 2024 παρουσίασε ζημιές της τάξης των 17,8 εκ ευρώ.

Δηλαδή, η διαφορά είναι της τάξης των 41,3 εκ ευρώ.

Δηλαδή στα 164 εκ ευρώ που έβγαλε κέρδη προ φόρων το 2024, εάν προσθέσουμε τα 41,3 για να είμαστε at parity, αυτό σημαίνει ότι τα κέρδη προ φόρων πάνε στα 205,3 εκ ευρώ, λίγο χαμηλότερα από τα 214,8 εκ ευρώ που εμφάνισε το 2023.

Φίλοι αναγνώστες πρέπει να ξέρετε ότι η ζημιά που εγγράφθηκε στις συναλλαγματικές ισοτιμίες έγινε επειδή η τιμή του ευρωδόλαρου ήταν στο 1,04.

Τώρα για να καταλάβετε, βρίσκεται στο 1,09.

Σύμφωνα με τον Αθανάσιο Βαμβακίδη, στρατηγικό αναλυτή της Bank of America, ο οποίος προβλέπει ότι το ευρώ θα δυναμώσει και θα φτάσει στο 1,15 στο τέλος του 2025 και ένα χρόνο αργότερα, στο τέλος του 2026 δηλαδή, θα φτάσει στο 1,20.

Φίλοι αναγνώστες, το μεγαλύτερο μυστικό είναι να βλέπουμε την τάση, προς τα που πάει δηλαδή το πράγμα.

Η Τράπεζα Πειραιώς 

Στις τράπεζες και ειδικότερα στην τράπεζα Πειραιώς, ο υπογράφων είναι μαζί της από τον Νοέμβριο του 2022 από τα επίπεδα των 1,10€.

Ακόμα και όταν έπεφτε το χώσιμο της αρκούδας στα επίπεδα 3,40-3,50, επειδή ο Ούγγρος της Autonomous είχε δώσει τιμή στόχο τα 3,47€, βροντοφώναξε “αγοράστε τώρα”.

Μιλάμε του Ούγγρου αναλυτή του ήπιαν το αίμα με το μπουρί της σόμπας.

Πρέπει να παραιτηθεί ή να μην ξαναγράψει ποτέ τίποτα.

Το χαρτί από τα 3,40€ έκλεισε χθες στα 5,2960€ όπου σε αυτή την τιμή έχει μια προσδοκώμενη μερισματική απόδοση της τάξης του 5,66%.

Για να ξέρετε φίλοι αναγνώστες, αυτή την στιγμή η Aegean έχει την υψηλότερη μικτή μερισματική απόδοση από όλες τις αεροπορικές παγκοσμίως της τάξης του 6,75%.

Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι ο υπογράφων βλέπει ότι η Aegean μπορεί το 2025 να δώσει άνετα 0,90€/μετοχή μέρισμα και το 2026 να πάει το μέρισμα στο 1,00€.

Δηλαδή, στα 11,84€ να έχει μια προσδοκώμενη μερισματική απόδοση 2025e = 7,60% και μια προσδοκώμενη μερισματική απόδοση 2026e της τάξης του 8,44%.

Για να γνωρίζετε, ανταγωνίζεται στα ίσια την κορυφαία ιταλική εταιρεία ενέργειας Enel.

Με βάση τις εκτιμήσεις της Morgan Stanley η Enel παίζει με μια προσδοκώμενη μερισματική απόδοση 2024e = 6,7%, για το 2025e = 6,9% και για το 2026e = 7,1%.

Η Aegean Air 

Φίλοι αναγνώστες, όπως ο υπογράφων σας έλεγε ότι οι ελληνικές τράπεζες είναι οι πιο φθηνές παγκοσμίως και ιδιαίτερα η τράπεζα Πειραιώς, έτσι σας τονίζει αυτή την στιγμή ότι η Aegean είναι το ΑΠΟΛΥΤΟ DEEP VALUE, DIVIDEND & GROWTH PLAY του ελληνικού χρηματιστηρίου.

Πάρα πολλοί θα πουν ότι καλά μας τα λες βρε Value Investor αλλά η Aegean παίζει με ένα EV/EBITDA 2024=4 και η Lufthansa με ένα EV/EBITDA 2024 = 3,3.

Η διαφορά φίλοι αναγνώστες είναι ότι παρόλα τα προβλήματα η Aegean είχε ένα περιθώριο EBITDA της τάξης του 22,8% ενώ της Lufthansa είναι στο 6,5%.

Τι να κάνουμε φίλοι αναγνώστες; Αυτή την στιγμή που μιλάμε η Aegean έχει το ίδιο περιθώριο EBITDA και EBIT με αυτό της Ryanair.

Για αυτόν ακριβώς τον λόγο η Morgan Stanley, στο τελευταίο report που έβγαλε για τις ευρωπαϊκές αεροπορικές, χρησιμοποιεί 2 μοντέλα για να τις αποτιμάει.

Πρώτον, το μοντέλο ελεύθερων ταμειακών ροών και δεύτερο το EV/EBIT.

Συγκεκριμένα μας λέει ότι η Ryanair έχει κάνει μεγάλο ράλι από το καλοκαίρι της τάξης του 50% και αποτιμάται πλέον με ένα EV/EBIT 2026e = 9,8.

Θεωρεί εύλογο να παίζει με ένα EV/EBIT 2026e = 10,5.

Για αυτό της δίνει και τιμή στόχο τα 22,20€.

Την ίδια τιμή στόχο, 22,20€, βγάζει και το μοντέλο ελεύθερων ταμειακών ροών χρησιμοποιώντας για WACC = 9%, για terminal growth rate 3% και για terminal EBIT margin 15,5%.

Για να ξέρετε, η Aegean το 2024 που θα είναι η χειρότερή της χρονιά, είχε ένα περιθώριο EBIT της τάξης του 12,77%.

Για να γνωρίζετε, με βάση το χθεσινό κλείσιμο η Aegean παίζει με ένα EV/EBIT 2024 = 7,62.

Η Autohellas για παράδειγμα παίζει με ένα EV/EBIT 2024 = 10,3.

Ο υπογράφων πιστεύει ότι η Aegean δικαιούται πλέον να παίζει με το ίδιο EV/EBIT όπως η Ryanair.

Φίλοι αναγνώστες αυτή την στιγμή, κατά την ταπεινή άποψη του υπογράφοντος, η Aegean είναι η απόλυτη μηχανή παραγωγής μετρητών με κορυφαία μερισματική απόδοση και με τεράστιο growth.

Ήδη το Α’ δίμηνο έχει ξεκινήσει πάρα πολύ δυνατά.

Εν αντιθέσει με τις πωλήσεις αυτοκινήτων οι οποίες παρουσίασαν πτώση κατά 6,6%.

Ακόμα, η Ελλάδα αυτή την στιγμή αναδεικνύεται ως ο πέμπτος κορυφαίος προορισμός διεθνώς.

Το μεγάλο στοίχημα για το growth της Aegean είναι το Ελλάδα-Ινδία = Συμμαχία.

Η Aegean είναι έτοιμη να ανοίξει τα φτερά της για το Indira Gandhi International Airport το οποίο είναι το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Ινδίας και κόμβος προς την Άπω Ανατολή και Αυστραλία.

Αλλά δεν είναι μόνο η Ινδία.

Σκεφτείτε να ξεκινήσουν οι πτήσεις προς Ουκρανία και Ρωσία και να αρχίσει να δυναμώνει η αγορά του Ισραήλ.

Και όλα αυτά σε ένα περιβάλλον χαμηλών τιμών πετρελαίου, δυνατού ευρώ και όπως λέει και η Morgan Stanley σε μια αγορά των narrow body αεροπλάνων η οποία να είναι πολύ σφιχτή, δηλαδή να μην υπάρχει μεγάλη προσφορά θέσεων και με την ζήτηση να είναι δυνατή.

Έτσι η κερδοφορία της Aegean μπορεί να εκπλήξει τους πάντες.

Εμείς θα συμφωνήσουμε απόλυτα με τον αναλυτή της Εθνικής που δίνει τιμή στόχο για την Aegean τα 19,20€ ο οποίος προβλέπει ότι το 2025 η Aegean θα εμφανίσει EBITDA της τάξης των 448 εκ ευρώ και κέρδη της τάξης των 160 εκ ευρώ.

Δηλαδή, είναι απολύτως εφικτό η Aegean το 2025 να έχει EBIT της τάξης των 250 εκ ευρώ και ένα καθαρό δανεισμό της τάξης των 600 εκ ευρώ.

Αυτό σημαίνει, για να παίξει η Aegean με ένα EV/EBIT 2025e = 10, το ίδιο που παίζει η Ryanair τώρα, η τιμή στόχος πρέπει να πάει στα 21,07€.

Αυτά φίλοι αναγνώστες είναι με τις εκτιμήσεις του 2025. Άμα πάμε παρακάτω, δεν θα αντέξετε τις συγκινήσεις.

Ήδη η Autohellas παίζει με ένα EV/EBIT 2024 = 10,3 που το growth πάει, πέθανε.

Λειτουργικά η εταιρεία έχει μειωμένα νούμερα.

Να είναι καλά τα μερίσματα από Aegean και Trade Estates.

Για να γνωρίζετε, στο τελευταίο report που έβγαλε η Euroxx για την Aegean προβλέπει ότι το 2026 η Aegean θα έχει ελεύθερες ταμειακές ροές μετά και τις πληρωμές των χρηματοδοτικών μισθώσεων της τάξης των 215 εκ ευρώ.

Αυτό σημαίνει ότι στην τιμή στόχο των 21.07€ θα παίζει με μια απόδοση ελεύθερων ταμειακών ροών της τάξης του 11,31% και με βάση τις εκτιμήσεις της Euroxx θα παίζει με ένα EV/EBITDA 2026e = 5,58.

Ένα ακόμα τεράστιο θετικό για την μετοχή της Aegean είναι ότι δεν φοβάται αλλαγή πολιτικού σκηνικού.

Δηλαδή, εάν έρθει το ΠΑΣΟΚ μπορεί να βάλει έκτακτη φορολόγηση στις τράπεζες, στις εταιρείες ενέργειας, τι θα γίνει με τις διοικήσεις των ΔΕΚΟ, πολλά ρίσκα.

Της Aegean όλα τα αρνητικά είναι ήδη μέσα στην τιμή. Για αυτό ενώ έχει κάνει πάρτι το ελληνικό χρηματιστήριο, το χαρτί θέλει 2€ για να φτάσει στα ψηλά του.

Ξανατονίζουμε, αυτή την στιγμή η Aegean είναι η ΑΠΟΛΥΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΕΤΡΗΤΩΝ ΣΕ ΤΙΜΗ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗΣ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ GROWTH STORY ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟ ΧΕΤΖΑΡΙΣΜΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΗ ΜΕΡΙΣΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ.

Βιοχάλκο 

Μια περίπτωση που τιμωρείται από την αγορά είναι αυτή της ΒΙΟΧΑΛΚΟ.

Εδώ όμως πιστεύουμε ότι η αγορά κάνει τεράστιο λάθος. Η αγορά στέκεται αυτή την στιγμή στο πρόβλημα της ΒΙΟΧΑΛΚΟ που είναι ο κλάδος του χάλυβα, η παλιά ΣΙΔΕΝΟΡ.

Για να καταλάβετε, το 2024 παρουσίασε ζημίες της τάξης των 47,2 εκ ευρώ.

Μεγαλύτερες από το 2023 που ήταν στα 38,9 εκ ευρώ.

Η οικογένεια Στασινόπουλοι είναι πολύ παλιά λεφτά και οι μεγαλύτεροι βιομήχανοι της χώρας και έχουν περάσει δια πυρός και σιδήρου.

Αυτή την στιγμή η συγκυρία είναι υπέρ του κλάδου του χάλυβα.

Με το τεράστιο ευρωπαϊκό ReArm και με την προοπτική μείωσης του ενεργειακού κόστους πιστεύουμε ότι το 2027 ο κλάδος του χάλυβα θα καταφέρει να μηδενίσει τις ζημίες.

Φίλοι αναγνώστες, ο The Value Investor πιστεύει ότι αυτή την στιγμή το βιομηχανικό κομμάτι του ομίλου ΒΙΟΧΑΛΚΟ πρέπει να παίζει με ένα μίνιμουμ EV/EBITDA 2024 = 5,5.

Το βάζουμε 5,5 λόγω των ζημιών του κλάδου του χάλυβα.

Για πάμε τώρα να δούμε την αριθμητική.

Ο βιομηχανικός τομές του ομίλου ΒΙΟΧΑΛΚΟ, αφήνουμε τα ακίνητα εκτός,  είχε adj EBITDA 583.49 εκ ευρώ το 2024 και καθαρό δανεισμό 1,377 δις ευρώ.

Αυτό σημαίνει φίλοι αναγνώστες ότι για να παίξει με ένα EV/EBITDA 2024 = 5,5, η τιμή της μετοχής πρέπει να πάει τώρα στα 7,06€.

Αυτό είναι κάτι που πρέπει να γίνει άμεσα.

Εκεί η ΒΙΟΧΑΛΚΟ φίλοι αναγνώστες θα κοστίζει μόνο 1,831 δις ευρώ.

Μιλάμε για αστεία αποτίμηση, χαμηλότερη και από αυτή της CENERGY η οποία χθες είχε μια αποτίμηση της τάξης των 2 δισ. ευρώ.

Φίλοι αναγνώστες πρέπει να ξέρετε ότι ο κολοσσός ΒΙΟΧΑΛΚΟ έχει ενσώματα και άυλα περιουσιακά στοιχεία της τάξης των 3,11 δισ. ευρώ.

Δηλαδή, τιμή μετοχής τα 12€ για να φτιάξεις μια ΒΙΟΧΑΛΚΟ.

Την οποία και να θες πλέον δεν μπορείς να την φτιάξεις.

Αυτή την στιγμή η αγορά δίνει 2 δισ. κεφαλαιοποίηση στην CENERGY γιατί μπορεί να υπολογίσει με ακρίβεια τα EBITDA και τα κέρδη της και να της δώσει μια πράσινη τιμολόγηση. Εν αντιθέσει με την ΒΙΟΧΑΛΚΟ, δεν μπορεί για αυτό και την τιμωρεί.

Όμως η ΒΙΟΧΑΛΚΟ   έχει διαχειριστεί τα unit της εξαιρετικά καλά.

Τρανό παράδειγμα η CENERGY. Τεράστιο success story.

Ο όμιλος ΒΙΟΧΑΛΚΟ πλέον βγάζει 161 εκ ευρώ καθαρά κέρδη για τους μετόχους της μητρικής.

Ο The Value Investor πιστεύει ότι εφόσον το 2027 μηδενίσει τις ζημιές από τον κλάδο του χάλυβα, ο όμιλος θα δικαιούται να παίζει σε ένα bull σενάριο με ένα EV/EBITDA = 7 με βάση τα νούμερα του βιομηχανικού κλάδου.

Δηλαδή, με την παραδοχή ότι το 2027 θα σβήσει τις ζημιές και θα έχει τα ίδια νούμερα με το 2024, καθαρό δανεισμό και abj EBITDA δηλαδή, η τιμή της μετοχής δικαιούται να πάει στα 10,44€.

Όμως, εδώ δεν υπάρχει η ασφαλιστική δικλείδα της υψηλής μερισματικής απόδοσης και υπάρχει πολύ μεγάλο volatility στα κέρδη.

Άρα, με βάση το bear σενάριο, η ΒΙΟΧΑΛΚΟ πρέπει να έχει μια τιμή στα 7,06€, στο bull σενάριο τα 10,44€ και θεωρούμε εμείς σαν εύλογο με βάση τα νούμερα του 2024 και τις μελλοντικές προοπτικές να παίξει με ένα EV/EBITDA 2024 = 6 του βιομηχανικού κλάδου πάλι στο βασικό σενάριο.

Δηλαδή μια τιμή στόχο στα 8.19€.

Τελειώνοντας, πιστεύουμε ότι τώρα η άνοδος στις τράπεζες Πειραιώς και Alpha Bank θα τερματιστεί σε αυτή την φάση.

Τα κέρδη είναι πολύ μεγάλα.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι η Πειραιώς θα πάει στα 10 δισ. ευρώ κεφαλαιοποίηση. Δηλαδή, στα 8 ευρώ.

Η σκυτάλη της ανόδου βλέπουμε να πηγαίνει σε μετοχές όπως η Aegean και η ΒΙΟΧΑΛΚΟ.

Ο The Value Investor σας εύχεται υγεία, τύχη και καλά κέρδη.

Ο The Value Investor υπογράφεται από τον Τίμο Μελισσάρη (MSc INTERNATIONAL ACCOUNTING AND FINANCE LSE), ειδικό συνεργάτη του www.mononews.gr

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

-Ο αρθρογράφος διαθέτει μετοχές της Aegean,  δεν διαθέτει μετοχές της ΒΙΟΧΑΛΚΟ. Δεν είναι αντικειμενικός. Δεν προτρέπει κανέναν. Απόψεις μοιράζεται.

-Το παρόν άρθρο  εκφράζει προσωπικές απόψεις. Ο συγγραφέας δεν αμείβεται από κανέναν για την συγγραφή του παρόντος άρθρου και δεν έχει καμία σχέση με την εταιρεία του άρθρου εκτός του ότι είναι μέτοχος.

-Το παρόν δεν αποτελεί σύσταση επενδυτικής στρατηγικής αναφορικά με χρηματοπιστωτικά μέσα ή εκδότες χρηματοπιστωτικών μέσων και δεν περιέχει την οποιαδήποτε γνώμη σχετικά με την παρούσα ή μελλοντική αξία χρηματοπιστωτικών μέσων. Οι πληροφορίες και οι απόψεις στο συγκεκριμένο έγγραφο είναι για ενημέρωση του αναγνώστη και μόνο.

-Στο παρόν έγγραφο υπάρχουν πληροφορίες και εκτιμήσεις οι οποίες ενδεχομένως να αναθεωρηθούν σημαντικά μετά την κυκλοφορία του συγκεκριμένου εγγράφου είτε λόγω αναθεώρησης των οικονομικών μεγεθών από τις αρμόδιες αρχές, είτε επειδή οι εκτιμήσεις αναθεωρούνται με βάση νέες εξελίξεις και τάσεις στις οικονομίες και στις αγορές.

-Στο παρόν έγγραφο ενδεχομένως να γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία τα οποία μπορεί να μην είναι συμβατά με τον επενδυτικό ορίζοντα και το προφίλ συγκεκριμένων επενδυτών.

-Η επένδυση σε ορισμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία μπορεί να ενέχει σημαντικούς κινδύνους και κόστος ευκαιρίας.

-Οι αναγνώστες του συγκεκριμένου εγγράφου είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι στο να επιβεβαιώνουν την εγκυρότητα των παρεχόμενων πληροφοριών καθώς επίσης και να ενημερώνονται για τυχόν αναθεωρήσεις οικονομικών μεγεθών και εκτιμήσεων που λαμβάνουν χώρα.

 

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όλη η αλήθεια για τη σήραγγα της γραμμής 4 του Μετρό
Γ. Μασούτης: Δεν είμαστε οι μόνοι που συζητούν με την ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός
Καλώδιο Ελλάδας – Κύπρου: Αρση αδιεξόδου μέσα στον Μάρτιο – Ευρωπαϊκή παρέμβαση στην Τουρκία
Fais Group: Η στρατηγική ανάπτυξης μετά το ντεμπούτο στο Χρηματιστήριο
Το πρόγραμμα είναι η διαμαρτυρία: Τι συμβαίνει πραγματικά με την Ζωή Κωνσταντοπούλου
O manager Γιάννος και το νέο ράλι, τι λένε οι πονηροί για ΑΒΑΞ, η περιπέτεια του εφοπλιστή Παπαδημητρίου, τα σχέδια του Στάσση, οι Harley Davidson του Φάις, η νίκη της Νίκης και τα δύσκολα τετ α τετ του Παπασταύρου
Απόστολος Βακάκης (Jumbo):  Ο «μάντης»« των δεινών που δεν… έρχονται, βάζει 141,7 εκατ. ευρώ στο πουγκί του σε 12 μήνες
Aegean: Δεν θα αντέξετε με αυτά που θα διαβάσετε και τι συμβαίνει με Βιοχάλκο
Οι Έλληνες εφοπλιστές προτιμούν τις ευρωπαϊκές σημαίες της Μάλτας, της Κύπρου και της Πορτογαλίας και αποφεύγουν την ελληνική
Χρηματιστήριο: Οι ξένοι σαρώνουν τις μετοχές του ελληνικού MSCI μετά την Moody’s