ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Στυλιανίδης: Διαμορφώνεται χαρτοφυλάκιο έως και €1 δισ. στην ακτοπλοΐα – Ορθολογική διαχείριση για τις άγονες γραμμές
Τελειώνουν οι καθυστερήσεις στην αρχική διαγωνιστική διαδικασία για 74 δρομολογιακές γραμμές που εξυπηρετούνται με συμβάσεις ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, κατόπιν της έκδοσης του υπ’ αριθμ. 389/2025 Διατακτικού του Δ’ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ).
Το ΣτΕ ακυρώνει την υπ’ αριθμ. 1717/2024 Απόφαση της Ενιαίας Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ.) και με αυτό τον τρόπο δικαιώνεται το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Κατόπιν τούτου, η διεξαγωγή του ανοικτού δημόσιου διεθνούς αρχικού μειοδοτικού διαγωνισμού της υπ’ αριθμ. 2252.1.1/73526/24/15-10-2024 Ο.Ε. προκήρυξης θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 20 Μαρτίου 2025 και ώρα 10:00 π.μ., σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 2252.1.1/92984/24/27-12-2024 απόφαση κ. ΥΝΑΝΠ.
Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής σε απάντηση επίκαιρης ερώτησης στη Βουλή στις 26/02/2025 είχε δηλώσει ότι η τελική απόφαση επί των προσφυγών βρίσκεται ήδη στο ΣτΕ, εκτιμώντας ότι, έως περίπου το τέλος Μαρτίου, θα διεξαχθεί ο σχετικός διαγωνισμός ώστε τα πέντε δρομολόγια της γραμμής «Σαμοθράκη – Αλεξανδρούπολη» να επανέλθουν, κανονικά, στα επτά δρομολόγια την εβδομάδα.
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επανέλαβε, μάλιστα, ότι με δεδομένο πως το Αιγαίο δεν αποτελεί μια ώριμη ανταγωνιστική αγορά, επελέγη ο πιο ορθολογικός τρόπος ώστε να εξυπηρετηθούν όλα τα νησιά μας που χρειάζονται τέτοιες άγονες γραμμές.
Διαβάστε επίσης
Γκίκας: Δρομολογούνται σημαντικά έργα αντιμετώπισης της Λειψυδρίας στα Νησιά μας
Xclusiv: Υπάρχει μεγάλη εξάρτηση της ελληνικής ναυτιλίας από τα ναυπηγεία της Κίνας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
