ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι νέες business του Μυτιληναίου, ο Ιβάν, ο Μάρης και ο Γουόρχολ, το σκάνδαλο με τον δημοσιογράφο, ο μυστικός επισκέπτης του ΜΜ, τα 2 ρολόγια του Άδωνι, ο έρωτας της Ζαχαράκη και το κάλεσμα του εφοπλιστή στην Βίσση
Η ναυτιλιακή εταιρεία Danaos του Γιάννη Κούστα, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, ναύλωσε έξι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων post-panamax.
Δύο από τα πλοία ναυλώθηκαν στην SeaLead Shipping. Πρόκειται για τα πλοία Express Berlin, 10.114 teu, κατασκευής 2011 και Racine, 6.758 teu, κατασκευής 2010, για τρία χρόνια με ημερήσιο ναύλο 45.000 δολαρίων και 35.000 δολαρίων, αντίστοιχα.
Οι πληροφορίες επίσης αναφέρουν ότι η Danaos ναύλωσε τον τελευταίο καιρό και μια σειρά νεότευκτων στην Pacific International Lines (PIL).
Τα δύο πλοία των 9.200 teu παραγγέλθηκαν τον περασμένο μήνα στην CSSC Huangpu Wenchong Shipbuilding για 210 εκατομμύρια δολάρια ή 105 εκατομμύρια δολάρια ανά πλοίο.
Η Danaos διαθέτει επίσης πέντε παρόμοια πλοία που ναυλώθηκαν στην Dalian Shipbuilding Industry Co (DSIC) με πενταετή ναύλωση και 50.000 δολάρια ανά πλοίο την ημέρα.
Η PIL έχει επίσης επεκτείνει τις ναυλώσεις άλλων δύο πλοίων Danaos παρόμοιου μεγέθους, αναφέρουν οι ναυλομεσίτες.
Το πλοίο Kota Santos, μεταφορικής ικανότητας των 8.073 teu και ένα άλλο σκάφος που εκτιμάται ότι είναι το Kota Manzanillo, μεταφορικής ικανότητας 8.300 dwt, έχουν ναυλωθεί έως το δεύτερο και τρίτο τρίμηνο του 2026 με τιμές περίπου 39.300 δολάρια την ημέρα. Τα δύο συγκεκριμένα πλοία κατασκευάστηκαν το 2005.
Η εταιρεία έχει ήδη εξασφαλίσει απασχόληση για όλο τον στόλο νεότευκτων.
Εκτός από τα επτά πλοία που έχει κατά παραγγελία στο Huangpu Wenchong και στο DSIC, η Danaos έχει επτά πλοία, μεταφορικής ικανότητας 8.258 teu υπό κατασκευή στο ναυπηγείο Yangzijiang που είναι εισηγμένη στη Σιγκαπούρη και προορίζονται να λειτουργούν με τη γερμανική Hapag-Lloyd.
Η εταιρεία έχει και ένα πλοίο 6.000 teu στην Qingdao Yangfan Shipbuilding για ναύλωση στην ιαπωνική Ocean Network Express.
Η εταιρεία διαθέτει 73 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 10 πλοία capesize στο νερό.
Τέλος, η εταιρεία έχει συνάψει συμβόλαια για την κατασκευή 20 νεότευκτων πλοίων από το 2022, σε ναυπηγεία της Κίνας και της Νότιας Κορέας, με συνολική δαπάνη που εκτιμάται σε περίπου 2 δισεκατομμύρια δολάρια.
Διαβάστε επίσης:
Politico: Τα εφιαλτικά σενάρια που αντιμετωπίζει η Σύνοδος των ηγετών της ΕΕ στις Βρυξέλλες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
