Αξημέρωτη έφοδος στην ΕΡΤ: Θωμόπουλος και Παπαδόπουλος αιφνιδίασαν το newsroom!
Το περασμένο Σάββατο, ο νέος Γενικός Διευθυντής Ενημέρωσης της ΕΡΤ, Βασίλης Θωμόπουλος, έκανε δυναμικό «ντου» στο newsroom της δημόσιας τηλεόρασης νωρίς το πρωί, συνοδευόμενος από τον Πρόεδρο της ΕΡΤ, Γιάννη Παπαδόπουλο. Οι εργαζόμενοι έμειναν έκπληκτοι βλέποντας την ηγεσία να σηκώνει μανίκια και να επιθεωρεί από κοντά τη ροή της ενημέρωσης. Ο Θωμόπουλος έδειξε ότι μπαίνει δυναμικά στη νέα του θέση, με διάθεση για άμεσες αλλαγές και hands-on διαχείριση των ειδησεογραφικών ροών. Βέβαια το δημοσιογραφικό workforce στο Ραδιομέγαρο είναι τριχοτομημένο: Υπάρχει μια μερίδα followers που …πίνουν νερό στο όνομα του Β.Θωμόπουλου, κάποιοι άλλοι δεν του συγχωρούν ότι είχε ρόλο στην υπόθεση ΝΕΡΙΤ μετά το κλείσιμο της ΕΡΤ και φυσικά ανάμεσά τους είναι και οι νεότεροι που δεν τον γνωρίζουν δια ζώσης ωστόσο η φήμη του προηγείται του ονόματός του…
Αλλάζει πάλι το Δ.Σ. του ΣΚΑΙ;
Η «Ειδήσεις Ντοτ Κομ» (ΣΚΑΙ» καλεί τους μετόχους της σε Έκτακτη Γενική Συνέλευση στις 30 Απριλίου 2025, στις εγκαταστάσεις της στο Νέο Φάληρο. Βασικά θέματα η ανακοίνωση περί της εκλογής από το Διοικητικό Συμβούλιο νέου Μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου και η Εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας. Θυμίζουμε ότι στις 10 Αυγούστου 2024 και μετά την ολοκλήρωση της συνεργασίας με την Εύη Κουτσαυτάκη, η οποία και κατείχε τη θέση της διευθύνουσας συμβούλου, η έκτακτη γενική συνέλευση της εταιρείας στις 30 Ιουλίου, εξέλεξε νέο ΔΣ.
Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταρείας είναι ο Γιάννης Αλαφούζος, αντιπρόεδρος ο Γιάννης Σπανολιός και μέλη οι Αγγέλα Κακαουνάκη, Δήμητρα Κοντογώγου και Αλέξανδρος Γιαννούλας. Στη συνέχεια και στις 11 Σεπτεμβρίου τοποθετήθηκε διευθύνων σύμβουλος του ΣΚΑΙ ο Κωνσταντίνος Ζούλας.
ΕΡΤ: Όποιος καεί στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι
Μετά το κάζο με την προβληματική κάλυψη πριν από έναν μήνα των διαδηλώσεων για τα Τέμπη, η διαδήλωση Νο2 υπερ-καλύφθηκε από την ΕΡΤ. Οκτώ κάμερες από τη Βουλή, συνεργεία σε 15 πόλεις, ταράτσα στο Υπουργείο Οικονομικών, ανταποκριτές από το εξωτερικό – μέχρι και οι δορυφόροι έστρεψαν τις κεραίες τους. Όποιος καεί στο κουρκούτι, φυσάει και το γιαούρτι…
Το χάλκινο που έγινε ασημένιο στον λαιμό του Γιάννη Παπαδόπουλου, το «συγγνώμη λάθος !» του ΑΣΕΠ και η γκρίνια για τον Αργύρη Ντινόπουλο
Από όπου και να το πιάσει κανείς το θέμα ΑΣΕΠ για δημοσιογράφους και διοικητές δημοσιογραφικών οργανισμών, μπάζει. Τι νόημα έχει να μπαίνει κάποιος στη διαδικασία αυτή, να έρχεται δεύτερος ή τρίτος να έχει τα προσόντα τυπικά ή και ουσιαστικά και να τον περνούν κάποιοι κατ επάγγελμα υποψήφιοι με περγαμηνές ακαδημαϊκές και 168 IQ…Έτσι μετά την επιλογή Κ.Παπαβασιλείου στη θέση του CEO της ΕΡΤ αντί της Κατερίνας Κασκανιώτη που προηγήθηκε, έρχονται οι βαθμοί των υποψηφίων προέδρων (θυμίζουμε ότι ο Γιάννης Παπαδόπουλος είναι μεταβατικός αλλά στέρεος, με την έννοια ότι περιβάλλεται με την εμπιστοσύνη του τελικού αποφασίζοντος, Παύλου Μαρινάκη). Ενώ την περασμένη Τετάρτη εμφανιζόταν τρίτος στην κατάταξη του ΑΣΕΠ μετά με ένα απλό συγγνώμη λάθος (ούτε καν) η επιτροπή έστειλε νέα δεδομένα με τα οποία βγαίνει δεύτερος στις γραπτές εξετάσεις.
Πρώτος με την υψηλότερη βαθμολογία (1.720,55 μόρια) εμφανίζεται ο Σπύρος Λιβιεράτος, διπλωματούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός (ΕΜΠ) και με διδακτορικό, με μεταπτυχιακό τίτλο στη διοίκηση επιχειρήσεων για στελέχη.
Δεύτερος με συνολική βαθμολόγηση 1.592,78 μόρια, εμφανίζεται ο νυν- προσωρινός- πρόεδρος της ΕΡΤ, Γιάννης Παπαδόπουλος, πτυχιούχος της Φιλοσοφικής σχολής ΕΚΠΑ ο οποίος κατέχει, μεταξύ άλλων, μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών στη διεθνή διοίκηση επιχειρήσεων (από το SOAS University of London) και στα Μέσα Ενημέρωσης και Επικοινωνίας (από το Πανεπιστήμιο του Λέστερ).
Τρίτος στην κατάταξη (1554,83 μόρια) εμφανίζεται ο Στέφανος Πολυμενόπουλος, χημικός-μηχανικός με θητεία στο Ινστιτούτο Επιμόρφωσης.
Υποψήφια στην τέταρτη θέση, βάση της αθροιστικής επίδοσης της (1.534,44 μονάδες) είναι η Άννα Κανέλλου, νομικός, δημόσια υπάλληλος καριέρας, με τον δημοσιογράφο- νομικό (πρώην υπουργό Εσωτερικών και πρώην δήμαρχος Βριλησσίων) Αργύρη Ντινόπουλο στην πέμπτη θέση (1.368,31 μόρια) – για τον οποίο ορισμένοι που τον γνωρίζουν καλά θεωρούν γκρινιάζοντας, ότι του ανήκει δικαιωματικά η θέση λόγω εμπειρίας στη διοίκηση.
Ακολουθεί ο Αλέξανδρος Παπαχρήστος, φοροτεχνικός – σύμβουλος επιχειρήσεων με θητεία στο Ινστιτούτο Καποδίστριας (1.146,05 μόρια) στην 6η θέση και η Παναγιώτα Μούτσιου, δημοσιογράφος της ΕΡΤ (1.063,89 μόρια) στην 7η θέση της λίστας ΑΣΕΠ με τους προσωρινούς διεκδικητές για την προεδρία της ΕΡΤ.
Θα ακολουθήσει προφορική διαγωνιστική διαδικασία, κατά τα προβλεπόμενα από το νόμο Κεραμέως, από την οποία θα προκύψουν οι τρείς επικρατέστεροι και κατόπιν κύκλος συνεντεύξεων με τον υφυπουργό στον Πρωθυπουργό και Κυβερνητικό εκπρόσωπο, Παύλο Μαρινάκη.
Οι Άννα Κανέλλου και Στέφανος Πολυμενόπουλος είχαν συμμετάσχει και στο προηγούμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, αλλά για τη θέση του διευθύνοντα συμβούλου της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης.
Σε εκείνη την- αντίστοιχη- διαγωνιστική διαδικασία γραπτών εξετάσεων η κυρία Κανέλλου είχε αποσπάσει την υψηλότερη βαθμολογία ( 1.418,89), ενώ ο κ. Πολυμενόπουλος με 1.209,45 βαθμούς είχε έρθει τέταρτος.
Η επιχειρηματική τριανδρία Εξάρχου – Μπάκος – Καϋμενάκης μπαίνει πιο δυνατά
Η νέα εποχή του Flash TV ξεκινά με σημείο αναφοράς την τραγωδία των Τεμπών. Η επιχειρηματική τριανδρία Εξάρχου, Μπάκος, Καϋμενάκης εγκαινιάζει τη διαδικτυακή τηλεόραση του Flash.gr, από το στούντιο που στεγάζεται και το Attica TV, και καθιστά σαφές ότι δεν στοχεύει σε πανελλαδική τηλεοπτική άδεια, αλλά σε διαρκείς επενδύσεις στα ΜΜΕ.
Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα έκανε πρεμιέρα με τη ζωντανή μετάδοση της μεγάλης εκδήλωσης για τα Τέμπη από το Σύνταγμα, αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία. Με τέσσερις πηγές εικόνας, πλάνα drone και liveblog, η δημοσιογραφική ομάδα του Flash.gr κάλυψε τις εξελίξεις σε πραγματικό χρόνο.
Πότε έρχεται το Atletico;
Και οι επενδύσεις των Εξάρχου, Μπάκου και Καϋμενάκη δεν σταματούν εδώ: τον Απρίλιο έρχεται το νέο αθλητικό εγχείρημα Atletico, με διευθυντή τον Αντώνη Σαούλη και διευθυντή σύνταξης τον Βασίλη Μοιρώτσο.
Ποιος είχε πάρει την τελευταία συνέντευξη στον Κούγια;
Ο ποινικολόγος, που πέθανε την Παρασκευή, είχε διαγνωστεί με καρκίνο το 2022, όπως είχε αποκαλύψει ο ίδιος. Ωστόσο, στις αρχές Ιανουαρίου 2025, η κατάσταση της υγείας του επιδεινώθηκε ραγδαία. Παρότι εμφανώς καταβεβλημένος, δεν σταμάτησε να δίνει το «παρών» σε δημόσιες εμφανίσεις.
Τη Δευτέρα 27 Ιανουαρίου, έκανε την τελευταία του τηλεοπτική εμφάνιση στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 και στον Νίκο Χατζηνικολάου.
Ο Γιάννης Αλαφούζος δεν ανοίγει σαμπάνιες, αλλά ένα καλό κρασί ναι…
Ο ΣΚΑΪ 100.3 παραμένει στην κορυφή στην κατάταξη των ραδιοφωνικών σταθμών το 2024, αλλά με πτώση (-1,3%), δείχνοντας ότι το ενημερωτικό ραδιόφωνο του Νέου Φαλήρου κρατάει τα σκήπτρα, αλλά με κόστος. Αντίθετα, ο όμιλος ΣΚΑΪ μπορεί να πανηγυρίσει για τις επιδόσεις των bwinΣΠΟΡ FM 94.6 και Μέντα 88, που σημείωσαν σημαντική άνοδο και μπήκαν στην πεντάδα.
Στα μουσικά ραδιόφωνα, ο Sfera 102.2 έκανε το βήμα μπροστά (+0,4%), εκτοπίζοντας τον Μελωδία 99.2, ο οποίος έπεσε στην τρίτη θέση. Ο Δίεση 101.3 βρέθηκε στην έκτη θέση, παρά την πτώση του (-0,5%), ενώ ο Ρυθμός 94.9 και ο Λάμψη 92.3 είχαν επίσης απώλειες, αλλά διατήρησαν την παρουσία τους στην κορυφή.
Ο μεγάλος χαμένος της χρονιάς ήταν ο Real 97.8, ο οποίος έπεσε στην ένατη θέση, ενώ και ο Δρόμος 89.8 έκλεισε την πρώτη δεκάδα με πτώση.
Στη δεύτερη δεκάδα, οι ροκ σταθμοί παρέμειναν σταθεροί, με τον Rock FM 96.9 να κρατά τη θέση του (6,6%) και τον Red 96.3 να χάνει 0,3%. Ο Athens DeeJay 95.2 και ο Hit 88.9 είχαν μικρές απώλειες, ενώ ο Pepper 96.6 κατέγραψε μια από τις μεγαλύτερες ανόδους (+0,7%).
Στα talk radios, ο Παραπολιτικά 90.1 και ο Στο Κόκκινο 105.5 είχαν πτώση, ενώ το Πρώτο Πρόγραμμα 105.8 και το Τρίτο Πρόγραμμα 90.9 παρέμειναν χαμηλά, με σταθερότητα ή μικρές απώλειες.
Η «παράταση» στο ματς για τον διευθυντή αθλητικού στην ΕΡΤ και το ευκαταφρόνητο 2χίλιαρο…
Μια μίνι μεταγραφική περίοδο για την αγορά άνοιξε η διοίκηση της ΕΡΤ δίνοντας μερικές ακόμη ημέρες στη διαδικασία για κατάθεση υποψηφιότητας για τον νέο διευθυντή του αθλητικού τμήματος της ΕΡΤ. Μια διεύθυνση γεμάτη παλμό, όσο της επιτρέπουν οι χειρισμοί του Δ.Σ. για αγορά ακριβών δικαιωμάτων αθλητικών διοργανώσεων. Και φέτος η ΕΡΤ παίζει δυνατά εδώ. Γράφαμε τον περασμένο Σεπτέμβριο ότι ο Δημήτρης Χατζηγεωργίου θεωρείται ότι δεν θα βρίσκεται πλέον στη θέση του διευθυντή αθλητικού τομέα της ΕΡΤ για την οποία προκρινόταν ο Τάκης Κουλουμπής.
Αυτά επί διοίκησης Κατερίνας Κασκανιώτη η οποία είχε τοποθετήσει σύμβουλό της για τα αθλητικά θέματα, τον Βαγγέλη Ιωάννου που συμπεριλαμβανόταν στους δελφίνους όπως εξάλλου και ο Γιάννης Δάρρας (συνωνυμία με τον εκπρόσωπο των εργαζομένων), ο Δημήτρης Μαλισιώβας, ο Χρήστος Σαράντος, η Κατερίνα Αναστασοπούλου και ο Κώστας Χαλβατσιώτης. Όπως όλα δείχνουν η τρέχουσα διοίκηση θα προτιμούσε κάποιον από την αγορά ή έναν συγκεκριμένο εργαζόμενο Π.Μ. που έριξε ήδη πόρτα. Δύσκολα δελεάζεται κανείς. Τα λεφτά δεν είναι πολλά, πιο συγκεκριμένα είναι peanuts (μόλις 2.000 ευρώ) για μια τόσο σημαντική και 24/7 θέση.
Ο Γιώργος Λεβέντης… πιο χαλαρά, αλλά πάντα στις επάλξεις – Έρχεται ο Τζώνη Καλημέρης στον ΑΝΤ1;
Αν και ο Γιώργος Λεβέντης ανέλαβε με μεγάλη δυναμική ως CEO των ΑΝΤ1, Μακεδονία TV και Antenna Studios το 2022, σήμερα η παρουσία του στον όμιλο φαίνεται πιο χαλαρή, χωρίς όμως να απομακρύνεται από τα κέντρα αποφάσεων.
Την ίδια στιγμή, οι φήμες λένε ότι ο Τζώνη Καλημέρης ετοιμάζεται να επιστρέψει στον ΑΝΤ1, αφού αποχώρησε από το OPEN στις 8 Οκτωβρίου, όπου κατείχε τη θέση του Chief Operating Officer (COO) και του μέλους του Δ.Σ.
Οι γνωρίζοντες θεωρούν απίθανη μια “σκάντζα”, αλλά οι πιο… φαντασιόπληκτοι βλέπουν αλλαγή σκυτάλης στην κορυφή της διοίκησης του ΑΝΤ1.
Η αναβολή δεν είναι και καθυστέρηση – Το Mega News και οι τίτλοι της Ελευθεροτυπίας… δεν βιάζονται!
Αλάργα, αλάργα, γίνεται η αγουρίδα μέλι, καθώς το Mega News, η Ελευθεροτυπία Κυριακάτικη και το Enet.gr φαίνεται να κινούνται σε ρυθμούς αναμονής από τον Όμιλο Alter Ego Media.
Η εκκίνηση του Mega News μετατέθηκε ξανά, αυτή τη φορά για το πρώτο δεκαήμερο του Μαρτίου. Το “δεύτερο υβριδικό Mega” θα λειτουργεί μέσω διαδικτύου, ενώ ενδέχεται να προστεθεί και στην πλατφόρμα της Cosmote TV. Η αποστολή του; Συνεχής ροή ειδήσεων και έκτακτες καλύψεις, τη στιγμή που το Mega θα διατηρεί το κανονικό του πρόγραμμα.
Όσο για τους ιστορικούς τίτλους της Ελευθεροτυπίας και το Enet.gr; Η αναβλητικότητα καλά κρατεί, με τον όμιλο να μην δείχνει σημάδια βιασύνης. Η αγορά περιμένει, αλλά η Alter Ego Media δείχνει να έχει τον δικό της χρονοδιάγραμμα.
Πρωτιά για το “Αλ τσαντίρι νιουζ”
Ο Λάκης Λαζόπουλος άνοιξε το βράδυ της Τετάρτης τις πόρτες του «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» και οι τηλεθεατές συντονίστηκαν μαζικά στο Mega, χαρίζοντας για μια ακόμη φορά στη σατιρική εκπομπή την πρώτη θέση στην τηλεθέαση.
Σε μια παράσταση που τα είχε όλα, σάτιρα, αιχμηρό σχόλιο, συγκίνηση, εξαιρετικούς γκεστ και την εκρηκτική παρουσία της Ματούλας Ζαμάνη, το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» κατέκτησε την κορυφή με ποσοστό 20,9% στο γενικό σύνολο και 18,4% στο δυναμικό κοινό 18-54. Η διαφορά από τον ανταγωνισμό διαμορφώθηκε σε τουλάχιστον 4,5% στο σύνολο του κοινού. Η κάλυψη της εκπομπής ξεπέρασε τους 2,4 εκατομμύρια τηλεθεατές. Σε επιμέρους κοινό σημείωσε 23,5%.
Η σάτιρα και ο Λάκης Λαζόπουλος ανανεώνουν το ραντεβού τους με τους τηλεθεατές στο MEGA, για την Τετάρτη 19 Μαρτίου.
Γιώργος Λιάγκας για Αφροδίτη Γραμμέλλη: Όταν ο σεβασμός γίνεται επιλεκτικός
Ο Γιώργος Λιάγκας ζητά «σεβασμό» για την Αφροδίτη Γραμμέλη, καλώντας τους δημοσιογράφους να μην την ενοχλούν, καθώς χρειάζεται ηρεμία μετά το λιποθυμικό επεισόδιο που υπέστη. Εύλογο και ανθρώπινο.
Το ερώτημα, όμως, είναι αν η ίδια ευαισθησία επιδεικνύεται σε άλλες περιπτώσεις, όταν ο ιατρικός φάκελος ορισμένων δημόσιων προσώπων γίνεται θέμα προς συζήτηση στις εκπομπές του. Ο σεβασμός στην ιδιωτικότητα δεν μπορεί να είναι επιλεκτικός. Όταν το ιδιωτικό γίνεται τηλεοπτικό προϊόν, η έκκληση για «ηρεμία» μοιάζει ειρωνική.
Η δημόσια σφαίρα δεν λειτουργεί à la carte. Αν ζητάς προστασία της ιδιωτικής ζωής, πρέπει να την παρέχεις και στους άλλους.
Τέμπη: Του ζήτησαν να μιλήσει ενώ λύγισε μπροστά στο μνημείο
Κατά τη διάρκεια της ζωντανής μετάδοσης της εκπομπής Το Πρωινό στον ΑΝΤ1, από το σημείο της τραγωδίας στα Τέμπη, η δημοσιογράφος απευθύνθηκε στον Νίκο Πλακιά για δήλωση. Ο ίδιος, εμφανώς συγκινημένος, απομακρύνθηκε, αδυνατώντας να μιλήσει, γεγονός που προκάλεσε την αντίδραση του Γιώργου Λιάγκα.
«Αν δεν θέλει να μιλήσει, μην πιέζεις τους ανθρώπους», σχολίασε ο παρουσιαστής, ενώ η δημοσιογράφος Έλλη Αυξεντίου προσπάθησε να συνεχίσει. Εκείνος, φανερά ενοχλημένος, τη διέκοψε: «Σε παρακαλώ, δεν θέλω να πιέζουμε τους ανθρώπους. Είναι εκεί για να θρηνήσουν, όχι για να βγουν στην τηλεόραση. Άφησέ τους».
Η «Μεγάλη Χίμαιρα» σπάει τα ρεκόρ: Η πιο ακριβή ελληνική τηλεοπτική παραγωγή ever
Η ΕΡΤ επενδύει σε υψηλού κόστους περιεχόμενο, φέρνοντας στη μικρή οθόνη τη «Μεγάλη Χίμαιρα», με κόστος που κυμαίνεται μεταξύ 800.000 – 1 εκατομμύριο ευρώ ανά επεισόδιο, καθιστώντας τη μακράν τη μεγαλύτερη επένδυση στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης.
Το συνολικό budget της σειράς ανέρχεται στα 6 εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα 4,8 εκατομμύρια ευρώ είναι επιλέξιμες δαπάνες στο πλαίσιο του ΕΚΚΟΜΕΔ, με το κρατικό rebate να καλύπτει 1,92 εκατομμύρια ευρώ (40% της επιλέξιμης επένδυσης). Η ΕΡΤ συμμετέχει με μερίδιο 25%, μειώνοντας το χρηματοοικονομικό ρίσκο της Foss Productions, που έχει αναλάβει την παραγωγή.
Για σύγκριση, η προηγούμενη ακριβότερη ελληνική σειρά, το «Maestro» του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, κόστιζε 250.000 ευρώ ανά επεισόδιο, καθιστώντας τη «Μεγάλη Χίμαιρα» σχεδόν 4 φορές ακριβότερη.
Ψηφιακά ΜΜΕ: Με τέτοιο ΦΠΑ, ποιος επενδύει;
Στην Ελλάδα, οι επενδύσεις στα ψηφιακά μέσα δεν είναι απλά δύσκολες – είναι σχεδόν αποτρεπτικές. Με ΦΠΑ 24% στις ηλεκτρονικές εφημερίδες και περιοδικά, η χώρα μας διατηρεί έναν από τους υψηλότερους φορολογικούς συντελεστές στην Ευρώπη, περιορίζοντας δραστικά τα περιθώρια κερδοφορίας και ανάπτυξης του κλάδου.
Την ώρα που χώρες όπως το Βέλγιο, η Ιρλανδία και η Δανία έχουν μηδενικό ΦΠΑ στις ψηφιακές εκδόσεις, ενώ η συντριπτική πλειονότητα των κρατών-μελών της ΕΕ κινείται σε μονοψήφια ποσοστά, η Ελλάδα παραμένει στην κορυφή της φορολογικής επιβάρυνσης. Η μόνη χώρα που βρίσκεται κοντά είναι η Εσθονία με 20%, ενώ σε χώρες όπως η Αυστρία, η Φινλανδία και η Σλοβακία, ο συντελεστής περιορίζεται στο 10%.
Η αντίφαση γίνεται ακόμα μεγαλύτερη αν σκεφτεί κανείς ότι οι έντυπες εκδόσεις στην Ελλάδα φορολογούνται με 6%, δημιουργώντας μια μη βιώσιμη ανισορροπία. Σε αντίθεση με τη Δανία, όπου ο ΦΠΑ είναι ενιαίος (25%) για όλα τα μέσα, στη χώρα μας η ψηφιακή μετάβαση τιμωρείται φορολογικά, αντί να ενθαρρύνεται.
Στρατηγική συνεργασία BookPoint – JukeBooks:
Το BookPoint του ΟΣΔΕΛ, η πληρέστερη βιβλιογραφική βάση δεδομένων για την ελληνική αγορά βιβλίου, και η JukeBooks, η ελληνική συνδρομητική πλατφόρμα ακρόασης audiobooks, ανακοινώνουν τη στρατηγική τους συνεργασία, δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα καταγραφής και διάθεσης ηχητικών και έντυπων τίτλων.
Η συνεργασία διευκολύνει τους επαγγελματίες του κλάδου – εκδότες, βιβλιοπώλες και δημιουργούς – στην προβολή και διάθεση των έργων τους, ενώ παράλληλα ενισχύει την πρόσβαση του κοινού στην ελληνική βιβλιοπαραγωγή μέσω της νέας ψηφιακής μορφής των audiobooks.
Ανώνυμες καταγγελίες, βαριά πορίσματα και σκιές πάνω από το Open!
Σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα ένας ιδιοκτήτης τηλεοπτικού σταθμού προτίθεται να καταθέσει στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) πόρισμα που υποστηρίζει ότι το Open TV παραβιάζει τους όρους της αδειοδότησής του, ειδικά σε θέματα προγράμματος και αριθμού εργαζομένων. Το θέμα είναι ποιος το λέει (Radar.gr) και ποιος δεν το υπογράφει προκαλώντας νευρικότητα στο κανάλι της Παιανίας… λες και δεν έχει ήδη.
Σε 3 μήνες η έγκριση των σειρών από το ΕΚΚΟΜΕΔ – Αντιδράσεις από τα κανάλια
Με νομοθετικές ρυθμίσεις που προωθεί το Υπουργείο Πολιτισμού, ορίζεται χρονικό όριο τριών μηνών για την αξιολόγηση των προγραμμάτων που θα υποβληθούν στο πληροφοριακό σύστημα του ΕΚΚΟΜΕΔ. Αν τηρηθεί το νέο πλαίσιο, οι αιτήσεις για επιδότηση τηλεοπτικών σειρών και ταινιών θα πρέπει να έχουν αξιολογηθεί έως τον Μάιο.
Η διαδικασία αξιολόγησης ανατίθεται σε τριμελή επιτροπή, που αποτελεί το κρίσιμο σημείο για την κατεύθυνση του προγράμματος.
Ταυτόχρονα, σύμφωνα με τις Typologies οι νέες ρυθμίσεις προκαλούν αντιδράσεις από τα μεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα Mega, Alpha, ANT1 και Star, που δυσανασχετούν με το όριο των 4 εκατ. ευρώ ανά κανάλι. Υποστηρίζουν ότι η χρηματοδότηση θα πρέπει να αφορά μόνο σταθμούς που επενδύουν σε σειρές και όχι να λειτουργεί ως μηχανισμός κρατικής ενίσχυσης. Η τροποποίηση του νόμου, που θέτει ως στόχο τη διεθνή διανομή ελληνικών σειρών, ενδέχεται να εγείρει ζητήματα κρατικής παρέμβασης από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Παράλληλα, οι διατάξεις του νέου νόμου προβλέπουν ανώτατο όριο 30 ημερών για τον έλεγχο της νομιμότητας των φακέλων, επισπεύδοντας τη διαδικασία έγκρισης.
Ο ΣΚΑΪ απογαλακτίζεται από την Acun Medya – Συμφωνίες με BBC και Banijay
Ο ψυχαγωγικός βραχίονας του ΣΚΑΪ φαίνεται πως απομακρύνεται από την Acun Medya του Ατζούν Ιλιτζαλί. Όμως, όπως λέει και η λαϊκή ρήση, “υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια”, με τον σταθμό του Νέου Φαλήρου να εξασφαλίζει το Big Brother από τον όμιλο Banijay, φέρνοντας την Άνοιξη τον 8ο κύκλο του reality.
Παράλληλα, ο ΣΚΑΪ προχωράει σε νέα στρατηγική συνεργασία με το BBC, εξασφαλίζοντας αποκλειστική μετάδοση ντοκιμαντέρ και συμπαραγωγές.
Το «σύμφωνο συμβίωσης» Cosmote – Nova απέδωσε καρπούς
Η συμμαχία αμοιβαίας διάθεσης αθλητικού περιεχομένου μεταξύ Cosmote TV και Nova φαίνεται πως ωφέλησε και τις δύο πλευρές, ενισχύοντας τη συνδρομητική τους βάση. Η Cosmote TV κατέγραψε αύξηση 7,2% στο Δ’ τρίμηνο του 2024, αγγίζοντας τους 725.594 συνδρομητές – 48.559 περισσότερους σε σχέση με το τέλος του 2023.
Σύμφωνα με τον απολογισμό του ΟΤΕ, η πλατφόρμα απέκτησε 15.000 νέους συνδρομητές τηλεόρασης, με το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών να προέρχεται από τη συνεργασία με τη Nova.
Πλεονασματική η ΕΡΤ – Με τέτοιο ανταποδοτικό τέλος, αλλοίμονο να μην ήταν!
Η ΕΡΤ παρουσιάζει θετικό οικονομικό ισοζύγιο για το 2025, με έσοδα 227,76 εκατ. ευρώ και έξοδα 227,23 εκατ. ευρώ, αφήνοντας πλεόνασμα 522.320 ευρώ.
Με ένα ανταποδοτικό τέλος που εισπράττεται μέσω των λογαριασμών ρεύματος από τους πολίτες, η δημόσια ραδιοτηλεόραση διατηρεί πλεονασματικό προϋπολογισμό, κάτι που θα ήταν αδιανόητο να μην συμβαίνει δεδομένων των χρηματοδοτικών της ροών.
Στις μη μισθολογικές παροχές του προσωπικού, προβλέπονται 3,87 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων 1,74 εκατ. ευρώ για τροφεία προσωπικού και 810.216 ευρώ για τους δημοσιογράφους.
Eκπαιδευτικό πρόγραμμα iMed με δημιουργία site…
Το iMEdD (Incubator for Media Education and Development), Μη κερδοσκοπικός δημοσιογραφικός οργανισμός, ιδρυθείς το 2018 με αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, με αποστολή την ενίσχυση της διαφάνειας και της ανεξαρτησίας στη δημοσιογραφία, σχεδιάζει την έναρξη λειτουργίας ιστοσελίδας, μέσω της οποίας θα δέχεται αιτήσεις από νέους επαγγελματίες για διετή αμειβόμενη απασχόληση. Στόχος του προγράμματος είναι η παροχή πρακτικής εμπειρίας και η επαγγελματική κατάρτιση σε τομείς αιχμής, προσφέροντας στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους σε ένα δυναμικό και υποστηρικτικό περιβάλλον. Εντωμεταξύ με τα “Νέα Σαββατοκύριακο” διατίθεται δωρεάν η ειδική έκδοση με τίτλο “Τα οπλοστάσια της Μέσης Ανατολής” παραγωγής από τον φορέα iMEdD. Επιστημονική σύμβουλος της έκδοσης είναι η Δρ. Μαρίνα Ελευθεριάδου και διευθυντής του περιεχομένου iMEdD ο Άγγελος Πετρόπουλος.
Αναστασία Γιάμαλη: Τελικά… τους βγήκε το στοίχημα!
Το Mega τόλμησε, και η Αναστασία Γιάμαλη τού βγήκε “λίρα εκατό”! Με τις τοποθετήσεις της στα καυτά κοινωνικοπολιτικά ζητήματα, την ψυχραιμία και το αιχμηρό της σχόλιο, η δημοσιογράφος κέρδισε την εμπιστοσύνη του σταθμού και συνεχίζει ακάθεκτη και την επόμενη σεζόν.
Το κανάλι δεν σκοπεύει να τη χάσει – το αντίθετο! Η μετακόμιση από τη Σαββατοκύριακη ζώνη σε καθημερινή παρουσία παίζει δυνατά, ενώ δεν αποκλείεται να τη δούμε και σε άλλες εκπομπές, ενημερωτικές ή και… ψυχαγωγικές!
Διεθνής διαγωνισμός 1,14 εκατ. ευρώ για το Digital Media Center της κυβέρνησης
Η Προεδρία της Κυβέρνησης ενέκρινε τη διενέργεια διεθνούς ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την υποστήριξη και συνέχιση της λειτουργίας του Digital Media Center της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης (ΓΓΕΕ). Το έργο έχει προϋπολογισμό 1.142.784 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%) και αφορά τριετή σύμβαση, με δικαίωμα επέκτασης για έναν επιπλέον χρόνο.
ΜΜΕ ΣΥΡΙΖΑ: Αναμονή για κρατική επιχορήγηση – Συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις
Η οικονομική κρίση στα ΜΜΕ του ΣΥΡΙΖΑ συνεχίζεται, με την Αυγή (έντυπη και ηλεκτρονική) και τον ραδιοσταθμό ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ να παραμένουν σε δύσκολη κατάσταση.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στην Κουμουνδούρου αναμένουν την εκταμίευση δόσης από την κρατική επιχορήγηση των κομμάτων, ώστε να αποδεσμευτεί ένα ποσό προς τους εργαζομένους, χωρίς να είναι ξεκάθαρο το ύψος του. Το ποσό της επόμενης δόσης εκτιμάται σε λίγο πάνω από 3 εκατ. ευρώ, ενώ το συνολικό χρέος του κόμματος προς τα ΜΜΕ του φτάνει τα 4,5 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένων των δεδουλευμένων.
Ο νέος γενικός διευθυντής των ΜΜΕ του ΣΥΡΙΖΑ, Γιάννης Μπουλέκος, σε επικοινωνία του με τους εκπροσώπους των εργαζομένων, απέδωσε την οικονομική κατάσταση στην ασυνέπεια της προηγούμενης ηγεσίας, η οποία δεν τήρησε το πρόγραμμα αποπληρωμής των χρεών.
Την ίδια στιγμή, οι εργαζόμενοι συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις με κυλιόμενες στάσεις εργασίας, ενώ εκκρεμεί νέα συνάντηση με τη διοίκηση.
Λήξη συνεργασίας για Ράμμου στην ΕΡΤ
Μετά την αποχώρηση της Κατερίνας Κασκανιώτη από τη θέση της διευθύνουσας συμβούλου της ΕΡΤ, έληξε αυτοδικαίως και η σύμβαση της Ελένης Ράμμου, η οποία κατείχε τη θέση της ειδικής συμβούλου.
“Κοινωνία Ώρα MEGA”: Νέα… γεύση στο πρωινό με Χασαπόπουλο & Καραβάλτσιου!
Το πρωινό του MEGA σερβίρεται με μια νέα γευστική πινελιά, καθώς στο πλευρό του Ιορδάνη Χασαπόπουλου βρέθηκε η Βελίκα Καραβάλτσιου, αναλαμβάνοντας ρόλο προσωρινής συμπαρουσιάστριας μέχρι την επιστροφή της Ανθής Βούλγαρη.
Η ΕΡΤ κάνει… buzzer beater και φέρνει το EuroBasket 2025 στις οθόνες μας!
Η δημόσια τηλεόραση μπαίνει δυνατά στο παρκέ και “καρφώνει” τα τηλεοπτικά δικαιώματα του EuroBasket 2025, εξασφαλίζοντας όλους τους αγώνες της Εθνικής Ελλάδας για τους Έλληνες φιλάθλους.
Η συμφωνία με τη Nova, που κατέχει τα δικαιώματα της FIBA στην Ελλάδα, είχε προαναγγελθεί και απομένει μόνο η υπογραφή της. Παράλληλα, στη φάση των προκριματικών, η ΕΡΤ θα έχει τη δυνατότητα να μεταδίδει έναν ακόμη αγώνα, μαζί με τη Nova, δίνοντας πληρέστερη κάλυψη στη διοργάνωση.
Η Εθνική Ελλάδας θα αγωνιστεί στους ομίλους στη Λεμεσό, ενώ τα νοκ-άουτ παιχνίδια, οι ημιτελικοί και ο τελικός θα διεξαχθούν στη Ρίγα της Λετονίας. Από τις 27 Αυγούστου έως τις 14 Σεπτεμβρίου 2025, η ΕΡΤ θα “σερβίρει ασίστ” στους μπασκετόφιλους, μεταδίδοντας επιλεγμένους αγώνες μέχρι τη μεγάλη βραδιά του τελικού.
Την ίδια στιγμή, η δημόσια τηλεόραση περιμένει και την οριστική υπογραφή της συμφωνίας με την ΕΠΟ για τα δικαιώματα της Εθνικής Ποδοσφαίρου, μετά τη νίκη της στον σχετικό διαγωνισμό.
Η Ζέτα Μακρυπούλια παίζει… σε διπλό ταμπλό στον ΑΝΤ1!
Η Ζέτα Μακρυπούλια ανανεώνει το συμβόλαιό της με τον ΑΝΤ1 και ανεβάζει στροφές, καθώς εκτός από το “Ρουκ Ζουκ”, αναλαμβάνει και δεύτερο πρότζεκτ! Το νέο εγχείρημα είναι ένα βραδινό μουσικό σόου με συνεντεύξεις, που θα προβάλλεται μια φορά την εβδομάδα, φέρνοντας ξανά τα late-night shows στο κανάλι του Αμαρουσίου.
Μεταγραφή…! Από το Sport24 στην Gazzetta ο Παντελής Διαμαντόπουλος
Μετά από 20 χρόνια παρουσίας στον όμιλο 24Media, ο Παντελής Διαμαντόπουλος αλλάζει ποδοσφαιρική «στέγη»! Ο “παλιός αρχηγός” του Sport24, ιδρυτικό μέλος του 2005, αποχωρεί και ετοιμάζεται για νέα πρόκληση, αναλαμβάνοντας από τις 4 Μαρτίου την Gazzetta της Liquid Publishing.
Ανδρέας Μικρούτσικος: Άφησε το πλατό για να βρεθεί στο συλλαλητήριο για τα Τέμπη
Ο Ανδρέας Μικρούτσικος αποχώρησε βιαστικά από την εκπομπή Buongiorno προκειμένου να παρευρεθεί στο μεγάλο συλλαλητήριο για την τραγωδία των Τεμπών στο κέντρο της Αθήνας. Είχε προαναγγείλει τη συμμετοχή του και είχε κανονίσει μοτοσικλέτα για να φτάσει έγκαιρα. Παρά την οριακή καθυστέρηση της εκπομπής, δεν ήθελε να χάσει τη διαδήλωση. Με φράσεις όπως «Σύντροφοι, συναγωνιστές και φίλοι, ευχαριστώ πάρα πολύ», αποχαιρέτησε το πάνελ και έφυγε αποφασιστικά για να συμμετάσχει στη συγκέντρωση.
Ριφιφί στη μικρή οθόνη – Ο Χαραλαμπόπουλος «μπαίνει» ξανά στο παιχνίδι
Μετά από 14 χρόνια «τηλεοπτικής σιγής», ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος επιστρέφει… με Ριφιφί! Ο αγαπημένος ηθοποιός «παραβιάζει» τη μικρή οθόνη με τη νέα μίνι σειρά έξι επεισοδίων, σε σκηνοθεσία Σωτήρη Τσαφούλια, του δημιουργού του «Έτερος Εγώ».
Το «Ριφιφί» αντλεί έμπνευση από δύο πραγματικές ληστείες, που έγιναν στην Ελλάδα με διαφορά δέκα ετών. Η πρώτη αφορά το περίφημο ριφιφί του 1992, ενώ η δεύτερη – όπως αφήνει να εννοηθεί ο σκηνοθέτης – παραμένει επτασφράγιστο μυστικό για να μην αποκαλυφθεί η εξέλιξη της σειράς.
Ο Χαραλαμπόπουλος θα συμπρωταγωνιστήσει με τους Χρήστο Χατζηπαναγιώτη, Πάνο Βλάχο και Βλαδίμηρο Κυριακίδη, σε μια παραγωγή που φαίνεται πως “τρυπώνει” στις πιο σκοτεινές γωνιές του ανθρώπινου ψυχισμού.
Ραδιοφωνικός «Πόλεμος των Φύλων» – Ποιοι σταθμοί κυριαρχούν σε άνδρες και γυναίκες
Στο πεδίο της ραδιοφωνικής “μάχης”, οι άνδρες και οι γυναίκες ακροατές διαμορφώνουν δύο ξεχωριστές “φυλές”, με εντελώς διαφορετικά ραδιοφωνικά γούστα, σύμφωνα με τις ακροαματικότητες Δεκεμβρίου 2024 – Ιανουαρίου 2025 από MRB & Global Link.
Στην ανδρική επικράτεια, ο bwinΣΠΟΡ FM 94.6 κυριαρχεί (17,5%) αποδεικνύοντας ότι το αθλητικό ραδιόφωνο είναι ο απόλυτος “πρωταθλητής” του ανδρικού κοινού. Στη δεύτερη θέση ο ΣΚΑΪ 100.3 (12,8%), διατηρώντας την ενημερωτική σημαία ψηλά. Το Real 97.8 (10,6%) ακολουθεί, ενώ στη λίστα φιγουράρουν και σταθμοί με έντονο ροκ χαρακτήρα, όπως ο Red 96.3 (8,6%), ο Rebel 105.2 (8,5%) και ο Rock FM 96.9 (8,1%), αποδεικνύοντας ότι το ραδιόφωνο για τους άνδρες έχει σπορ, ειδήσεις και ηλεκτρικές κιθάρες.
Η “φυλή” των γυναικών – Μελωδίες και mainstream pop
Στο γυναικείο στρατόπεδο, η μάχη έχει πιο ανάλαφρο μουσικό ηχόχρωμα, με τον Sfera 102.2 (12,5%) να στέφεται βασιλιάς των charts, ενώ ο Μέντα 88 (12,4%) και ο Μελωδία 99.2 (11,8%) επιβεβαιώνουν πως το κοινό των γυναικών έχει αδυναμία στις μπαλάντες και το έντεχνο. Σταθερά ισχυρός ο Easy 97.2 (10,9%), ενώ ο Λάμψη 92.3 (10,1%) και ο Ρυθμός 94.9 (9,8%) συνεχίζουν να παίζουν στον mainstream pop στίβο.
Η μάχη των ενημερωτικών – Ο ΣΚΑΪ ψηλά, αλλά άνιση κατανομή
Στις ενημερωτικές μάχες, ο ΣΚΑΪ 100.3 εμφανίζεται στιβαρός και στα δύο φύλα, καταλαμβάνοντας τη 2η θέση στους άνδρες (12,8%) και τη 12η στις γυναίκες (7,9%). Αντίθετα, ο bwinΣΠΟΡ FM 94.6, που πρωταγωνιστεί στους άνδρες, βυθίζεται στις γυναίκες (1,3%), επιβεβαιώνοντας ότι το αθλητικό ραδιόφωνο παραμένει ανδρική υπόθεση.
ΕΡΤ: Έρχεται το «οδοιπορικό» της Χάρις Αλεξίου στην ελληνική δισκογραφία
Από το γραμμόφωνο, τους δίσκους βινυλίου 78 στροφών και την γέννηση της ελληνικής δισκογραφίας στις αρχές του περασμένου αιώνα έως το mp4, το CD και το spotify, διαμορφώνεται ένα συναρπαστικό ταξίδι στο χρόνο που καλύπτει 100 (και) χρόνια.
Το ταξίδι σε αυτή τη διαδρομή με τίτλο «100 χρόνια ελληνική δισκογραφία» συμπυκνωμένο σε 12 ωριαία επεισόδια θα αρχίσει να ξετυλίγεται από την ΕΡΤ1 στις 9 Μαρτίου και κάθε Κυριακή στις 21.00 με ξεναγό την Χαρούλα Αλεξίου, την κορυφαία ερμηνεύτρια της γενιάς της και μία από τις πιο αγαπημένες προσωπικότητες στον χώρο του πολιτισμού, που έχει αφήσει ανεξίτηλο το στίγμα της στην ελληνική μουσική και στη δισκογραφία. Η σειρά ντοκιμαντέρ «100 χρόνια ελληνική δισκογραφία», σε σενάριο Δημήτρη Χαλιώτη-Νίκου Ακτύπη και σκηνοθεσία Μαρίας Σκόκα, είναι ένα ταξίδι στον χρόνο, με πρωταγωνιστές όλους εκείνους των οποίων η ζωή είναι συνυφασμένη με την ελληνική δισκογραφία και δημιούργησαν, με έμπνευση και πάθος, το θαύμα της ελληνικής μουσικής. «Κόσμος και ντουνιάς» της ελληνικής δισκογραφίας πήρε θέση μπροστά στην κάμερα και συνομίλησε με την Αλεξίου.
Με σύμμαχο το πλούσιο αρχείο της ΕΡΤ, αλλά και μαρτυρίες ανθρώπων που έζησαν τα χρυσά χρόνια της ελληνικής δισκογραφίας, σκιαγραφείται ολόκληρη η πορεία του ελληνικού τραγουδιού, όπως αυτή χαράχτηκε στα αυλάκια των δίσκων. Οι τηλεθεατές θα γίνουν μάρτυρες μιας σπάνιας «παρέλασης» από σπουδαίους του ελληνικού τραγουδιού και της μουσικής, αρχικά στα πρώτα έξι επεισόδια. Ανάμεσά τους ο Μάκης Μάτσας (πρόεδρος Δ.Σ. MINOS – EMI), ο Θανάσης Παπαδάς (παραγωγός, εκδότης δίσκων), η Ντόρα Ρίζου (πρώην παραγωγός Lyra), οι ηχολήπτες Στέλιος Γιαννακόπουλος και Άκης Γκολφίδης, ο Δημήτρης Αρβανίτης (πρώην καλλιτεχνικός διευθυντής MINOS – EMI), αλλά και ο Γιώργος Κατσαρός (συνθέτης), ο Χρήστος Νικολόπουλος (συνθέτης, μουσικός), ο Γιώργος Χατζηνάσιος (συνθέτης), η Λίνα Νικολακοπούλου (στιχουργός), ερευνητές, δημοσιογράφοι, ραδιοφωνικοί παραγωγοί, συνθέτες και στιχουργοί.
Μιλούν, επίσης, και τραγουδιστές/τραγουδοποιοί που έγραψαν και γράφουν ιστορία στην ελληνική δισκογραφία, ανάμεσά τους οι (με αλφαβητική σειρά): Πασχάλης Αρβανιτίδης, Πόπη Αστεριάδη, Δήμητρα Γαλάνη, Γλυκερία, Φοίβος Δεληβοριάς, Γιάννης Ζουγανέλης, Μαρίζα Κωχ, Παναγιώτης Λάλεζας, Μαριώ, Μανώλης Μητσιάς, Νατάσσα Μποφίλιου, Γιώργος Νταλάρας, Άλκηστις Πρωτοψάλτη, Ελένη Τσαλιγοπούλου, Τάνια Τσανακλίδου, Κώστας Τουρνάς, Μανώλης Φάμελλος, Μαρία Φαραντούρη, Κώστας Χατζής, Γιώργης Χριστοδούλου.
Την επιμέλεια περιεχομένου της σειράς ντοκιμαντέρ «100 χρόνια ελληνική δισκογραφία» έκανε ο Γιώργος Τσάμπρας με συμβούλους τους Σιδερή Πρίτεντζη– Αλέξανδρο Καραμαλίκη, την αρχισυνταξία είχε η Τασούλα Επτακοίλη και τη δημοσιογραφική επιμέλεια η Κυριακή Μπεϊόγλου. Η διεύθυνση φωτογραφίας είναι των Δημήτρη Κατσαΐτη– Στέλιου Ορφανίδη και το μοντάζ της Ευγενίας Παπαγεωργίου.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χρηματιστήριο: Τα deals σε ΕΤΕ, Πειραιώς και Alpha αλλάζουν το σκηνικό
- Νέο επίδομα ανεργίας: Ξεκινάει η εφαρμογή του – Ποιοι θα είναι οι πρώτοι 15.000 άνεργοι
- Επενδύσεις 115 εκατομμυρίων ολοκληρώνει φέτος η Noval Property
- Το σχέδιο της κυβέρνησης μετά τα συλλαλητήρια – Η μάχη στη Βουλή, το πλάνο για τον σιδηρόδρομο και ο ανασχηματισμός
