ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Nέες αναβαθμίσεις προ των πυλών για την μετοχή του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών σχεδόν ένα χρόνο μετά την εισαγωγή του στο Χρηματιστήριο και μετά το εκπληκτικό σετ οικονομικών αποτελεσμάτων που ανακοίνωσε η εταιρεία χθες.
Τα Κέρδη μετά από Φόρους αυξήθηκαν κατά 4,4 εκατ. ευρώ σε 235,9 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 1,9% σε σχέση με τα 231,5 εκατ. ευρώ το 2023.
Καθαρό χρέος ύψους 623,1 εκατ. ευρώ και Δείκτης Καθαρού Χρέους προς Προσαρμοσμένο EBITDA στο 1,5x.
Και όχι μόνο, αλλά θα προταθεί προς την ετήσια γενική συνέλευση η διανομή του 100% του καθαρού κέρδους της χρήσης 2024, που αντιστοιχεί σε μικτό μέρισμα περίπου 0,78 ανά μετοχή.
Η διοίκηση του ΔΑΑ θα προτείνει στους μετόχους στην γενική συνέλευση της 14ης Απριλίου 2025 ένα τετραετές προαιρετικό Πρόγραμμα Επανεπένδυσης Μερίσματος, το οποίο θα παρέχει τη δυνατότητα στους δικαιούχους μετόχους να επιλέξουν την επανεπένδυση μέρους των μερισμάτων που τους αντιστοιχεί, συνολικού ποσού έως και 240 εκατ. ευρώ, στην Εταιρεία λαμβάνοντας νέες μετοχές.
Μάλιστα, εντός του 2025, το μέγιστο συνολικό ποσό που οι μέτοχοι του ΔΑΑ μπορούν να επιλέξουν να επανεπενδύσουν σε νέες μετοχές στο πλαίσιο του προτεινόμενου προγράμματος, με βάση τα κέρδη του 2024, θα είναι 100 εκατ. ευρώ, ενώ το υπόλοιπο ποσό ύψους 135,9 εκατ. ευρώ από τα καθαρά κέρδη του 2024 θα διανεμηθεί σε μετρητά.
Το 2025 έχει ξεκινήσει με τους καλύτερους οιωνούς για το Αεροδρόμιο της Αθήνας.
Η επιβατική κίνηση κατά τη διάρκεια του Ιανουαρίου 2025 ανήλθε σε 1,83 εκατ., αυξημένη κατά 14,5% σε σύγκριση με το 2024, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΔΑΑ.
Τόσο η εγχώρια όσο και η διεθνής επιβατική κίνηση ξεπέρασαν κατά 5,1% και 18,7% τα επίπεδα του 2024.
Ο αριθμός των πτήσεων στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών κατά τη διάρκεια του Ιανουαρίου 2025 ανήλθε σε 16.546, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 10,1% σε σχέση με το 2024.
Οι πτήσεις εσωτερικού παρουσίασαν μικρή πτώση της τάξης του 2,5%, ενώ οι διεθνείς πτήσεις σημείωσαν άνοδο κατά 19,1% σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2024.
Θεωρείται θέμα χρόνου, στο μεταξύ, όπως εξηγούν παράγοντες της αγοράς, την αναπροσαρμογή στις τιμές στόχους για την μετοχή. Νέα, υψηλότερη τιμή-στόχο δίνει η Barclays. Θέτει στόχο τα 9,3 ευρώ για τη μετοχή, από 9 ευρώ προηγουμένως.
Η BofA προέβλεπε ότι «οι προοπτικές της κίνησης στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών παραμένουν υγιείς. Αξιολογούμε τη μετοχή σε ουδέτερη θέση, με τιμή-στόχο τα 9 ευρώ.
Προβλέπουμε όγκο +6% το 2025, με τα στοιχεία για την αεροπορική χωρητικότητα να δείχνουν ρυθμό αύξησης 12,5% το α’ τρίμηνο του 2025 σε ετήσια βάση. Ωστόσο, το ρυθμιστικό πλαφόν στις αποδόσεις στον αεροπορικό τομέα εξουδετερώνει σε μεγάλο βαθμό τις ισχυρές λειτουργικές επιδόσεις και προβλέπουμε μείωση των τιμολογίων κατά τη διάρκεια του 2025», εξηγούσε ο αμερικανικός οίκος.
Η δε Εuroxx αναβάθμισε τον Οκτώβριο του 2024 σε overweight τη σύσταση για τη μετοχή του ΔΑΑ με έκθεσή της στην οποία έβαζε τιμή στόχο για τη μετοχή τα 9,4 ευρώ, αντί 9,2 ευρώ προηγουμένως.
Στη μετοχή έγιναν και οι περισσότερες συναλλαγές χθες ξεπερνώντας το 1 εκατ. κομμάτια από τις 20/9/2024, ενώ ξαναβρέθηκε στην ζώνη των 9 ευρώ και πάνω, κάτι που είχε να συμβεί από τις 17/2/2024.
Διαβάστε επίσης
Intralot: Δεύτερη περίοδος εκτοκισμού ομολογιακού
Αναλυτές για Τράπεζα Πειραιώς: Έρχονται αναβαθμίσεις σε κέρδη και μερίσματα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
