array(0) {
}
        
    
Menu
0.21%
Τζίρος: 105.48 εκατ.

Ζελένσκι: «Όχι» στην πρόταση Τραμπ για τις σπάνιες γαίες της Ουκρανίας

Media

Το πρόβλημα της Κοσιώνη και η αδυναμία Ζούλα, ανατροπές στην ΕΡΤ, η βόμβα Καπουτζίδη και η μεγάλη συμμαχία στο ραδιόφωνο

Comments

Εξάρχου-Μπάκος-Καϋμενάκης: Η μηντιακή Μυθολογία, τα πραγματικά σχέδια της τριανδρίας και η τύχη της υιοθεσίας της «ορφανής» τηλεοπτικής άδειας

Βυθισμένοι σε διονυσιακό, παροξυσμικό, μαντικό «οίστρο», οι αυθεντίες, οι μυσταγωγοί, οι παρατηρητές των οιωνών της δημοσιογραφικής – και όχι μόνο – «πιάτσας» ανέστειλαν προσωρινά τις εικασίες περί την αγοραπωλησία του Open, ιδίως μετά το επίσημο «διάγγελμα» διάψευσης του Ιβάν Σαββίδη.

Στρέφοντας το βλέμμα τους από την υπερβατική κρυσταλλομαντεία στη διεισδυτική, σχολαστική, λεπτομερειακή ερμηνευτική ανατομία των «σημαινόντων και σημαινομένων», επιδόθηκαν στη μικροχειρουργική, αναλυτική, αποδομητική αποσύνθεση του κειμένου που δημοσίευσε το Flash.gr, το ενημερωτικό portal υπό τον έλεγχο των επιχειρηματιών Αλέξανδρου Εξάρχου, Δημήτρη Μπάκου και Γιάννη Καϋμενάκη.

1

Οι αναφορές στο κείμενο περί «αριθμητικής προόδου» της ανοδικής πορείας του ομίλου, καθώς και ο στρατηγικός σχεδιασμός της επόμενης τηλεοπτικής σεζόν για το Action 24 και το Attica TV, συνοδευόμενες από την παράθεση συγκεκριμένων μετρήσεων – 1.800.000 τηλεθεατές για το Action 24 και 1.310.000 τηλεθεατές για το Attica TV τον Ιανουάριο – ερμηνεύθηκαν από πολλούς ως προάγγελοι μιας πιθανής διεκδίκησης της 7ης πανελλαδικής τηλεοπτικής άδειας, της λεγόμενης και «ορφανής», ελλείψει ενδιαφέροντος από άλλους επιχειρηματικούς παίκτες.

Η πραγματικότητα, ωστόσο, είναι πιο προσγειωμένη. Ο όμιλος, τουλάχιστον για τα επόμενα δύο χρόνια, δεν προτίθεται να κινηθεί προς αυτή την κατεύθυνση. Αντιθέτως, θα εστιάσει στην εδραίωση της θέσης του στα υπάρχοντα μέσα, ενδεχομένως διευρύνοντας το portfolio του, αλλά η πανελλαδική άδεια δεν βρίσκεται στην ατζέντα του – τουλάχιστον έως το 2027.

Η αδύναμη σκυτάλη της Σίας Κοσιώνη, τα φαρμακερά βέλη των managers εντός ΣΚΑΙ, το επίμονο «στοίχημα» Ζούλα και η ατσάλινη υπομονή Αλαφούζου

Η τηλεθέαση ενός δελτίου ειδήσεων είναι – ανέκαθεν – υπόθεση κύρους. Δεν υπολογίζεται με τους ίδιους εμπορικούς όρους όπως τα ριάλιτι, οι σειρές ή οι πρωινές εκπομπές. Είναι θέμα γοήτρου για το Mega να διατρανώνει την πρωτιά του (12,8% τον Ιανουάριο), για τον Alpha να υπογραμμίζει τη διείσδυσή του σε 520.000 τηλεθεατές, για το Star και τη Μάρα Ζαχαρέα να απευθύνονται σε 518.000 Έλληνες….

Στον ΣΚΑΪ, όμως, οι αριθμοί δεν ευθυγραμμίζονται με το αφήγημα. Με μόλις 395.000 τηλεθεατές, το δελτίο βρίσκεται μεν σε ασφαλή απόσταση για τον τρίτο, αλλά διαψεύδει εν μέρει το DNA του σταθμού, που υποτίθεται ότι «ζει και αναπνέει» για την ενημέρωση. Και εδώ έρχεται η αντίφαση: η έλευση του Κωνσταντίνου Ζούλα ως CEO σηματοδοτεί ενίσχυση και ανασύνταξη, όμως τα βέλη – ορισμένα εκ των οποίων φαίνεται να προέρχονται εκ των έσω – δεν λείπουν.

Η αλήθεια είναι πως το δελτίο είναι ποιοτικά βελτιωμένο και αυτό χρειάζεται χρόνο για να γίνει digested από τον «καταναλωτή» ειδήσεων. Επίσης, οι επιλεκτικές αναφορές στην «καταστροφή» του 4,4% παραβλέπουν πως αυτό συνέβη μια και μόνη φορά και πιθανώς εξυπηρετούν εσωτερικές σκοπιμότητες στελεχών που δεν βλέπουν με καλό μάτι τις αλλαγές στην ηγεσία.

Αλλά ο ΣΚΑΪ έχει ένα μεγαλύτερο πρόβλημα: το lead-in. Όσο ικανός και να είσαι, αν ξεκινάς με 2,4% τηλεθέαση από το “Still Standing”, δεν κάνεις θαύματα. Το μόνο παρήγορο; Η Σία Κοσιώνη καταφέρνει τουλάχιστον να διπλασιάσει τα νούμερα. Όμως, αν ο σταθμός δεν αλλάξει στρατηγική στο πρόγραμμα πριν το δελτίο, το 4,4% σύντομα θα μοιάζει με όνειρο θερινής νυκτός.

Και επειδή οι αριθμοί είναι στιγμιότυπα, αλλά η στρατηγική μαραθώνιος, υπάρχει και η παράμετρος Αλαφούζου. Ο ιδιοκτήτης του σταθμού έχει αποδείξει πως ξέρει να κάνει υπομονή. Στηρίζει τη Σία Κοσιώνη και χαίρεται ιδιαίτερα όταν εκείνη θριαμβεύει στα δύσκολα, όπως συνέβη στις αμερικανικές εκλογές της 5ης Νοεμβρίου.

Η «σκυτάλη» που παραλαμβάνει η Σία είναι αντικειμενικά αδύναμη. Αλλά αν δεν αλλάξει ο δρομέας που προηγείται, τότε όσο και να τρέξει, δεν θα κερδίσει την κούρσα.

Αλεξάνδρα Δασκαλοπούλου: Κέρδισε την Digital Minds, έχασε τον Voice FM

Στη σκακιέρα της ελληνικής media αγοράς, η Αλεξάνδρα Δασκαλοπούλου κάνει μια στρατηγική κίνηση μπροστά, αποκτώντας το 48,6% της Digital Minds και επεκτείνοντας τη Frontstage Entertainment πέρα από το ραδιόφωνο και τις συναυλίες, στο ευρύτερο digital οικοσύστημα. Την ίδια στιγμή, όμως, στο μέτωπο του Voice 102.5, το Συμβούλιο της Επικρατείας διατηρεί το σταθμό ως συνεταιριστικό σχήμα, κλείνοντας – τουλάχιστον προς το παρόν – την πόρτα στα σχέδια της Frontstage για διαφορετική εξέλιξη.

Μια συμμαχία που αλλάζει το τοπίο

Η Frontstage, η δύναμη στο ελληνικό ραδιόφωνο, και η Digital Minds, ένας αναγνωρίσιμος παίκτης του digital media, ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας το πρώτο στην ελληνική αγορά creative & media hub για brands, content owners και content creators. Ο στόχος; Ένα ολοκληρωμένο media & content ecosystem, που θα παρέχει υπηρεσίες video/audio production, digital distribution, social media strategy, ραδιοφωνική προβολή και event management.

Στο τιμόνι της Frontstage, η Α. Δασκαλοπούλου δηλώνει πως η απόφαση βασίστηκε στις συμπληρωματικές δραστηριότητες των δύο εταιρειών και την ανάγκη για ολιστικές λύσεις στην παραγωγή περιεχομένου και επικοινωνία. Από την πλευρά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Digital Minds, Κώστας Χαμαλίδης, μιλά για μια ιστορική συνεργασία, που θα εισαγάγει προηγμένες τεχνολογικά υπηρεσίες στην ελληνική αγορά.

Μια Ωραία Ατμόσφαιρα στην ΕΡΤ: Ο Δυσαρεστημένος Φάμελλος, ο Ευγενικός Παπαδόπουλος και ο Αγωνιών Καφαράκης

Όταν ο Σωκράτης Φάμελλος πέρασε την περιστρεφόμενη πόρτα του Ραδιομεγάρου, είχε μια σαφή αποστολή: να εκφράσει τη δυσαρέσκειά του για το γεγονός ότι η ΕΡΤ υπάγεται απευθείας στον πρωθυπουργό. Κι αν η δική του δυσφορία είχε περισσότερο θεσμικό χαρακτήρα, λίγα χιλιόμετρα πιο πέρα, στα γραφεία του 105.5 Στο Κόκκινο και της Αυγής, η δυσαρέσκεια ήταν πιο υπαρξιακή: απληρωσιά, απαξίωση, ανασφάλεια – ένας φαύλος κύκλος προβλημάτων χωρίς ξεκάθαρη διέξοδο.

Στην αίθουσα της συνάντησης, ο πρόεδρος της ΕΡΤ, Γιάννης Παπαδόπουλος, άκουγε ευγενικά και ψύχραιμα. Δεν απαντούσε πολύ, δεν αντέκρουε, απλώς άκουγε – ένα από τα πιο ισχυρά όπλα σε συναντήσεις αυτού του είδους. Αντίθετα, ο Φώτης Καφαράκης, γενικός διευθυντής ενημέρωσης, δεν έκρυβε την αγωνία του. Σπεύδων εδώ, σχολιάζων εκεί, προσπαθούσε να διεκδικήσει ρόλο στη συζήτηση – και, εμμέσως, στη δική του επόμενη μέρα στην ΕΡΤ.

Ίσως, αν του έδιναν λίγο περισσότερο χώρο, να ένιωθε πιο ασφαλής για την υποψηφιότητά του ως γενικός διευθυντής ειδήσεων. Ίσως, πάλι, να ήξερε ήδη ότι σε παιχνίδια σαν αυτά, η θέση δεν κερδίζεται στη συζήτηση, αλλά στα παρασκήνια.

Μάχη για τη Γενική Διεύθυνση Ενημέρωσης στην ΕΡΤ – Τα Ονόματα και το Παρασκήνιο

Η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων στις θέσεις των γενικών διευθυντών της ΕΡΤ έληξε, και το παρασκήνιο φουντώνει. Στη Γενική Διεύθυνση Ενημέρωσης, όπου οι ανακατατάξεις θεωρούνται δεδομένες, τέσσερα (μέχρι στιγμής γνωστά) ονόματα ρίχνονται στη μάχη: Φώτης Καφαράκης, Ευγενία Πασχαλίδου, Στράτος Μπαλής και Αντριάνα Παρασκευοπούλου. Η επιλογή έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς η νέα ηγεσία θα πρέπει να αποκαταστήσει το κύρος της ενημέρωσης της ΕΡΤ, μετά και τις έντονες επικρίσεις για την αποτυχημένη κάλυψη της διαδήλωσης για τα Τέμπη.

Η νέα διοικητική αρχιτεκτονική-Κωνσταντίνος Παπαβασιλείου και επίσημα νέος διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ

H ΕΡΤ ανακοινώνει ότι ο Κωνσταντίνος Παπαβασιλείου αναλαμβάνει τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας. Με μακρόχρονη και πλούσια προϋπηρεσία στη δημόσια ραδιοτηλεόραση, έχει αναλάβει σημαντικές  θέσεις ευθύνης κι έχει ουσιαστική συμμετοχή στον μετασχηματισμό του ραδιοτηλεοπτικού φορέα.

Διαθέτει βαθιά γνώση της αγοράς, σύγχρονη οπτική και εξαιρετικές ικανότητες στον στρατηγικό σχεδιασμό. Από το 2020 είναι γενικός διευθυντής Προγράμματος της ΕΡΤ, διάστημα στο οποίο έχει αποδείξει τις ικανότητές του όχι μόνο στη διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού, αλλά και στην αναμόρφωση συνολικά της εικόνας της δημόσιας τηλεόρασης και ραδιοφωνίας. Έχει διατελέσει οικονομικός διευθυντής της ΕΡΤ. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Οικονομικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στις Σύγχρονες Δημοσιογραφικές Σπουδές.

Η επόμενη μεγάλη εκκρεμότητα είναι η θέση του προέδρου της ΕΡΤ, η οποία αναμένεται να πληρωθεί μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας από το ΑΣΕΠ.

Νέα πρόσωπα, νέες εκπομπές, ανανεωμένο πρόγραμμα

Η ΕΡΤ ενισχύει το δυναμικό της με νέα ονόματα, επενδύοντας σε ενημέρωση και ψυχαγωγία. Ο Σωτήρης Δανέζης εντάσσεται στο δημοσιογραφικό επιτελείο και από τις 17 Φεβρουαρίου 2025 θα παρουσιάζει την εκπομπή “Forcé”, εστιάζοντας σε γεωπολιτικά θέματα.

Στο ΕΡΤNEWS, εγκαινιάζεται νέα μεταμεσονύκτια ζώνη με την εκπομπή “Late News”, που θα προβάλλεται καθημερινά στις 00:30, με παρουσιαστές όπως ο Θάνος Σιαφάκας, η Νεφέλη Λυγερού, ο Ίωνας Τσώχος και άλλοι.

Όταν Ανεβαίνει το Κασέ, Έρχεται και η Εταιρεία – Η Νέα Κίνηση του Απόστολου Μαγγηριάδη

Η επαγγελματική ανέλιξη του Απόστολου Μαγγηριάδη δεν αποτυπώνεται μόνο σε τίτλους και ρόλους, αλλά και σε αριθμούς. Με την αμοιβή του στην ΕΡΤ να φτάνει τα 54.000 ευρώ το 2026, ο δημοσιογράφος προχωρά και σε επιχειρηματική επέκταση, ακολουθώντας μια στρατηγική διπλής τροχιάς: εντός και εκτός δημόσιας τηλεόρασης.

Στις 7 Φεβρουαρίου 2025, συστάθηκε η εταιρεία «STORYTELLING Ε.Ε.», με αντικείμενο τη δημοσιογραφική παραγωγή, τις τηλεοπτικές εκπομπές, τη διαφήμιση και τις εκδόσεις. Ο ίδιος κατέχει το 99% και αναλαμβάνει τη διαχείριση, επιβεβαιώνοντας πως το timing είναι το παν: όταν ανεβαίνει το κασέ, ανεβαίνει και το επιχειρηματικό εκτόπισμα.

Η κίνηση δεν είναι τυχαία. Αντιθέτως, φανερώνει έναν δημοσιογράφο που κατανοεί τους κανόνες του media game – και ξέρει να αξιοποιεί τις ευκαιρίες σε ένα τοπίο όπου το storytelling δεν είναι απλώς περιεχόμενο, αλλά και επιχειρηματική στρατηγική.

Χρήστος Παναγιωτόπουλος: Πολύ Σκληρός για να …Χάνει

Στο Open, οι ανακατατάξεις δεν αφήνουν κενά – και ο Χρήστος Παναγιωτόπουλος το αποδεικνύει ξανά, επιβεβαιώνοντας πως είναι πολύ σκληρός για να χάσει. Λίγο μετά την αποχώρηση του Σωτήρη Δανέζη, ο Γενικός Διευθυντής Ειδήσεων κινήθηκε αστραπιαία, καλωσορίζοντας στο κανάλι τη Μαρία Καρχιλάκη, μια δημοσιογράφο με βαρύ βιογραφικό στην κάλυψη διεθνών κρίσεων. Έτσι, η ισορροπία στο ενημερωτικό κομμάτι διατηρείται, ενώ η στρατηγική του Παναγιωτόπουλου δεν αφήνει περιθώρια για απώλειες.

Παράλληλα, το Open θωρακίζει τη ρευστότητά του, εξασφαλίζοντας νέο δάνειο ύψους 1,5 εκατ. ευρώ από την Dimera Media Investments. Ο Ιβάν Σαββίδης διαψεύδει εκ νέου τα σενάρια αποχώρησης, παραμένοντας στο τιμόνι της χρηματοδότησης και στηρίζοντας τις επιλογές του Παναγιωτόπουλου.

Στο Open, οι απώλειες δεν είναι ποτέ χωρίς αναπλήρωση. Και ο Παναγιωτόπουλος ποτέ χωρίς plan B.

Το «Forcé» που Προκάλεσε Στρατηγικές Συγκρούσεις στην ΕΡΤ

Στην ΕΡΤ αγαπούν τη γεωπολιτική, αλλά η νέα εκπομπή του Σωτήρη Δανέζη, το «Forcé», προκάλεσε πιο εγχώριες μάχες εξουσίας παρά αναλύσεις διεθνών κρίσεων. Κι ενώ ο Φώτης Καφαράκης, ο γενικός διευθυντής ειδήσεων, έσπευσε να επιστρατεύσει το δημοσιογραφικό δυναμικό της δημόσιας τηλεόρασης για να στηρίξει το νέο project, δεν ενθουσιάστηκαν όλοι.

Πιο συγκεκριμένα, η προϊσταμένη διεθνών ειδήσεων, Άννα Παπασωτηρίου, η οποία βρισκόταν σε άδεια, επέστρεψε για να διαπιστώσει ότι οι αποφάσεις είχαν ληφθεί ερήμην της. Χωρίς ιδιαίτερη περιστροφή, υπέβαλε την παραίτησή της, αφήνοντας πίσω της μια ΕΡΤ που αναρωτιέται αν η γεωπολιτική ανάλυση είναι πιο δύσκολη από τη διαχείριση εσωτερικών ισορροπιών.

Τελικά με την έγκαιρη παρέμβαση του προέδρου Γιάννη Παπαδόπουλου το θέμα αποσβέστηκε με την Αννα Παπασωτηρίου να παραμένει στη θέση της. Μπορεί το «Forcé» να αναλύει διεθνείς στρατηγικές κινήσεις, αλλά η πιο ενδιαφέρουσα στρατηγική μάχη διεξήχθη μέσα στο ίδιο το Ραδιομέγαρο.

Οι εκδότες διεκδικούν 30.000 ευρώ ανά τίτλο εφημερίδας – Ζυμώσεις και επέκταση στον τοπικό Τύπο με πολιτική στήριξη

Σε διαδικασία άτυπης διαβούλευσης βρίσκεται η κυβέρνηση με τους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων, ραδιοφωνικών σταθμών και εκδοτών, προκειμένου να συνεχιστεί η χρηματοδότηση των επιχειρήσεων ΜΜΕ μέσω διαφόρων προγραμμάτων. Οι συζητήσεις διεξάγονται με τον υφυπουργό παρά τω πρωθυπουργώ, Παύλο Μαρινάκη, με την κυβερνητική πλευρά να εμφανίζεται θετική στη διατήρηση των ενισχύσεων.

Στον χώρο των εφημερίδων, η συζήτηση επικεντρώνεται στη θέσπιση πλαφόν χρηματοδότησης και στη σύνδεση των επιδοτήσεων με την ύπαρξη εργαζομένων. Διατυπώνονται αντικρουόμενες απόψεις για το ύψος της ενίσχυσης, με την πλειονότητα να επιδιώκει boost  έως 30.000 ευρώ ανά τίτλο.

Η Ίνα Ταράντου του ATTICA TV …στη Θεσσαλονίκη

Η εκπομπή της Ίνας Ταράντου “Ο Κόσμος Μέσα μας” με τίτλο «ελπίδα για το αύριο» του ATTICA TV συμμετέχει στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης– η πρώτη φορά που τηλεοπτικό προϊόν έχει συμμετοχή στο Φεστιβάλ.

Σκηνοθέτης είναι ο Μιχάλης Φελάνης και το  επεισόδιο αφορά στην υπογεννητικότητα στα ακριτικά νησιά με ένα τριπλό κοινωνικό μήνυμα.

Η HOPEgenesis καταπολεμά την υπογεννητικότητα σε απομακρυσμένες περιοχές, προσφέροντας δωρεάν ιατρική φροντίδα, κάλυψη εξόδων και ψυχολογική στήριξη σε γυναίκες που επιθυμούν να γίνουν μητέρες. Από το 2015, έχει στηρίξει περισσότερες από 800 οικογένειες, δίνοντας ελπίδα για το μέλλον σε περιοχές όπου οι γεννήσεις είχαν σχεδόν εκλείψει.

Οι επιδόσεις της 24 MEDIA ΑΕ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ

Οι πωλήσεις της εταιρείας κατά τη χρήση του 2023, ανήλθαν σε € 6.242.877 έναντι € 6.228.146 της προηγούμενης χρήσης παρουσιάζοντας αύξηση κατά 0,24% Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε € -78.409 έναντι κερδών € 88.468 την προηγούμενη χρήση. Τα αποτέλεσμα προ φόρων της εταιρείας ανήλθαν σε ζημιές ποσού € 2.234.139 έναντι ζημιών € 1.967.743 της  προηγούμενης χρήσης.

Γιώργος Λιάγκας: Στο μείζον θέμα της πίτας του ΑΝΤ1 και των κιλών του

Εδώ ο κόσμος καίγεται—κυριολεκτικά και μεταφορικά—κι εμείς ασχολούμαστε με το απόλυτο τηλεοπτικό δράμα: την κοπή της πίτας του ΑΝΤ1 και την απουσία του Γιώργου Λιάγκα. «Καλά, άλλα θέματα δεν έχετε να ασχοληθείτε;» αναρωτήθηκε ο ίδιος, με τη γνωστή του σεμνότητα. Όχι Γιώργο, δεν έχουμε. Γιατί το θέμα είναι σοβαρό: Η πίτα κόπηκε, αλλά η ομάδα του Πρωινού δεν ήταν εκεί. Σκάνδαλο!

Η εκπομπή της Τετάρτης ξεκίνησε με χαμόγελα, αλλά γρήγορα μετατράπηκε σε έκρηξη αγανάκτησης. Ο Λιάγκας, μέσα στη δικαιολογημένη του οργή, μας υπενθύμισε ότι η ανθρωπότητα έχει μεγαλύτερα προβλήματα. Σεισμοί, πλημμύρες, αλλά κυρίως το γεγονός ότι πήρε 10 κιλά. «Είμαι 55, αυτή είναι η αλήθεια. Τώρα φαίνομαι φράπα» δήλωσε, εξηγώντας ότι το μυστικό της νεότητας του είναι… η αύξηση βάρους. Κι εμείς που νομίζαμε ότι ήταν τα φίλτρα.

Η λύση, λοιπόν, είναι ξεκάθαρη: από του χρόνου, οι πίτες να κόβονται κεκλεισμένων των θυρών. Κι όσοι δεν πάνε, τουλάχιστον να μην ξεχνάνε να ανεβαίνουν στη ζυγαριά πριν βγουν στον αέρα.

Κοκλώνης vs. Λάτσιου: Από τη μεγάλη συνεργασία… στη μεγάλη αίθουσα των δικαστηρίων

Τελικά, οι μεγάλες παραγωγές δεν γίνονται μόνο μπροστά στις κάμερες αλλά και στα παρασκήνια – και κάποιες καταλήγουν στις δικαστικές αίθουσες. Ο Νίκος Κοκλώνης, ο άνθρωπος που ξέρει να κάνει τηλεοπτικό show από το τίποτα, βρίσκεται αντιμέτωπος με μια υπόθεση που έχει όλα τα συστατικά ενός δυνατού reality: ηχηρή αποχώρηση, φήμες για στρατηγικές διαφωνίες, οικονομικές τριβές και μια αγωγή που αναμένεται να ανάψει φωτιές.

Η Αγλαΐα Λάτσιου, ένα από τα πιο καταξιωμένα στελέχη της τηλεοπτικής βιομηχανίας, προσγειώθηκε στη Barking Well Media τον Σεπτέμβριο του 2023 ως Γενική Διευθύντρια Παραγωγών. Η συνεργασία της με τον Κοκλώνη θεωρήθηκε κίνηση-ματ. Μόνο που, όπως φαίνεται, αντί για σκακιέρα, το παιχνίδι παίζεται πλέον στα δικαστήρια.

Η παραίτησή της ήταν βόμβα, αλλά όχι η μόνη έκρηξη. Ακούγεται ότι οι δύο πλευρές είχαν έντονες διαφωνίες για τη στρατηγική των παραγωγών, ενώ οι πληροφορίες για οικονομικές δυσκολίες της εταιρείας ενισχύουν το παρασκήνιο.

8,2 εκατ. ευρώ για προβολή του e-Καταναλωτής – Όλοι θέλουν κομμάτι από αυτήν την πίτα

Όταν υπάρχει κονδύλι 8,2 εκατομμυρίων ευρώ, είναι βέβαιο ότι πολλοί θα θελήσουν να πάρουν ένα κομμάτι από την πίτα. Η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης ενέκρινε την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου ένα γενναίο πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του Υπουργείου Ανάπτυξης για το 2025, με στόχο την ενημέρωση των πολιτών σχετικά με τα εργαλεία σύγκρισης τιμών βασικών καταναλωτικών αγαθών, και κυρίως την πλατφόρμα e-Καταναλωτής.

Το πρόγραμμα θα χρηματοδοτηθεί από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και αναμένεται να αποτελέσει αντικείμενο… έντονου ενδιαφέροντος από διαφημιστικές εταιρείες, μέσα ενημέρωσης και κάθε λογής ενδιαφερόμενους. Άλλωστε, μια καμπάνια εκατομμυρίων ευρώ για μια εφαρμογή που υποτίθεται ότι βοηθάει τους πολίτες να εξοικονομούν χρήματα δεν είναι και το πιο σύνηθες φαινόμενο.

Η αναβαθμισμένη πλατφόρμα e-Καταναλωτής λανσαρίστηκε τον Απρίλιο του 2024 και διαθέτει πλέον εφαρμογές για κινητά και tablets, ώστε οι καταναλωτές να συγκρίνουν τιμές εύκολα και γρήγορα. Όμως, με 8,2 εκατ. ευρώ να πέφτουν στο τραπέζι για προβολή, το μεγάλο ερώτημα είναι: πώς ακριβώς θα αξιοποιηθεί αυτό το κονδύλι και ποιοι θα επωφεληθούν από αυτό; Πάντως ευσταθούν οι φήμες ότι αρκετοί εκδότες αισθάνονται ριγμένοι.

Ο Καπουτζίδης έριξε «χειροβομβίδα» στην ΕΡΤ – Η δυσμένεια, η Eurovision και η νέα εποχή

Καιρό είχαμε να ακούσουμε μια εσωτερική καταγγελία για την ΕΡΤ, αλλά ο Γιώργος Καπουτζίδης ήρθε να μας θυμίσει ότι η δημόσια τηλεόραση δεν είχε πάντα τόσο «φιλόξενο» κλίμα. Μιλώντας στο Στούντιο 4, ο δημοφιλής δημιουργός αποκάλυψε ότι η προηγούμενη διοίκηση της ΕΡΤ τον είχε θέσει σε δυσμένεια, γιατί – άκουσον άκουσον – ήθελε ελληνικό τελικό στη Eurovision.

«Κάποιοι δεν ήθελαν να ακούγεται αυτή η φωνή» είπε με νόημα, αφήνοντας σαφείς αιχμές για τη διοίκηση Ζούλα, η οποία είχε τη Eurovision σε κλειστό κλαμπ αποφάσεων, μακριά από ανοιχτές διαδικασίες και διαφάνεια. Τώρα όμως, με τις αλλαγές στην ΕΡΤ, ο Καπουτζίδης δηλώνει πως «οι συνθήκες έχουν αλλάξει προς το καλύτερο» και δεν αποκλείει την επιστροφή του στον σχολιασμό του διαγωνισμού, αλλά μόνο με τη Μαρία Κοζάκου.

Νέο Cash Rebate με «ώθηση» από το ΕΣΠΑ – 105 εκατ. ευρώ για ταινίες και σειρές στην Ελλάδα

Η κινηματογραφική και τηλεοπτική παραγωγή στην Ελλάδα λαμβάνει νέα ώθηση, με την έναρξη του ανανεωμένου καθεστώτος Cash Rebate GR-Film & TV (FTV) από το ΕΚΚΟΜΕΔ-Creative Greece, το οποίο θα ενισχυθεί και από ευρωπαϊκούς πόρους μέσω του ΕΣΠΑ.

Χρηματοδότηση και στόχοι
Το νέο πρόγραμμα, που τίθεται σε εφαρμογή στις 20 Φεβρουαρίου 2025, διαθέτει συνολικά 105 εκατ. ευρώ, προκειμένου να υποστηρίξει:

  • Διεθνείς παραγωγές που επιλέγουν την Ελλάδα ως γυρισματική τοποθεσία
  • Εγχώριες οπτικοακουστικές δημιουργίες (ταινίες, σειρές, ντοκιμαντέρ)
  • Αναπτυξιακά projects που συνδέονται με τη βιομηχανία της ψυχαγωγίας

ΕΣΠΑ & Cash Rebate: Μια κρίσιμη οικονομική «ένεση»
Το ΕΣΠΑ 2021-2027 αναμένεται να χρηματοδοτήσει μέρος του προγράμματος, συμβάλλοντας στην προσέλκυση νέων επενδύσεων και στη δημιουργία θέσεων εργασίας στον κλάδο. Η σύνδεση του Cash Rebate με εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους αναμένεται να λειτουργήσει ως καταλύτης για τη βιώσιμη ανάπτυξη της ελληνικής κινηματογραφικής βιομηχανίας.

Νέα πλατφόρμα & επιτάχυνση διαδικασιών
Για πρώτη φορά, η διαδικασία υποβολής και έγκρισης των αιτήσεων θα γίνεται μέσω της πλατφόρμας ΟΠΣΚΕ του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, εξασφαλίζοντας διαφάνεια, ταχύτητα και αποτελεσματικότητα.

Επενδυτικά Προγράμματα & Στατιστικά CRGR
Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να ενημερωθούν και να υποβάλουν αιτήσεις μέσω της ιστοσελίδας του ΕΚΚΟΜΕΔ (www.ekkomed.gr). Εκεί θα βρουν:

  • Οδηγίες χρηματοδότησης
  • Στατιστικά CRGR 2025 (πρόοδος εγκεκριμένων έργων)
  • Διευκρινίσεις για το κανονιστικό πλαίσιο

Το Cash Rebate GR-Film & TV συνεχίζει να αποτελεί βασικό εργαλείο για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της Ελλάδας ως προορισμού κινηματογραφικών και τηλεοπτικών παραγωγών, συμβάλλοντας στην αναβάθμιση του οπτικοακουστικού τομέα.

Νομικές ενέργειες από τους εργαζόμενους του 105.5 Στο Κόκκινο κατά της «Left Media Α.Ε.» – Καταγγελίες για εμπαιγμό από τον ΣΥΡΙΖΑ

Σε ανοιχτή σύγκρουση με τη Left Media Α.Ε., ιδιοκτήτρια εταιρεία του 105.5 Στο Κόκκινο, βρίσκονται οι απλήρωτοι εργαζόμενοι του σταθμού, οι οποίοι αποφάσισαν να κινηθούν νομικά εναντίον της εταιρείας μετά από τρεις μήνες χωρίς μισθό.

Νίκος Χατζηνικολάου: Keep Walking με το «Ενώπιος Ενωπίω»

Ο Νίκος Χατζηνικολάου δεν σταματά, δεν λυγίζει και συνεχίζει! Στην κοπή της πίτας του ΑΝΤ1, ξεκαθάρισε ότι το «Ενώπιος Ενωπίω» δεν πάει πουθενά – εκτός αν εξαντληθεί ο ίδιος. «Συνεχίζει όσο αντέχω» δήλωσε, αφήνοντας να εννοηθεί ότι το talk show με ιστορία 30+ ετών έχει ακόμα… πολλά επεισόδια μπροστά του.

Όσο για το αν η εκπομπή του μπαίνει στα χωράφια του gossip; Ξεκάθαρη απάντηση: «Ερωτήσεις καρδιάς και ψυχής» – τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο.

Τραγική ειρωνεία: Ο Αθήνα 9.84 «χαίρεται» που έχασε στο δικαστήριο!

Να χαίρεσαι όταν κερδίζεις; Λογικό. Να χαίρεσαι όταν χάνεις; Κάπου εδώ ξεκινά η τραγική ειρωνεία του Αθήνα 9.84, που πανηγυρίζει για την ήττα του στα δικαστήρια.

Οι τρεις συμβασιούχες έργου, που δικαιώθηκαν και επιστρέφουν στη δουλειά τους, προκάλεσαν… ανακούφιση στη διοίκηση του σταθμού, η οποία σε ανακοίνωσή της υποστηρίζει ότι η απόφαση «λύνει τα χέρια» του Αθήνα 9.84. Ο λόγος; Τώρα μπορεί να προχωρήσει …

Εν ολίγοις: το δικαστήριο δεν άνοιξε θέσεις εργασίας – απλώς υποχρέωσε τον σταθμό να επαναπροσλάβει τρεις εργαζόμενες που είχαν απομακρυνθεί. Η διοίκηση, βέβαια, δεν μιλάει για αυτό, αλλά προτιμά να παρουσιάσει την ήττα ως… αναπάντεχη νίκη.

Τίτλοι τέλους για το Shopping Star – Τι θα κάνει η Ηλιάνα Παπαγεωργίου;

Το STAR φαίνεται πως κλείνει οριστικά τον κύκλο του Shopping Star, μετά από χρόνια παρουσίας στην ελληνική τηλεόραση. To κανάλι αναζητά δύο νέα τηλεπαιχνίδια, ένα για τη μεσημεριανή ζώνη και ένα για τα σαββατοκύριακα.

Το δεύτερο τηλεπαιχνίδι που προοριζόταν για τη βραδινή ζώνη του Σαββατοκύριακου, και στο οποίο είχε συζητηθεί η συμμετοχή της Μπέττυς Μαγγίρα, τελικά δεν προχώρησε.

Η «Μεγάλη Χίμαιρα» αναβιώνει στην τηλεόραση – Πόσο κοστίζει η πολυαναμενόμενη συμπαραγωγή της ΕΡΤ;

Η τηλεοπτική μεταφορά του εμβληματικού μυθιστορήματος του Μ. Καραγάτση, Η Μεγάλη Χίμαιρα, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με γυρίσματα σε Αθήνα, Σύρο, Τεργέστη, Μύκονο και Δήλο. Η σειρά, σε σκηνοθεσία Βαρδή Μαρινάκη και σενάριο Παναγιώτη Ιωσηφέλη, φιλοδοξεί να αποδώσει αυθεντικά την ατμόσφαιρα της δεκαετίας του 1930.

Το εντυπωσιακό καστ περιλαμβάνει τη Fotini Peluso στον πρωταγωνιστικό ρόλο, τον Ανδρέα Κωνσταντίνου και την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη. Με συνολικό προϋπολογισμό 6 εκατ. ευρώ και έξι επεισόδια, η παραγωγή της ΕΡΤ και της Foss Productions προορίζεται για διεθνή διάθεση μέσω του ERTFLIX.

Και ο Λάκης Λαζόπουλος στο Netflix;;;

Το Netflix αναζητά ελληνικό περιεχόμενο, και ο Λάκης Λαζόπουλος μπαίνει στο κάδρο. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο δημιουργός του «Αλ Τσαντίρι» βρίσκεται σε συζητήσεις για μια νέα κωμωδία καταστάσεων, με επίκεντρο μια ελληνική οικογένεια και έναν γάμο. Το μοντέλο; Στα χνάρια του «Maestro», δηλαδή μια παραγωγή με ελληνικό DNA, αλλά διαθέσιμη παγκοσμίως.

Ζέτα Μακρυπούλια: Ρουκ Ζουκ, μυθοπλασία ή βραδινό σόου στον ΑΝΤ1;

Η Ζέτα Μακρυπούλια παραμένει ένα από τα πιο hot τηλεοπτικά πρόσωπα, με τον ΑΝΤ1 να της ανοίγει πολλαπλές τηλεοπτικές διαδρομές. Με το συμβόλαιό της να λήγει στο τέλος της φετινής σεζόν, οι επιλογές στο τραπέζι είναι τρεις: Μυθοπλασία, Ρουκ Ζουκ, Βραδινό σόου.

Τα Παραπολιτικά 90,1 γιορτάζουν 10 χρόνια με την Άλκηστη Πρωτοψάλτη στη σκηνή του Παλλάς

Το Σάββατο 22 Φεβρουαρίου, στις 21:00, τα Παραπολιτικά 90,1 γιορτάζουν 10 χρόνια λειτουργίας και παρουσιάζουν τη μοναδική Άλκηστη Πρωτοψάλτη στη σκηνή του Θεάτρου Παλλάς.

Στην Ευγενία Βαφάκου προσωρινά η διεύθυνση προγράμματος της ΕΡΤ

Η Ευγενία Βαβάκου ανέλαβε προσωρινά τα καθήκοντα αναπλήρωσης του προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Προγράμματος της ΕΡΤ ΑΕ, μετά από απόφαση του διευθύνοντος συμβούλου, Κωνσταντίνου Παπαβασιλείου, έως ότου ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία για την κάλυψη της θέσης.

Αλλαγές στη DPG: Ο Μπόμης αποχωρεί, η Κάντζου αναβαθμίζεται

Ο Παναγιώτης Μπόμης (δεξί χέρι του Δ.Γιαννακόπουλου στα media και τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ) ανακοίνωσε μέσω ανάρτησής του την αποχώρησή του από την DPG του Δημήτρη Γιαννακόπουλου, έπειτα από πολυετή παρουσία. Πριν δύο εβδομάδες είχε αποχωρήσει από το Δ.Σ. της ΕΝΕΔ. Σύμφωνα με πληροφορίες, μέρος των αρμοδιοτήτων του θα αναλάβει η δημοσιογράφος Αμαλία Κάντζου, διευθύντρια του Newsbomb.

Μετακίνηση του Κ. Στούπα στο Liberal μετά το Capital

Ο δημοσιογράφος Κώστας Στούπας συνεχίζει την αρθρογραφία του στο Liberal του Θανάση Μαυρίδη, μετά την αποχώρησή του από το Capital του Θεοχάρη Φιλιππόπουλου. Η ρήξη προήλθε από διαφορετική προσέγγιση στο θέμα του δυστυχήματος των Τεμπών. Μετά τη μεγάλη διαδήλωση στο Σύνταγμα, ο Στούπας είχε γράψει ότι “οι διοργανωτές των συγκεντρώσεων” επιχειρούν να υποκαταστήσουν τη Δικαιοσύνη, εκφράζοντας παράλληλα ανησυχία για τη “μετατροπή του πένθους σε πολιτική διεκδίκηση”.

Ο εκδότης του Capital, Θεοχάρης Φιλιππόπουλος, δημοσίευσε το άρθρο συνοδεύοντάς το με τη δική του προσέγγιση, προτρέποντας σε ψυχραιμία και απόσταση μέχρι να υπάρξει δικαστική απόφαση για το τραγικό γεγονός που στοίχισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ζελένσκι: «Όχι» στην πρόταση Τραμπ για τις σπάνιες γαίες της Ουκρανίας
Σάμος: Καταδίωξη θαλαμηγού με 57 μετανάστες ανοιχτά του νησιού (βίντεο)
Ρούτε: Ο Πούτιν δεν θα τολμήσει μία επίθεση σε μέλος του ΝΑΤΟ – Αν συμβεί, θα δεχθεί ολοκληρωτική επίθεση
Έκτακτη Συνάντηση Κορυφής συγκαλεί ο Μακρόν- «Χωρίς την Ευρώπη οι συνομιλίες για την Ουκρανία» λέει ο απεσταλμένος του Τραμπ
Ο Τραμπ «εξοστρακίζει» την Ευρώπη στο Ουκρανικό: Μπορεί να μην βρίσκεται στο τραπέζι των συνομιλιών, δήλωσε από το Μόναχο ο Κέλογκ
«Συναγερμός» 112 σε Ιόνια, Ήπειρο και Πελοπόννησο για ισχυρές καταιγίδες -«Προσοχή στις μετακινήσεις»
Σεισμός 4,8 Ρίχτερ στο Άγιο Όρος
Χάμπεκ προς Τζέι Ντι Βανς: «Να κοιτάς τη δουλειά σου!» – Εξερράγη ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών
Τράπεζα Πειραιώς: Γιατί η αγορά και οι αναλυτές «ποντάρουν» στη μετοχή το 2025
Υπουργείο Ναυτιλίας:Τα νέα έκτακτα δρομολόγια για την εξυπηρέτηση της γραμμής Λαύριο-Άγιος Ευστράτιος-Λήμνος-Kαβάλα