Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, έδωσε το παρόν στην έκθεση τροφοδοσίας και εξοπλισμού HORECA, η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 07 μέχρι τις 10 Φεβρουαρίου, για 13η συνεχόμενη χρονιά.

1

Οι προηγούμενες συμμετοχές της ΙΚΕΑ στην μεγαλύτερη έκθεση του κλάδου εστίασης και ξενοδοχείων HORECA, ανέδειξαν ότι το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις επαγγελματικές λύσεις ΙΚΕΑ δείχνουν οι επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου . Έτσι αποκλειστικά για αυτή την έκθεση η εταιρεία δημιούργησε έναν χώρο που να «μιλάει» άμεσα στη συγκεκριμένη αγορά, προσφέροντας λύσεις που ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες ανάγκες του ελληνικού κλάδου φιλοξενίας.

Ο στόχος ήταν η δημιουργία ενός χώρου που ενώ αποτυπώνει τη μοναδική σκανδιναβική αισθητική της ΙΚΕΑ (ανοιχτόχρωμο ξύλο, ουδέτεροι χρωματισμοί και καθαρές γεωμετρίες με υλικά σε γήινους τόνους), διατηρεί παράλληλα τον αυθεντικό ελληνικό χαρακτήρα του, ώστε να είναι οικείος στους επισκέπτες της. Οι σχεδιαστές του χώρου άντλησαν έμπνευση από τις χαρακτηριστικές καμπύλες της ελληνικής αρχιτεκτονικής καθώς και από τη διαχρονική χρωματική παλέτα του λευκού και του μπλε που συνδυάζει το χαρακτηριστικό μπλε της ΙΚΕΑ με το βαθύ μπλε των ελληνικών νησιών. Έτσι, δημιουργήθηκε ένα αποτέλεσμα που ενώνει τη μοντέρνα αισθητική με το παραδοσιακό ελληνικό στοιχείο. Μέσα από αυτή τη σχεδιαστική προσέγγιση, η εταιρία θέλησε να αναδείξει την ικανότητα της εταιρείας  να προσαρμόζεται και να ενσωματώνεται αρμονικά στο ελληνικό τοπίο, προσφέροντας λύσεις που παραμένουν λειτουργικές και προσιτές.

Στο ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο IKEA for Business 130 τετραγωνικών μέτρων, η ΙΚΕΑ παρουσίασε πως το ευρύ φάσμα προϊόντων της σε συνδυασμό με τη  λειτουργικότητα, το design και τις προσιτές τιμές, μπορεί να αξιοποιηθεί από τους επαγγελματίες του κλάδου φιλοξενίας για να μεταμορφώσουν τον χώρο τους σε έναν όμορφο περιβάλλον, ώστε να προσφέρουν στους επισκέπτες τους μία αξέχαστη εμπειρία.

Φέτος, στην ειδικά διαμορφωμένη σελίδα IKEA for Business στο IKEA.gr, οι πελάτες της μπορούν να βρουν τον ετήσιο ηλεκτρονικό κατάλογο (πάνω από 100 σελίδες) που παρουσιάζει όλα τα προτεινόμενα προϊόντα ΙΚΕΑ ανά κατηγορία και business περίσταση, ενώ μπορούν να επισκεφθούν τα B2B τμήματα στα καταστήματά της.

Ταυτόχρονα, με το πρόγραμμα πιστότητας IKEA for Business, οι εταιρικοί πελάτες με την εγγραφή τους, μπορούν να ενημερώνονται για τα νέα της ΙΚΕΑ και να απολαμβάνουν προϊοντικές προσφορές.

Η εταιρεία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να είναι ουσιαστικά δίπλα στους επαγγελματίες πελάτες της προσφέροντας ευέλικτους τρόπους πληρωμής καθώς και τον νέο τρόπο πληρωμής «Δάνειο στη στιγμή» για επιχειρήσεις, ενώ με τη νέα υπηρεσία «Συμβουλές επίπλωσης» τους δίνεται η δυνατότητα να σχεδιάσουν τους χώρους της επιχείρησής τους μαζί με τους εξειδικευμένους της συνεργάτες.

Η ΙΚΕΑ λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψιν της κάθε μήνυμα που παίρνει από τους πελάτες της και σε εκθέσεις όπως η HORECA έχει τη δυνατότητα να παρουσιάσει αποτελεσματικά τη φιλοσοφία και την πρακτικότητα των λύσεων που προσφέρει.

Διαβάστε επίσης:

Σαντορίνη: 10306 η τηλεφωνική γραμμή ψυχοκοινωνικής υποστήριξης

Βόρεια Κορέα: Επιστροφή των ταξιδιωτικών πρακτορείων για πρώτη φορά στη χώρα μετά το 2020

Sorbonne Paris Nord: Το Πανεπιστήμιο της Σορβόννης κάνει αίτηση την Παρασκευή για παράρτημα στην Ελλάδα – mononewsTV