array(0) {
}
        
    
Menu
0.85%
Τζίρος: 132.18 εκατ.

Τα άνθη του κακού που οφείλουν να αντιμετωπίσουν οι Μητσοτάκης, Ανδρουλάκης, Φάμελλος

Comments

Για να χαρακτηριστεί τροχαίο ένα συμβάν πρέπει να υπάρχει τραυματισμός ή υλική ζημιά.

Προϋπόθεση για να χαρακτηριστεί τροχαίο ένα συμβάν είναι να καταγραφεί επίσημα από την αστυνομία ως γεγονός. Επί του προκειμένου αναφερόμαστε σε παράσυρση πεζού από όχημα στο συμβάν με την Bentley στο Κολωνάκι.

1

Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ το γεγονός έχει γίνει γνωστό στην αστυνομία αλλά δεν υπήρξε κατάθεση ή μήνυση από την κ. Αλεξάνδρα Νίκα.

Ως εκ τούτου δεν θεωρείται τροχαίο, οπότε δεν προκύπτει θέμα εγκατάλειψης θύματος. Οφείλουμε να τονίσουμε πως ο εισαγγελέας μπορεί κατά την κρίση του, να ζητήσει να λάβει γνώση για τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν στο συγκεκριμένο συμβάν και να κινηθεί αυτεπάγγελτα.

Η λογική όμως λέει πως ο οδηγός του οχήματος, αν κληθεί για εξηγήσεις θα ισχυριστεί πως δεν αντελήφθη ότι υπήρχε λόγος να σταματήσει. Αξίζει να τονίσουμε επίσης πως αρκετοί αυτόπτες μάρτυρες έκαναν λόγω για ακατάλληλη ταχύτητα, η οποία όμως δεν τεκμαίρεται μέσα από μαρτυρίες.

Θα πρέπει να υπάρχει τεχνικό μέσο καταγραφής. Αλλιώς ασφαλή συμπεράσματα μπορούν να βγουν μόνο με πραγματογνωμοσύνη, στα αποτελέσματα της σύγκρουσης.

Δεδομένου ότι το όριο ταχύτητας στην Πατριάρχου Ιωακείμ είναι 30km/h και δεν υπήρξε τραυματισμός από την επαφή του βαριού αυτοκινήτου με την πεζό δύσκολα μπορεί να φανταστεί κανείς ότι η Bentley έτρεχε π.χ. με 40km/h και δεν υπήρξαν σοβαρές συνέπειες για την γυναίκα.

Είναι άγραφος κανόνας εντός αστικού ιστού πως οι ευάλωτοι χρήστες της οδού χρήζουν προσοχής και έχουν προτεραιότητα ακόμη και αν δεν έχουν.

Πως μεταφράζεται αυτό στην πράξη; Ακόμη κι αν ο πεζός βρίσκεται σε σημείο που δεν προβλέπεται, ως οδηγός οφείλω να τον προφυλάξω.

Δεν νομιμοποιούμαι να πέσω πάνω του ακόμη κι αν έχω 100% δίκιο. Από την άλλη ο ΚΟΚ προβλέπει πρόστιμο 40 ευρώ για τον πεζό που δεν περπατά σύννομα.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση στο Κολωνάκι ο οδηγός θα μπορούσε να ζητήσει τα ρέστα για παρεμπόδιση συγκοινωνίας.

Σε κάθε περίπτωση το συγκεκριμένο συμβάν δεν καταγράφηκε ως τροχαίο από την στιγμή που δεν υπήρξε τραυματισμός, υλικές ζημιές ή καταγγελία/μήνυση.

Διαβάστε επίσης

Μια παγωμένη εμπειρία!

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο εφοπλιστής Θάνος Κ. φέρεται να είναι ο οδηγός της Bentley που παρέσυρε την Αλεξάνδρα Νίκα
Βρέθηκε ο οδηγός της Bentley που παρέσυρε την Αλεξάνδρα Νίκα – Γιατί δεν μπορεί να συλληφθεί αυτή τη στιγμή
Αλεξάνδρα Νίκα: «Ήταν σε σοκ, ο οδηγός δεν περίμενε τις Αρχές», λέει αυτόπτης μάρτυρας

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα άνθη του κακού που οφείλουν να αντιμετωπίσουν οι Μητσοτάκης, Ανδρουλάκης, Φάμελλος
Mediobanca για Τράπεζα Πειραιώς: Premium μερισματικές αποδόσεις με φθηνή αποτίμηση
Χρηματιστήριο: Τι δείχνει το «πάρτι» σε Alpha, Πειραιώς και Mυτιληναίο
Ρεκόρ κατανάλωσης φυσικού αερίου-Εκτοξεύτηκαν οι εισαγωγές LNG- Στα 204 ευρώ η τιμή ενέργειας
Κάντο όπως η Πορτογαλία – Το θετικό κλίμα στην αγορά καταλύτης αναβάθμισης
Στην Τράπεζα Πειραιώς και το κτήριο της Εθνικής Ασφαλιστικής στη Συγγρού
Πέθανε ο επιχειρηματίας Σωτήρης Βαχαβιώλος: Από τον Μυστρά στη Wall Street με μια παγκόσμιας εμβέλειας εταιρεία
Στα ευρωπαϊκά δικαστήρια οι εργολάβοι για τον ΝΟΚ
Ποιος παίκτης αγόραζε μανιωδώς Alpha, το παλτό του Βακάκη και η αξιοπιστία του Περιστέρη, o Μάτσας στο Κολλέγιο, η δικαίωση του Πιερ, η μοναξιά του Stefanos (φωτό) κι ένα hot quiz με τον θλιμμένο δημοσιογράφο
Χρηματιστήριο: Oι 5 μετοχές που εντοπίζονται τα επόμενα placements και πως αλλάζει ο χάρτης της αγοράς