array(0) {
}
        
    
Menu
2.49%
Τζίρος: 185.21 εκατ.

Klarna: Διερευνά την επέκτασή της στην αγορά κρυπτονομισμάτων

Efficient Cars 2025: C-Suv

Αποδοτικότητα, άνεση, αυτονομία!

Το Peugeot E-3008 με κατανάλωση 19kwh/100km, αφθονία χώρων και αυτονομία 400km είναι ένας αποτελεσματικός συνεργάτης για αστικές μετακινήσεις.

Το E-3008 φέρει νέο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη ισχύος 158kw με ροπή 343 Nm. Η μέση κατανάλωση της δοκιμής μας ήταν στις 19kWh/100km. Ο ηλεκτροκινητήρας κατασκευάζεται από την κοινοπραξία Stellantis – Nidec στο Trémery (Γαλλία). Το κιβώτιο ταχυτήτων κατασκευάζεται από τη Stellantis στη Valenciennes (Γαλλία).

1

Η τελική σχέση μετάδοσης για την προσθιοκίνητη έκδοση με τη μικρή μπαταρία των 73kwh είναι 9,77. Η μπαταρία ιόντων λιθίου, υψηλής τάσεως των 400V, με χημική σύνθεση NMC (νικέλιο, μαγγάνιο και κοβάλτιο), βρίσκεται κάτω από το πάτωμα και τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για την κίνηση του οχήματος. Το μαγγάνιο είναι ένα σταθεροποιητικό συστατικό που αυξάνει την ενεργειακή πυκνότητα της μπαταρίας και, ως εκ τούτου, βελτιώνει την αυτονομία του οχήματος.

Οι υπόλοιπες ηλεκτρικές καταναλώσεις (φώτα, infotainment, κ.λπ.) συνεχίζουν να τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 12V, η οποία παίρνει ρεύμα από την μπαταρία υψηλής τάσης μέσω μετατροπέα. Η θερμική διαχείριση της μπαταρίας χρησιμοποιεί ψυκτικό για να εξασφαλίζει καλύτερη διαχείριση του θερμικού φορτίου.

Έτσι επιτυγχάνεται γρήγορη φόρτιση, βελτιστοποιημένη αυτονομία και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Στην αποδοτικότητα συμβάλλει και η αντλία θερμότητας που διατηρεί τη θερμοκρασία στην καμπίνα επιβατών. Η μπαταρία καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών (ή 160.000km) για το 70% της χωρητικότητάς της.

Για φόρτιση εναλλασσόμενου ρεύματος, διατίθενται δύο τύποι on-board φορτιστή 11 kW ή 22 kW ως προαιρετική επιλογή. Για επαναφόρτιση με συνεχές ρεύμα DC, μέσω ταχυφορτιστή, αυτή μπορεί να γίνει με ρυθμό ως και 160 kW την ώρα, επιτρέποντας την επαναφόρτιση της μπαταρίας από 20% έως 80% σε 30 λεπτά. Εμείς συνδέσαμε το E-3008 σε φορτιστή ισχύος 120kw και πήραμε 100 Km ηλεκτρικής αυτονομίας σε 12 λεπτά.

Το E-3008 διαθέτει έξοδο παροχής ρεύματος V2L (όχημα σε συσκευή). Μέσω αυτής μπορείτε να τροφοδοτήσετε μια ηλεκτρική συσκευή με ισχύ έως 3kW και 16Α.

Χρησιμοποιώντας τα paddles πίσω από το μικρό τιμόνι, μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα σε 1 από τα 3 επίπεδα. Το αριστερό paddle αυξάνει το ρυθμό ανάκτησης και το δεξί τη μειώνει:

Στο πρώτο επίπεδο η επιβράδυνση είναι στα 0.6m/s² στο μεσαίο στα 1.2m/s² και στο υψηλό 1.8m/s². Ουσιαστικά ο οδηγός μπορεί να κινείται χωρίς να πατά φρένο. Στα δύο υψηλότερα επίπεδα ενεργοποιούνται αυτόματα και τα πίσω φώτα stop στη φάση της ανάκτησης ενέργειας. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερις διαφορετικές χαρτογραφήσεις μέσω ενός φυσικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα:

• Normal

Η ισχύς και η ροπή εμφανίζονται ελαφρώς μειωμένες κατά το πάτημα του γκαζιού από 0 έως 70% της διαδρομής του. Πάνω από το 70% ο κινητήρας αποδίδει την πλήρη ισχύ και ροπή του.

• Eco

Μειωμένη κατανάλωση ενέργειας χρησιμοποιώντας μια συγκεκριμένη ρύθμιση για το πεντάλ του γκαζιού, περιορίζοντας την ισχύ και τη ροπή και μειώνοντας την απόδοση των συστημάτων θέρμανσης και κλιματισμού.

• Sport

Επιθετικές ρυθμίσεις για την υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης και την απόκριση του γκαζιού

Η καμπίνα του νέου 3008 προσφέρει ευρύχωρο και φωτεινό περιβάλλον. Τα νέα μπροστινά καθίσματα – συνδυασμός δερματίνης και υφάσματος στο Allure, και δερματίνης και Alcantara στο GT – παρέχουν εξαιρετική άνεση.

Τα καθίσματα διαθέτουν ειδικό σχεδιασμό ώστε να υποστηρίζουν ιδανικά το σώμα, και γέμισμα με αφρό υψηλής πυκνότητας. Τα εμπρός καθίσματα του νέου 3008 διαθέτουν πιστοποίηση AGR (Aktion Gesunder Rücken), η οποία απονέμεται από μια γερμανική ένωση ορθοπεδικών που προωθεί την έρευνα για την πρόληψη του πόνου στην πλάτη.

Στην έκδοση GT τα καθίσματα διαθέτουν λειτουργία κλιματισμού και μασάζ, και λειτουργία θέρμανσης στα πίσω. Για πρώτη φορά, τα εμπρός καθίσματα μπορούν να εξοπλιστούν με προσαρμοζόμενα πλαϊνά στηρίγματα, που φουσκώνουν ή ξεφουσκώνουν ηλεκτρικά για να προσαρμόζονται τέλεια στο σωματότυπο του κάθε επιβάτη.

Για την εξασφάλιση ενός υγιούς εσωτερικού περιβάλλοντος, το νέο PEUGEOT 3008 διαθέτει σύστημα AQS (Air Quality System ) που παρακολουθεί συνεχώς την ποιότητα του αέρα που εισέρχεται στην καμπίνα και, αν χρειαστεί, ενεργοποιεί αυτόματα τη λειτουργία ανακύκλωσης. Στην έκδοση GT, αυτό συμπληρώνεται από το σύστημα επεξεργασίας αέρα Clean Cabin , το οποίο φιλτράρει τους ρύπους και τα σωματίδια.

Η ποιότητα αέρα εμφανίζεται στη δεξιά πλευρά της πανοραμικής οθόνης . Η ιδιαίτερα προσεκτική ηχομόνωση μπορεί να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο χάρη στα προαιρετικά ηχομονωτικά εμπρός κρύσταλλα, σε συνδυασμό με το κορυφαίας ποιότητας ηχοσύστημα Focal Premium Hi -Fi που περιλαμβάνει 10 ηχεία.

Η καμπίνα επιβατών του νέου 3008 προσφέρει 17 διαφορετικούς αποθηκευτικούς χώρους, με συνολικό όγκο περίπου 34lt: εύκολα προσβάσιμη θέση ασύρματης φόρτισης τηλεφώνου στην κεντρική κονσόλα, ψυχόμενος αποθηκευτικός χώρος κάτω από το κεντρικό υποβραχιόνιο, θήκη για γυαλιά στην κονσόλα οροφής, ποτηροθήκες και ντουλαπάκι συνοδηγού.

Με ωφέλιμο όγκο 520lt κάτω από την πίσω εταζέρα, ο χώρος αποσκευών του νέου 3008 είναι εξίσου ευρύχωρος, ανεξάρτητα από τον κινητήρα.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οδηγούμε το ηλεκτρικό Peugeot 3008! (video)
Ακαμψία, αυτοματοποίηση, ασφάλεια!
Φυσικά μοτίβα!
Η συνδεσιμότητα στα καλύτερά της!
Από 13.950 ευρώ το πιο φθηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο!
Βόλτα στον Παρνασσό με το Peugeot 408 hybrid!
Ιδού το νέο Fiat Grande Panda! (video)
Peugeot: Mε 3 οδηγούς F1 στο WEC!
Ευρωαγορές: Πιέσεις στις αυτοκινητοβιομηχανίες από το -3,5% της Stellantis – Βουτιά για τον CAC 40
Ευρωπαϊκές μετοχές: Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι του 2024