Η Lynk & Co South East Europe παρουσίασε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, με κωδική ονομασία 02, στην Σλοβενία τόπο καταγωγής του Σλοβένου επιχειρηματία – εισαγωγέα σε 12 χώρες. Με φόντο τη λίμνη Bled, τη λίμνη Bohinj και τις χιονισμένες κορυφές της Kranjska Gora, η ευρωπαϊκή πρεμιέρα του αμιγώς ηλεκτρικού 02 είχε χαρακτήρα. Αν δεν το γνωρίζετε η Lynk & Co είναι μια σχετικά νέα φίρμα. Ιδρύθηκε το 2016 από την κινεζική εταιρεία Geely, η οποία κατέχει επίσης τη Volvo Cars. Στην χώρα μας βρίσκεται εδώ και ένα χρόνο το πρώτο της μοντέλο ήταν το Lynk & Co 01. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε τη σχετική δοκιμή μας.
Στη Σλοβενία είχαμε την ευκαιρία να συμπληρώσουμε τα πρώτα χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του νέου Lynk & Co 02. Πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό crossover coupe με μήκος 4.46m, βάρος 1820kg, ισχύ 200kw (272PS) με κίνηση στους πίσω τροχούς και μπαταρία νικελίου, κοβαλτίου, μαγγανίου (NCM) χωρητικότητας 66 kwh, τάσης 400V που προσδίδει αυτονομία 430km και μπορεί να φορτίζει σε ρυθμό ως 150kw την ώρα σε ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC). Ο συγκεκριμένος τύπος μπαταρίας αποδίδει καλύτερα σε χαμηλές θερμοκρασίες και έχει υψηλότερο ρυθμό φόρτισης από τις αντίστοιχες μπαταρίες ιόντων λιθίου. Μειονεκτεί όμως σε ενεργειακή πυκνότητα.
![](https://www.mononews.gr/wp-content/uploads/2025/02/250205212330_L7.jpg)
Κατά τη διάρκεια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης θα βρεθούν, περισσότεροι από 100 δημοσιογράφοι στο Bohinj, εκπροσωπώντας της 12 χώρες της Lynk & Co SEE. Η 24μελής Ελληνική αποστολή ήταν η πρώτη που βρέθηκε εκεί. Το αμιγώς ηλεκτρικό Lynk & Co 02 διαθέτει δύο εκδόσεις, την Core και την More. Η τιμή του ξεκινά από τις 39χ. ευρώ για την καλά εξοπλισμένη έκδοση Core και φτάνει τις 43χ. για την έκδοση More. Οι τιμές αυτές δεν περιλαμβάνουν την κρατική επιδότηση του ΚΗ3.
Το Lynk & Co 02 αναπτύχθηκε στο Gothenburg της Σουηδίας, ο σχεδιασμός και τα χαρακτηριστικά του επηρεάστηκαν από 6.000 σχόλια πελατών που συγκεντρώθηκαν μέσω της καινοτόμου εφαρμογής Co:lab της Lynk & Co, που υπάρχει σε όλα τα plug-in hybrid μοντέλα 01. Αυτή η προσέγγιση είχε ένα αποτέλεσμα φιλικό προς τον χρήστη με εντυπωσιακό σχεδιασμό και βιώσιμα υλικά:
-Τολμηρή σχεδίαση: Η μινιμαλιστική μάσκα, τα φώτα LED με κινούμενα σχέδια και η αεροδυναμική σχεδίαση δημιουργούν ένα εντυπωσιακό οπτικό αντίκτυπο.
![](https://www.mononews.gr/wp-content/uploads/2025/02/250205212332_L6.jpg)
-Βιωσιμότητα: Οι εσωτερικοί χώροι κατασκευασμένοι από ανακυκλωμένα υλικά ενισχύουν τη δέσμευση της Lynk & Co για βιωσιμότητα.
-Ζωηρά στοιχεία: Λεπτομέρειες όπως ” We’ve got the power!” στο άνοιγμα φόρτισης και ο ήχος όπως “Hey Honk”, αντικατοπτρίζει την προσωπικότητα της μάρκας.
-Εντυπωσιακά χρώματα: Νέες αποχρώσεις όπως το Cosmic Blue και το Techno Magenta ενισχύουν τη φουτουριστική γοητεία του οχήματος.
Στο εσωτερικό, το 02 προσφέρει μια ευρύχωρη, διαισθητική εμπειρία. Ο πίνακας οργάνων δύο επιπέδων είναι εμπνευσμένος από τη σχεδίαση ενός αεροσκάφους. Οι έξυπνες λύσεις αποθήκευσης, συμπεριλαμβανομένης της ευέλικτης κεντρικής κονσόλας και του αποθηκευτικού χώρου 15 λίτρων, προσθέτουν πρακτικότητα στον κομψό σχεδιασμό του. Προηγμένα χαρακτηριστικά όπως η συνδεσιμότητα 5G, οι διπλοί ασύρματοι φορτιστές και ο ατμοσφαιρικός φωτισμός συμβάλλουν στην ψηφιακή χρήση. Το Lynk & Co 02, έχει 21 συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, όπως το Front Cross Traffic Alert, το Evasive Maneuver Assist και το Intelligent Cruise Control η παρεμβατικότητα των οποίων είναι έντονη. Σε βαθμό που γίνεται ενοχλητική.
![](https://www.mononews.gr/wp-content/uploads/2025/02/250205212350_L3-scaled.jpg)
Οδηγώντας το, αξιολογήσαμε ψηλά την ακαμψία του αμαξώματος, την εξαιρετικά άνετη ρύθμιση της ανάρτησης, τα αεροπορικού τύπου καθίσματα, την γραμμική απόκριση στο γκάζι, χάρη στη σταθερή ροπή των 323nm και το καλό κράτημα στις στροφές. Η κατευθυντικότητα είναι πολύ καλή, όπως και η λειτουργία του one pedal drive. Η πρώτη εικόνα ήταν παραπάνω από θετική οπότε ανυπομονούμε για την εκτενή δοκιμή του μοντέλου. Το Lynk & Co 02 είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελία στη χώρα μας. Ανταγωνιστές του είναι το Volvo EX30 και το BYD Atto 3.
![](https://www.mononews.gr/wp-content/uploads/2025/02/250205212319_L10.jpg)
![](https://www.mononews.gr/wp-content/uploads/2025/02/250205212323_L9.jpg)
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γιώργος Παπαναστασίου: O Great Sea Interconnector είναι άρμα- Είμαστε στην πόρτα για να μπούμε στο μετοχικό κεφάλαιο
- Αριστοτέλης Αϊβαλιώτης: Σε λίγες μέρες το νομοσχέδιο για το υδρογόνο-Τι θα επιδοτεί
- Διονύσης Κουμουδός: Ποιος είναι ο Ελληνοβρετανός που χτίζει δίπλα στο Σαρακήνικο – Τι ετοιμάζουν ΥΠΕΝ και Δήμος
- Νέα παράταση στο θρίλερ της Folli Follie
![](https://www.mononews.gr/wp-content/themes/mononews2025/assets/icons/google-news-icon.png)