Μικτές τάσεις σε έσοδα και κέρδη και χαμηλότερες του αναμενομένου πωλήσεις ανακοίνωσε η PepsiCo για το δ’ τρίμηνο, καθώς η ζήτηση για κάποια προϊόντα της εταιρείας μειώθηκε στη Βόρεια Αμερική. 

Ειδικότερα, η εταιρεία ανέφερε κέρδη ανά μετοχή στα 1,96 δολάρια έναντι των αναμενομένων 1,94 δολαρίων.

1

Τα έσοδά της διαμορφώθηκαν στα 27,78 δισ. δολάρια, ενώ η πρόβλεψη των αναλυτών της LSEG ήταν για 27,89 δισ.

Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι “βλέπει” μια χαμηλή μονοψήφια αύξηση στα οργανικά έσοδα για το 2025.

O παγκόσμιος ηγέτης στα συσκευασμένα τρόφιμα, σνακ και ποτά, ανέφερε καθαρά κέρδη δ’ τριμήνου στα 1,52 δισ. δολάρια ή 1,11 δολάρια ανά μετοχή, από 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια ή 94 σεντς ανά μετοχή, ένα χρόνο νωρίτερα.

Εξαιρουμένης της αναδιάρθρωσης, το κόστος  απομείωσης και άλλων στοιχείων, η εταιρεία τροφίμων και ποτών κέρδισε 1,96 δολάρια ανά μετοχή.

Από την άλλη, οι καθαρές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 0,2% στα 27,78 δισεκατομμύρια δολάρια.

Σημειώνεται ότι η μετοχή της εταιρείας υποχώρησε λιγότερο από 1% στις πρωινές συναλλαγές.

Η σημαντική αγορά της Βόρειας Αμερικής

Στη βασική αγορά της Βόρειας Αμερικής, οι όγκοι πωλήσεων μειώθηκαν για την εταιρεία στα Frito-Lay, στα Quaker, καθώς και σε αναψυκτικά.

Αυτό το τμήμα της Βόρειας Αμερικής περιλαμβάνει επίσης παγκοσμίου φήμης brands όπως οι Pepsi, Gatorade, Mountain Dew και Aquafina.

Οι όγκοι πωλήσεων στη Λατινική Αμερική μειώθηκαν επίσης, ωστόσο, αύξηση παρατηρήθηκε σε άλλες διεθνείς αγορές.

Την ίδια στιγμή, οι αγοραστές περιορίζουν τις αγορές τους σε μια μεγάλη γκάμα προϊόντων στα σούπερ μάρκετ.

Οι παραγωγοί τροφίμων, συμπεριλαμβανομένης της Conagra Brands και της General Mills έχουν προσελκύσει τους καταναλωτές με προσφορές, οι οποίες έχουν επιτύχει να αυξήσουν τις πωλήσεις, αλλά με αρνητικό αντίκτυπο στο περιθώριο κέρδους.

Λαμβάνοντας υπόψη αυτό το δεδομένο, οι εταιρείες τροφίμων, συμπεριλαμβανομένης της PepsiCo, αναζητούν τρόπους αλλαγής της στρατηγικής τους, προκειμένου να επεκτείνουν αυτό το περιθώριο κέρδους το 2025.

Το ιστορικό Quaker

Αξίζει να σημειωθεί ότι η δημοφιλής Quaker ανακαλεί προϊόντα για διάφορους λόγους από το 1991 και μετά, με σοβαρές επιπτώσεις στις πωλήσεις.

Τα πιο πρόσφατα περιστατικά ήταν μια σειρά ανακλήσεων το 2023 και το 2024, υπό τον φόβο σαλμονέλας.

Το 2001, η άνω των 140 ετών εταιρεία Quaker Oats, εξαγοράστηκε από την PepsiCo, δημιουργώντας μια εταιρεία τροφίμων και ποτών 25 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Η εξαγορά ενίσχυσε το χαρτοφυλάκιο των εμπορικών σημάτων τροφίμων της Pepsi με προσθήκες όπως το μείγμα για τηγανίτες Pearl Milling, τα δημητριακά Cap’n Crunch and Life, τα ζυμαρικά Roni και το Gatorade.

Διαβάστε επίσης: 

Estée Lauder: Αναδιάρθρωση και «μαχαίρι» σε 7.000 θέσεις εργασίας του εμβληματικού ομίλου ομορφιάς

Alpha Finance: Ξεκινά κάλυψη για 4 ΑΕΕΑΠ – Τι βλέπει για Briq, Trade Estates, Premia και Noval

Vodafone: Τα έσοδα ξεπέρασαν τις προσδοκίες – Ισχυρή ανάπτυξη σε Βρετανία και Αφρική