ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ειδικότερα, η Aquavita είναι έτοιμη να εντάξει στον στόλο της τα bulkers Nordic Darwin και Nordic Perth (αμφότερα χωρητικότητας 37.300-dwt και κατασκευής 2017), μια συμφωνία υπό τη μορφή πώλησης και επαναμίσθωσης.
Ο διευθύνων σύμβουλος της ναυτιλιακής, Βoris Jivotenko, δήλωσε στην Tradewinds πως η εταιρεία δεν έχει «κλείσει» ακόμη την εξαγορά των δύο handysizes, τονίζοντας όμως, πως η οριστική συμφωνία «είναι κοντά».
Σύμφωνα με τους brokers, η τιμή των δύο φορτηγών πλοίων κυμαίνεται στα 20 εκατομμύρια δολάρια έκαστο (συνολικά θα κοστίσουν 40 εκατ. δολ.), σε ένα deal το οποίο θα περιλάβει την επταετή ναύλωσή τους από τη γερμανική ναυτιλιακή Nordic Hamburg. Γεγονός που επιβεβαίωσε και o Jivotenko, λέγοντας πως η συμφωνία θα κινηθεί στο ίδιο ή σε αντίστοιχο χρονικό πλαίσιο.
Συγκεκριμένα, ο στόχος της Aquavita είναι να ναυλώσει και τα δύο handysize bulkers, κάτι που έχει πράξει και στο παρελθόν, με άλλα δύο κινέζικης κατασκευής φορτηγά πλοία τύπου handysize, τα Dolce Vita και True Love (αμφότερα χωρητικότητας 38.800-dwt και κατασκευής 2015).
Τέλος σύμφωνα με την online πλατφόρμα ναυτιλιακών δεδομένων VesselsValue, η γερμανικών συμφερόντων Nordic Hamburg, διαθέτει ένα στόλο που αποτελείται από 23 φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου και πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικής αξίας 222,91 εκατ. δολαρίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γιώργος Οικονόμου: Νέα προβλήματα με τη Δικαιοσύνη – Ο ρόλος της Kalani
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Προχωρά η κατασκευή πέντε νέων aframax για την Kyklades Maritime
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Νικόλας Πατέρας: Γιατί πούλησε πλοίο για πρώτη φορά
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βορίδης: Ο Κ. Μητσοτάκης εφαρμόζει πολιτικές που εκφράζουν τον κεντρώο και τον δεξιό ψηφοφόρο
- Έλενα Ακρίτα: Θα παραιτηθώ αν εκλεγεί πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ο Παύλος Πολάκης
- Μπορέλ: Στα πρόθυρα κατάρρευσης ο Λίβανος – Ζητούμε άμεση κατάπαυση του πυρός
- Έλον Μασκ: Ποιον Κύπριο Youtuber και ευρωβουλευτή «ψηφίζει» για πρόεδρο της ΕΕ