ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Εκτινάχθηκε η μετοχή του βρετανικού οίκου Burberry, καθώς οι επενδυτές πιστευτούν ότι ξεκίνησε η ανάκαμψη τον κλάδο ειδών πολυτελείας, αφού είδαν να αυξάνεται απροσδόκητα η ζήτηση στις ΗΠΑ και στην Κίνα να υποχωρεί λιγότερο του αναμενομένου.
Η μετοχή σημείωνε άλμα 13,52% στις 10:27 ώρα Ελλάδος την Παρασκευή.
Οι λιανικές πωλήσεις σημείωσαν πτώση κατά 4% σε συγκρίσιμη βάση, ανέφερε σε ανακοίνωσή της η Burberry, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν βουτιά σχεδόν κατά 13%.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Τζόσουα Σούλμαν, ο οποίος προσχώρησε στην εταιρεία τον Ιούλιο, υποσχέθηκε να αναδιαμορφώσει το διάσημο για τις εμβληματικές καμπαρτίνες του (που κοστίζουν περίπου 2.000 λίρες) brand, το οποίο αγωνίστηκε να κερδίσει ξανά τους αγοραστές που περιόρισαν τις δαπάνες κατά τη διάρκεια της κρίσης.
Τα αποτελέσματα στο β’ εξάμηνο του οικονομικού έτους της Burberry, που λήγει τον Μάρτιο, ενδέχεται να αντισταθμίσουν τη ζημία του α’ εξαμήνου, χάρη στην απόδοση κατά την περίοδο των διακοπών, ανέφερε η εταιρεία.
Αβέβαιο το οικονομικό περιβάλλον
Ωστόσο, η διάσημη μάρκα προειδοποίησε ότι το οικονομικό περιβάλλον παραμένει αβέβαιο και ότι η αναδιαμόρφωσή του βρίσκεται στα αρχικά της στάδια, καθώς υπάρχουν ακόμη πολλά να γίνουν.
«Θεωρούμε αυτά τα αποτελέσματα ως ένα πρώτο (και πρώιμο) βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση», έγραψε η Piral Dadhania, αναλύτρια της RBC Capital Markets, η οποία εξήγησε ότι η διαφημιστική δραστηριότητα κατά τη διάρκεια του τριμήνου σίγουρα βοήθησε.
Πράγματι, η Burberry μείωσε τις τιμές ορισμένων προϊόντων έως και 50% κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, προκαλώντας όμως ανησυχίες στην Barclays ότι οι εκπτώσεις θα μπορούσαν να βλάψουν το κύρος της επωνυμίας μεταξύ των αγοραστών.
Τις… ξέχασαν
Σύμφωνα με το Bloomberg, οι μάρκες πολυτελείας δεν αποδίδουν κέρδη στις εταιρείες, από την στιγμή που έληξε η πανδημία covid-19, αφού οι καταναλωτές ξέχασαν τα πάντα, από τσάντες Louis Vuitton μέχρι ρολόγια Rolex.
Τα τελευταία δύο χρόνια αποδείχθηκαν τα πιο δύσκολα, ειδικά για εταιρείες όπως η Burberry, που βασίζονται σε λιγότερο πλούσιους πελάτες.
Υπενθυμίζεται ότι η Richemont δημοσίευσε ισχυρές τριμηνιαίες πωλήσεις την περασμένη εβδομάδα χάρη στην περιζήτητη ετικέτα Cartier, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της αξίας της στα 100 δισεκατομμύρια ελβετικά φράγκα (111 δισεκατομμύρια δολάρια) για πρώτη φορά.
Αυτό συνέβη παρά το γεγονός ότι η ζήτηση στην Κίνα παραμένει σε χαμηλά επίπεδα.
Ακόμη και η Chanel δείχνει σημάδια αδυναμίας, περικόπτοντας 70 θέσεις εργασίας στις ΗΠΑ, προειδοποιώντας παράλληλα για ένα πιο δυσμενές περιβάλλον, όσον αφορά τις πωλήσεις.
Σημειώνεται ότι αποτελέσματα για τον μεγαλύτερο όμιλο πολυτελείας, LVMH, αναμένουμε την επόμενη εβδομάδα.
Διαβάστε επίσης:
JPMorgan: Στα 39 εκατ. δολ. εκτοξεύτηκε ο μισθός του CEO Jamie Dimon
Η νέα κίνηση – έκπληξη του Γουόρεν Μπάφετ: Πού αποφάσισε να επενδύσει ο «Μίδας» των αγορών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γαλλία: Ο δήμος της Νίκαιας απαγόρευσε τον ελλιμενισμό μεγάλων κρουαζιερόπλοιων
- Υπουργείο Εσωτερικών: Η 6η Απριλίου, επίσημα Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας του Θρακικού Ελληνισμού
- Σλοβακία: «Φτάνει πια Φίτσο» φωνάζουν χιλιάδες διαδηλωτές κατά του πρωθυπουργού τους
- Τουρκία: Συνελήφθησαν 14 ύποπτοι για την πυρκαγιά στο θέρετρο Καρτάλκαγια που στοίχισε την ζωή σε 78 άτομα