ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στη διατήρηση των μεριδίων αγοράς και στη βελτίωση της κερδοφορίας της σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά προσβλέπει η αλυσίδα ζαχαροπλαστείων Fresh.
Η γνωστή αλυσίδα ζαχαροπλαστείων συμφερόντων της οικογένειας Κρασσά, σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία με τις πληθωριστικές πιέσεις να επηρεάζουν την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών στοχεύει με αιχμή τις ανταγωνιστικές τιμές, τη διατήρηση της ποιότητας των προϊόντων της αλλά και την αξιοποίηση συνεργειών σε μια αγορά που έχει παρουσία για περισσότερα από 40 χρόνια, στοχεύει σε μια σταθεροποιητική πορεία και βελτίωση των επιδόσεων της.
Όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις, που δημοσιεύτηκαν χθες για τη χρήση του 2023 της Fresh Ζαχαροπλαστεία ΑΒΕΕ, που αναπτύσσει την ομώνυμη αλυσίδα στρατηγικός της εταιρείας αποτελεί η περαιτέρω ενίσχυση των μεγεθών της, καθώς και η δημιουργία νέων συνεργιών. Παράλληλα στους στόχους παραμένει η επέκταση σε νέες αγορές και η επίτευξη καλύτερων αποδόσεων µε περιορισμένο κατά το δυνατόν κίνδυνο.
Πάνω από 7,3 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις
Οι πωλήσεις της αλυσίδας, επικεφαλής της οποίας είναι ο Ηλίας Κρασσάς, ξεπέρασαν τα 7,349 εκατ. ευρώ από παρουσιάζοντας μια αύξηση της τάξης του 8,26%. Το μικτό αποτέλεσμα ανήλθε σε 2,513 εκατ. ευρώ αυξημένο κατά 5,77% ενώ τα EBITDA διαμορφώθηκαν σε 136 χιλ. ευρώ. Τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν σε 104 χιλ. ευρώ από 82,5 χιλ. ευρώ ενώ η καθαρή κερδοφορία είναι αυξημένη μεν σε σχέση με το 2022 αλλά εξαιρετικά περιορισμένη αφού διαμορφώνεται σε 79 χιλ. ευρώ.
Τα ίδια κεφάλαια της εταιρείας στο 2023 ανέρχονται στο ποσό των 1,332 εκατ. ευρώ με κεφάλαιο εταιρείας ποσό 90 χιλ. ευρώ ενώ τη προηγούμενη χρήση 2022 τα ‘ίδια κεφάλαια διαμορφώθηκαν στο ποσό 1,223 εκατ. ευρώ με το κεφάλαιο της εταιρείας να ανέρχεται στο ποσό 90 χιλ. ευρώ. Οι αποσβέσεις διαμορφώθηκαν στα 26.850 ευρώ το 2023 από 146.922 ευρώ το 2022, μειωμένες κατά -81,72% στα πλαίσια μιας συντηρητικής επενδυτικής πολιτικής. Η διοίκηση της εταιρείας, όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις βλέπει με συγκρατημένη αισιοδοξία την τρέχουσα χρήση (2024) και προσδοκεί σε μία σταθεροποιητική πορεία της εταιρείας λόγω και της οικονομικής κρίσης και του αυξημένου ανταγωνισμού.
«Η επιχείρηση, λειτουργεί σε άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον και παρακολουθεί προσεκτικά τις εξελίξεις στο κλάδο και τις τάσεις που διαμορφώνουν οι ανταγωνιστές σε προϊόντα και υπηρεσίες. Θα προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί την αποκτηθείσα εμπειρία της με σκοπό να επιτύχει αύξηση/διατήρηση του μεριδίου αγοράς και την αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας της», όπως τονίζεται χαρακτηριστικά.
Με υπογραφή Παρλιάρου το πρώτο κατάστημα
Η αλυσίδα ζαχαροπλαστείων διατηρεί σήμερα καταστήματα στο Ψυχικό, το Χαλάνδρι, τη λεωφόρο Συγγρού, το Περιστέρι, το Παγκράτι, τη Νέα Σμύρνη, τη Νέα Ερυθραία, την Αργυρούπολη, τη Βούλα, τα Βριλήσσια, τη Γλυφάδα, τον Άλιμο και την Αγία Παρασκευή.
Η ιστορία των ζαχαροπλαστείων Fresh μετρά πάνω από τέσσερις δεκαετίες όταν ο Στέλιος Παρλιάρος το 1982 ανοίγει σε ένα υπόγειο στην οδό Αναγνωστοπούλου στο Κολωνάκι το πρώτο του κατάστημα. Η φρέσκια μοντέρνα ζαχαροπλαστική του μόλις 24χρονου τότε σεφ, οδήγησε σε επιτυχία το νέο εγχείρημα με το κατάστημα να μετακομίζει από το υπόγειο στην οδό Σέκερη, στην καρδιά του Κολωνακίου.
Χτίζοντας ένα brand ζαχαροπλαστείου εστιασμένο στα «γλυκά πολυτελείας» διαφορετικά από τα παραδοσιακά γλυκά της εποχής που πωλούνταν στα ζαχαροπλαστεία, τα Fresh για μια και πλέον πενταετία μεσουρανούσαν.
Επώνυμοι αλλά και απλοί πελάτες συνωστίζονταν για να αποκτήσουν τα πάντα φρέσκα και με πολυτελή υλικά γλυκά των Fresh. Ακολούθησε η επέκταση με franchise καταστήματα στην προσπάθεια να αντιμετωπιστούν οικονομικά προβλήματα που προέκυψαν στην πορεία της ανάπτυξης και το 2004 αποχωρεί από την αλυσίδα, δίνοντας τα «κλειδιά» στους νέους ιδιοκτήτες, τον Ηλία Κρασσά και τα αδέλφια του Αντώνη και Βαλεντίνη.
Διαβάστε επίσης
Box Now: Με επενδύσεις 40 εκατ. ευρώ διεκδικεί ηγετική θέση στην αγορά παράδοσης δεμάτων
Αδέλφια Γεωργιάδη: Οι «όροι» για Τσάνταλη και το ενδιαφέρον για νέες εξαγορές μετά το κτήμα Semeli
Σούπερ μάρκετ: «Αιμοδότης» ο τουρισμός – Η μάχη των μεγάλων για τον τζίρο των νησιών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ελβετικό φραγκο: Τι ζητούν οι δανειολήπτες, ποια λύση προκρίνει το υπουργείο Οικονομικών
- H Aston Martin αποκαλύπτει το Vantage Roadster των 655 HP
- Η νέα ηθική των ΗΠΑ αποτελεί παγκόσμιο κίνδυνο
- Η λάμψη της Alter Ego, τα 19 ευρώ της ΓΕΚ, οι ξένοι της Intrakat, τα 3 πρόσωπα του Υπερταμείου, η συνέντευξη του Πιέρ στο My Story, το party του Καπράλου και ένα hot quiz με την τέως ευρωβουλευτή