Όταν το είδαμε για πρώτη φορά στους δρόμους γύρω μας, το baby Jeep σίγουρα τράβηξε τα βλέμματα.
Στριμώχνοντας τη γνώριμη σχεδιαστική σιλουέτα σε ένα compact όχημα που η αλήθεια είναι πως κέρδισε με το «καλημέρα» το κοινό. Πως όχι άλλωστε; Το αντικρίζεις και ξέρεις πως είναι Jeep, με τη χαρακτηριστική γρίλια, το εμβληματικό σήμα στο καπό και μία σειρά από ενδιαφέροντα στοιχεία όπως τα λεπτά LED φωτιστικά σώματα και την παιχνιδιάρικη διχρωμία. Στην πρώτη μας επαφή, με κέρδισε όσο κανένα άλλο μοντέλο της εμβληματικής μάρκας.
Μου άρεσε και το μοντέρνο εσωτερικό του, που αποπνέει ποιότητα, συνδυασμένη με τεχνολογία που φανερώνεται μέσω του ψηφιακού πίνακα οργάνων και της οθόνης για το σύστημα infotainment στη κεντρική κονσόλα, το premium ηχοσύστημα της JBL και την πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας. Και όσα βλέπει κανείς κοιτώντας το, όσα βιώνει εντός του, πλαισιώνονται από την ποιότητα κύλισης που διαπιστώσαμε δοκιμάζοντάς το στην έκδοση με τον υπετροφοδοτούμενο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων, απόδοσης 100 PS και ροπής 205 Nm. Κι αν αυτό δεν είναι σύνολο που βάζει φωτιά στο δρόμο, τώρα οδηγήσαμε την εκδοχή του Avenger που μπορεί να σου δώσει απλόχερα αυτή τη φόρα που θες άμεσα για ένα προσπέρασμα. Την ηλεκτρική του εκδοχή.
Ξέρω πως πολλοί αρνούνται πεισματικά να αποδεχθούν τα EV, μιλούν υποτιμητικά για τα οχήματα αυτής της τεχνολογίας, εστιάζουν σε τομείς που ακόμα θέλουν δουλειά όπως η αυτονομία, όμως ζωηρώς αμφιβάλλω αν ανάμεσά τους υπάρχει έστω ένας που να έχει συμβιώσει με ένα ηλεκτρικό όχημα και έχει διατηρήσει τον αρνητισμό. «Once you go… electric, you never go back», που λένε και στο χωριό μου. Το αμιγώς ηλεκτρικό Avenger αποδίδει 156 HP και τροφοδοτείται από μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 54 kWh, η οποία εξασφαλίζει αυτονομία 400 km κατά WLTP και έως 550 km μέσα στην πόλη. Τιμές άκρως ρεαλιστικές αφού επί μία εβδομάδα κινούμασταν εντός Αθηνών, προχωρώντας σε φόρτιση μόνο την τελευταία ημέρα συμβίωσης κι αυτό λόγω… ευκολίας αφού ο σταθμός φόρτισης βρισκόταν σε super market όπου ψωνίζαμε. Χρόνος αρκετός αφού το η μπαταρία του Avenger μπορεί να φορτίσει από το 20% έως το 80% σε μόλις 24 λεπτά!
Όλα καλά ως εδώ. Όμως στην Ελλάδα ζούμε και ο συνδυασμός έλλειψης παιδείας και ατιμωρησίας, δημιουργεί προβλήματα. Για παράδειγμα, ο εν λόγω σταθμός έχει δύο θέσεις για φόρτιση ηλεκτρικά. Αρκετός χώρος για να παρκάρει μία ασυνείδητη οδηγός το SUV της με θερμικό κινητήρα και μάλιστα με τέτοιο τρόπο, που έκλεινε και τις δύο!
Αν λοιπόν προσπεράσει κανείς τέτοια θέματα, το Avenger είναι ιδανικός σύντροφος μέσα στην πόλη. Ίσως όχι για πρώτο αυτοκίνητο μίας οικογένειας, λόγω διαστάσεων και αυτονομίας σε περίπτωση που οι εξορμήσεις εκτός αστικού τοπίου και σε μεγάλες αποστάσεις είναι συχνές, όμως δεν μπορώ να σκεφτώ εύκολα ιδανικότερη επιλογή για το δεύτερο όχημα μιας οικογένειας.
Αυτοκίνητο που χαμογελάς αντικρίζοντάς το, που του πάνε ακόμα και τα έντονα χρώματα όπως στο όχημα της δοκιμής μας, που σου αρέσει να βρίσκεσαι εντός του, που είναι εύκολο να διαχειριστείς τα συστήματά του (μας αρέσει που έχει και φυσικούς διακόπτες), που κάθεσαι άνετα στα εργονομικά καθίσματά του, που μπορείς να τοποθετήσεις όλα τα μικροαντικείμενα που κουβαλάς μιας και έχει αποθηκευτικούς χώρους.
Που είναι από τα πλέον αποδοτικά, επιτρέποντας σε κατόχους που ξέρουν να προγραμματίζουν την καθημερινότητά τους, να ορίζουν που και κάθε πότε θα φορτίζουν ώστε να χάνεται χρόνος. Και που τέλος, Jeep είναι, πέρα από όλα τα παραπάνω και παρά την ηλεκτρική του καρδιά, έχει ξεχωριστές δυνατότητες. Με 6 διαφορετικά προγράμματα κίνησης, με απόσταση 20cm από το έδαφος, γωνία ράμπας 20 μοιρών, γωνία προσέγγισης και αποχώρησης 20 μοιρών και 32 μοιρών αντίστοιχα αλλά και περιμετρικά προστατευτικά και ποδιές που φροντίζουν να παραμένει… άθικτο, ακόμα και υπό δύσκολες συνθήκες.
Ένα γνήσιο Jeep, στριμωγμένο σε διαστάσεις λουκούμι για την πόλη, εφοδιασμένο με όση τεχνολογία χρειάζεσαι. Το ηλεκτρικό Avenger είναι ένα αυτοκίνητο που απλά δεν μπορείς να αγνοήσεις.
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Άδωνις, ο «Ρομπέν των ασθενών»: Ασχολείται με τα προβλήματα και τα λύνει – Αρθρο παρέμβαση
- Προμηθευτές: Να πληρώνει ο ΔΕΔΔΗΕ τις παραπάνω απώλειες δικτύου- Στο 18% το 2022, επιπλέον 200 εκ. χαράτσι
- Θετικά υποδέχτηκαν οι Αγορές τον νέο ένοικο του Λευκού Οίκου, αλλά ο πλανήτης αγωνιά
- Οινοποιία Τσάνταλη: Από τα σαλόνια του Κρεμλίνου στην πτώχευση