Εφοπλιστής

Αντισυμβατικός, λάτρης της αδρεναλίνης που προσφέρει η ταχύτητα, χειμαρρώδης στις αντιδράσεις του, με ροπή στον μετοχικό ακτιβισμό, αλλά κι ένας ισχυρός all around παίκτης στην ακτοπλοΐα.

Για τον Μάριο Ηλιόπουλο η περυσινή χρονιά ήταν αναμφίβολα ξεχωριστή. Η αναγνωρισιμότητά του εκτοξεύτηκε στα ύψη όταν ο αποκαλούμενος «σούπερ Μάριο» συμφώνησε με τον Δημήτρη Μελισσανίδη και προχώρησε στην αγορά της ΑΕΚ. Το ύψος του τιμήματος δεν έχει γνωστοποιηθεί επίσημα, με τον Μάριο Ηλιόπουλο να τονίζει ευθύς εξαρχής πώς δεν είναι για εκείνον μια επαγγελματική, αλλά… συναισθηματική επένδυση. Σε μια λαοφιλή ομάδα που και o ίδιος αγαπά, ενώ ως Ποδοσφαιρική Ανώνυμη Εταιρεία διαθέτει 97 εκατ. ευρώ ενεργητικό, έχει 44,4 εκατ. ευρώ βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις και 4,7 εκατ. ευρώ ίδια κεφάλαια. Κλείνοντας τον ισολογισμό της χρήσης που έληξε τον Ιούνιο του 2023 με ζημιές 4 εκατ. ευρώ.

Βέβαια ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν είναι μόνο ποδόσφαιρο, όπου έχει αρχίσει να διοχετεύει αξιόλογα κεφάλαια.

Η εταιρεία του Seajets έχει κατακτήσει την κορυφή και αποτελεί τον μεγαλύτερο ιδιωτικό ακτοπλοϊκό όμιλο στην Ελλάδα, με 29 πλοία (24 ταχύπλοα και 5 συμβατικά). Εξυπηρετώντας τις ανάγκες 50 νησιών, στις Κυκλάδες, τις Σποράδες, τα Δωδεκάνησα και την Κρήτη.

Ο εφοπλιστής διαθέτει παράλληλα και στόλο με δεξαμενόπλοια και φορτηγά πλοία, ενώ στην αρχή της περασμένης χρονιάς σχεδίασε και τη νέα εταιρεία διαχείρισης κρουαζιερόπλοιων, Neonyx Cruises. Σε αυτή περιλαμβάνονται τέσσερα κρουαζιερόπλοια, εκ των οποίων μόνο ένα ενεργό. Οι έως τώρα επιτυχημένες κινήσεις του στη ναυτιλία μεταφράζονται σε σημαντικά κέρδη και εξίσου υψηλή ρευστότητα.

Στο πλαίσιο της ευρύτερης επενδυτικής του δράσης και με προφανή του στόχο τις υπεραξίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος έχει αποκτήσει χρηματιστηριακά το 3,5% της Γιουβέντους, η οποία είναι εισηγμένη στην αγορά του Μιλάνου. Ποσοστό του οποίου η αποτίμηση στα τέλη της περσινής χρονιάς ήταν στην περιοχή των 43 εκατ. ευρώ.

Ο ίδιος στο παρελθόν είχε ταράξει τα νερά, όταν ως… ακτιβιστής επενδυτής πήρε σημαντική μετοχική θέση στη MIG, επιχειρώντας να ανατρέψει τη διαδικασία πώλησης της (τότε) θυγατρικής της ναυτιλιακής Attica Group. Στο τέλος της ημέρας, εκείνος και τα συνδεδεμένα πρόσωπα αποκόμισαν κέρδη άνω των 15 εκατ. ευρώ από την πώληση των μετοχών στη δημόσια πρόταση.

Το 2024, ο πολυσχιδής πλοιοκτήτης επένδυσε και στο real estate, αποκτώντας σε πλειστηριασμό το πρώην εργοστάσιο της «Μπριτάννια». Μια έκταση 11 στρεμμάτων, δίπλα στο γήπεδο της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια, που βαίνει προς αξιοποίηση.