Την παροιμία την ξέρουμε όλοι, άλλαξε ο Μανωλιός και φόρεσε τα ρούχα του αλλιώς. Ισχύει και για την ιστορική εταιρεία τηλεπικοινωνίας, άλλαξε η Κοσμοτέ και θέλει να την αποκαλούν /t/. Στα ελληνικά θα τη λέμε Ταυ, στα γερμανικά θα τη λένε Τέ και η ιστορία της οργανισμού που μετρά τρία τέταρτα του αιώνα, συνθλίβεται για χάρη του ομίλου στον οποίο ανήκει.
Διαβάζουμε στην ιστοσελίδα του ομίλου ότι έχει 252 εκατομμύρια πελάτες κινητής τηλεφωνίας σε 50 χώρες, έχει 200 χιλιάδες εργαζόμενους και έσοδα στα 112 δισ. ευρώ. Αγαλλιάζει ο ντόπιος διευθύνων διευθυντής Κώστας Νεμπής εντούτοις, έχοντας πτυχίο μάρκετινγκ από το Deree, έπρεπε να το ξέρει: ο καταναλωτής με τέτοιες πρακτικές αποξενώνεται. Όταν χάνεται η τοπική αναγνωρισιμότητα, χάνεται και η εμπιστοσύνη. Οι πελάτες θα αποξενωθούν επειδή συνδέονται συναισθηματικά με τις παλιές εταιρείες: το σήμα Cosmote για τους μεγαλύτερους αποτελεί σύνδεση με φράσεις όπως «πάρε το μηδέν» ενώ για τους νεότερους είναι κομμάτι από το τοπίο ενηλικίωσης.
Η Κοσμοτέ ως θυγατέρα του Οτέ είχε προνομιακή σχέση με το ελληνικό κοινό. Αλλάζοντας το όνομα για να τονίσει τη διεθνή της ισχύ γίνεται «μία από τα ίδια». Χάνεται η οικειότητα. Στους φίλους και γνωστούς δείχνουμε προτίμηση και έχουμε την τάση να συγχωρούμε. Κι εδώ έρχεται ο Μανωλιός που αναφέραμε. Η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας προσπαθεί να αλλάξει την εικόνα χωρίς να βελτιώνει τις υπηρεσίες ή να διορθώνει τις κακοδαιμονίες. Σαν τον κουρελή της παροιμίας.
Ο Μανωλιός, ρακένδυτος φιλόσοφος του δρόμου, μια μέρα ζήτησε από τον Ιωάννη Κωλέττη να βγάλει λόγο στη Βουλή. Ο πρωθυπουργός δέχτηκε αλλά έθεσε όρο να ντυθεί ευπρεπώς. Ο Μανωλιός γύρισε τα ρούχα του και φόρεσε το μέσα έξω. Έτσι και ο Νεμπής, αλλάζει επωνυμία, αλλάζει λόγκο χωρίς να διορθώνει την ουσία. Χωρίς καν να αλλάζει τον χαιρετισμό του τηλεφωνικού κέντρου ώστε να γίνει ειλικρινής και αληθινός. «Κακώς-ήρθατε στην εξυπηρέτηση πελατών». Κακώς-ήρθατε κι αν θέλετε κάτι απλό, παρακαλώ περιμένετε δύο ώρες. Κακώς-ήρθατε για να πάρετε απαντήσεις αφηρημένες και γενικόλογες.
Η αναμονή στην εξυπηρέτηση πελατών της Κοσμοτέ μπορεί να εξαγριώσει και τον πιο ήρεμο άνθρωπο. Ποιος έχει δύο ώρες για χάσιμο όταν θέλει να αναφέρει κάποιο τεχνικό πρόβλημα; Έχει άραγε ο Κώστας Νεμπής την υπομονή να περιμένει στο ακουστικό δυο τρεις ώρες για να αναφέρει βλάβη; Τα τεχνικά προβλήματα είναι ουκ ολίγα, με τα ελάχιστα συνεργεία να χρειάζονται πολλές πολλές μέρες για αποκατάσταση βλαβών. Καταγράφεται φυσικά και η άλλη πρακτική. Πάει το συνεργείο, σκάβει μια τρύπα σε είσοδο καταστήματος και εξαφανίζεται. Κατόπιν κανείς δεν ξέρει τίποτε.
Που θέλουμε να καταλήξουμε. Όλη η φιλολογία περί εταιρικής ταυτότητας και παγκόσμιας ισχύος, όλoς ο βερμπαλισμός περί ψηφιακού μετασχηματισμού, αποτελούν γελοιότητες όταν δεν υπάρχει εξυπηρέτηση στα βασικά. Ένα όνομα Σίγμα, Ταυ, Ύψιλον έχει αξία μόνο όταν οι υπηρεσίες είναι επιπέδου Άλφα.
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΣΥΖΕΥΞΙΣ: Νέα κυβερνοεπίθεση στο δίκτυο – Λειτούργησαν άμεσα οι μηχανισμοί
- Επιβατική κίνηση: Στα ύψη σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας, με αύξηση 9,3% το 2024
- Θεσσαλονίκη: Διαρροή αερίου στην Θέρμη – Στο σημείο η Πυροσβεστική
- Ιαπωνία: Ιαπωνικές εταιρείες προετοιμάζονται για την επιβολή δασμών από τον Τραμπ