Ο Αριστείδης Ι. Πίττας, διευρύνει την οικογενειακή ναυτιλιακή δράση με ένα τρίτο χρηματιστηριακό άλμα, ιδρύοντας την Euroholdings και σχεδιάζοντας την εισαγωγή της στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Σε αυτή την περίοδο, ο Αριστείδης Πίττας, διευθύνει δύο εισηγμένες ναυτιλιακές εταιρείες, την Euroseas και την Eurodry, οι οποίες έχουν συνολική κεφαλαιοποίηση 276, 48 εκατ. δολάρια, διαθέτουν 36 πλοία, φορτηγά και πλοία μεταφοράς κοντέινερ, ναυπηγούν 6 πλοία, τα οποία θα παραδοθούν σταδιακά από το 2025 έως το 2027.

1

Την Παρασκευή η μετοχή της Euroseas έκλεισε στα 35,08 δολάρια και η χρηματιστηριακή της αξία διαμορφώθηκε στα 246,04 εκατ. δολάρια. Η εταιρεία κατέχει 23 πλοία, χωρητικότητας 846.172 dwt και μεταφορικής ικανότητας 1.732 teu. Ναυπηγεί τέσσερα πλοία, τα οποία θα παραδοθούν το 2025 και τα άλλα δύο, το 2027.

Η μετοχή της Eurodry, έκλεισε στα 10,92 δολάρια και η κεφαλαιοποίηση της διαμορφώθηκε στα 30,44 εκατ. δολάρια. Διαθέτει 13 πλοία, χωρητικότητας 918.502 dwt. Ναυπηγεί δύο πλοία, τα οποία θα παραδοθούν το 2027.

Σύμφωνα με το Forbes, τον προηγούμενο Ιούνιο ανέφερε ότι η αξία των 27 πλοίων του ανέρχονταν σε 636,3 εκατομμύρια δολάρια. Επισήμανση: σήμερα διαθέτει 36 πλοία.

Πριν λίγες ημέρες, η Euroseas, γνωστοποίησε την πρόθεσή της να διαθέσει τα τρία παλαιότερα πλοία της εταιρείας, τα M/V Aegean Express, M/V Diamantis P και M/V Joanna, σε μια ξεχωριστή εταιρεία, την Euroholdings Ltd, η οποία έχει υποβάλει αίτηση για εισαγωγή στο NASDAQ Capital Market.

Η Euroseas θα εισφέρει τρία πλοία στην Euroholdings με αντάλλαγμα το 100% των μετοχών της Euroholdings τα οποία στη συνέχεια θα διανείμει στους μετόχους της.

Ο Αριστείδης Πίττας, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Euroseas σχολίασε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την επέκταση της ναύλωσης της Aegean Express και το σχέδιό μας να αποδεσμεύσουμε τα τρία παλαιότερα πλοία μας σε μια ξεχωριστή εταιρεία, την Euroholdings Ltd., η οποία έχει υποβάλει αίτηση για εισαγωγή στο NASDAQ. Η απόσχιση των τριών παλαιότερων πλοίων μας σε ξεχωριστή οντότητα και η διανομή όλων των μετοχών στους κοινούς μετόχους μας, μας δίνει τη δυνατότητα να μεγιστοποιήσουμε την αξία των παλαιότερων πλοίων του στόλου μας και τις αποδόσεις των μετόχων δημιουργώντας μια νέα πλατφόρμα για την αποτύπωση νέων ευκαιριών ακολουθώντας μια διαφορετική στρατηγική από την Euroseas.

Οι μετοχές της Euroholdings, θα αντιπροσωπεύουν μόνο το 5% περίπου της εκτίμησης της της Euroseas, επομένως η απόσχιση δεν αναμένεται να έχει σημαντική επίδραση στην Euroseas και τη συνολική στρατηγική της. Στην Euroseas, σχεδιάζουμε να συνεχίσουμε να εκμεταλλευόμαστε τις ευκαιρίες ανάπτυξης καθώς ενδέχεται να παρουσιαστούν, ενώ συνεχίζουμε τις υψηλές τριμηνιαίες διανομές μερισμάτων με βάση την ισχυρή κεφαλαιακή μας δομή και την προθεσμιακή κάλυψη ναύλωσης. Επιπλέον, η Euroseas σκοπεύει να συνεχίσει με τη δεδηλωμένη στρατηγική της για τον εκσυγχρονισμό του στόλου της, όπως έχουμε αποδείξει τα τελευταία δύο χρόνια, παραγγέλνοντας 11 νεότευκτα πλοία, επτά από τα οποία έχουν παραδοθεί το 2023 και το 2024, δύο είναι προγραμματισμένα για παράδοση στις αρχές του Ιανουαρίου 2025 και τα υπόλοιπα δύο το 2027.

Οι αυξημένοι κίνδυνοι αγοράς και λειτουργίας που σχετίζονται με παλαιότερα πλοία μετριάζονται από το γεγονός ότι τα τρία πρώτα πλοία της Euroholdings δεν είναι επί του παρόντος ακινητοποιημένα, τα δύο από τα τρία βρίσκονται σε χρονοναύλωση παρέχοντας μεσοπρόθεσμη προβολή των κερδών και όλα τα πλοία θα συνεχίσουν να διαχειρίζονται από την θυγατρική, Eurobulk Ltd., η οποία έχει αποδεδειγμένο ιστορικό χειρισμού παλαιότερων πλοίων”.

Τα οικονομικά αποτελέσματα του 9μηνου

Τα συνολικά καθαρά έσοδα, της Euroseas στο τρίτο τρίμηνο του 2024, διαμορφώθηκαν στα 54,1 εκατομμύρια δολάρια. Το καθαρό εισόδημα ανήλθε στα 27,6 εκατομμύρια δολάρια ή 3,97 δολάρια κέρδη ανά μετοχή, αντίστοιχα. Τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη για την περίοδο ήταν 27,4 εκατομμύρια δολάρια ή 3,94 δολάρια ανά μετοχή.

Το προσαρμοσμένο EBITDA ήταν 36,1 εκατομμύρια δολάρια.

Κατά μέσο όρο 23 πλοία λειτουργούσαν κατά το τρίτο τρίμηνο του 2024, κερδίζοντας μια μέση τιμή ισοδύναμης ναύλωσης 26.446 δολάρια την ημέρα.

Ανακοίνωσε τριμηνιαίο μέρισμα 0,60 δολάρια ανά μετοχή για το τρίτο τρίμηνο του 2024, καταβλητέο στις 17 Δεκεμβρίου 2024 στους μετόχους που κατείχαν μετοχές έως τις 9 Δεκεμβρίου 2024.

Τον Νοέμβριο του 2024, η εταιρεία σύναψε σύμβαση για την κατασκευή δύο σύγχρονων πλοίων εμπορευματοκιβωτίων με οικονομία καυσίμου το καθένα που θα ναυπηγηθούν στην Jiangsu Yangzi Xinfu Shipbuilding Co., Ltd., στην Κίνα.

Τα πλοία έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2027. Το συνολικό τίμημα για κάθε ένα από αυτά τα δύο συμβόλαια νεότευκτου είναι περίπου 60 εκατομμύρια δολάρια και θα χρηματοδοτηθεί με συνδυασμό χρέους και ίδια κεφάλαια.

Στο εννεάμηνο, τα συνολικά καθαρά έσοδα ήταν 159,6 εκατομμυρίων δολαρίων. Το καθαρό εισόδημα ήταν 88,4 εκατομμύρια δολάρια ή 12,75 δολάρια κέρδη ανά μετοχή. Τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη για την περίοδο ήταν 80,2 εκατομμύρια δολάρια.

Κατά μέσο όρο λειτουργούσαν 21,3 πλοία, στο 9μηνο, κερδίζοντας μια μέση τιμή ισοδύναμης ναύλωσης 28.624 $ την ημέρα.

Τα οικονομικά της Eurodry

Η εισηγμένη ναυτιλιακή εταιρεία του Αριστείδη Πίττα, EuroDry είχε στο τρίτο τρίμηνο του 2024, καθαρά έσοδα 14,7 εκατομμυρίων δολαρίων που αντιπροσωπεύουν αύξηση 47,0% έναντι των συνολικών καθαρών εσόδων ύψους 10 εκατομμυρίων δολαρίων κατά το τρίτο τρίμηνο του 2023.

Το προσαρμοσμένο EBITDA για το τρίτο τρίμηνο του 2024 ήταν 0,5 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με 3,1 εκατομμύρια δολάρια που επιτεύχθηκε το τρίτο τρίμηνο του 2023.

Κατά μέσο όρο 13 πλοία λειτουργούσαν κατά το τρίτο τρίμηνο του 2024, κερδίζοντας μια μέση τιμή ισοδύναμης ναύλωσης 13.105 δολάρια την ημέρα.

Η EuroDry αναχρηματοδότησε επίσης δύο από τα δάνειά της που αφορούσαν τέσσερα από τα πλοία της, αυξάνοντας κατά περίπου 16 εκατομμύρια δολάρια, τα ταμειακά της αποθέματα, επεκτείνοντας τη λήξη των υποχρεώσεων της έως το 2029 και το 2030, αντίστοιχα, και μειώνοντας το περιθώριο κόστους επιτοκίου.

Για τους πρώτους εννέα μήνες του 2024, η εταιρεία ανέφερε συνολικά καθαρά έσοδα 46,6 εκατομμυρίων δολαρίων που αντιπροσωπεύουν αύξηση 47,0% έναντι των συνολικών καθαρών εσόδων ύψους 31,7 εκατομμυρίων δολαρίων κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2023.

Το προσαρμοσμένο EBITDA για τους πρώτους εννέα μήνες του 2024 ήταν 7,6 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με 8 εκατομμύρια δολάρια που επιτεύχθηκαν κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2023.

Κατά μέσο όρο 13 πλοία κατείχαν και λειτουργούσαν κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2024, κερδίζοντας μια μέση τιμή ισοδύναμης ναύλωσης 13.339 δολάρια την ημέρα.

Η εταιρεία διαθέτει στόλο 13 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων 5 panamax dry bulk carriers, 5 ultramax dry bulk carriers, 2 kamsarmax dry bulk carriers και 1 supramax dry bulk carrier.

Τα 13 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου της EuroDry έχουν συνολική χωρητικότητα φορτίου 918.502 dwt.

Ποιος είναι ο Αριστείδης Ι. Πίττας

Ο Αριστείδης Ι. Πίττας είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurodry από την ίδρυσή της στις 8 Ιανουαρίου 2018.

Είναι επίσης μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas ltd από την ίδρυσή της τον Μάιο του 2005. Είναι επίσης ιδρυτής και Πρόεδρος της Eurobulk ltd, εταιρείας διαχείρισης πλοίων, από τον Ιανουάριο του 1995 και ιδρυτής και Πρόεδρος της Eurochart SA, μιας ναυλομεσιτικής εταιρείας που ειδικεύεται στη ναύλωση, πώληση και αγορά πλοίων, από το 1997. Από το 2016 είναι επίσης διευθυντής της Arimanios (Cyprus) Ltd, ιδιωτικής εταιρείας επενδύσεων.

Ο Αριστείδης Πίττας ήταν Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobulk από τον Ιανουάριο του 1995 έως ότου παραιτήθηκε τον Ιούνιο του 2005 για να γίνει Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas. Πριν από αυτό, κατείχε διάφορες διευθυντικές θέσεις στην Oceanbulk Maritime SA, εταιρεία διαχείρισης πλοίων (1991 -1994), στη Varnima International SA, ναυτιλιακή εταιρεία εκμετάλλευσης δεξαμενόπλοιων (1990 – 1991) και στην Eleusis Shipyards SA (1985 – 1990).

Είναι κάτοχος πτυχίου Marine Engineering από το Πανεπιστήμιο του Newcastle-Upon-Tyne και συνέχισε στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης (ΜΙΤ) από όπου πήρε διπλό Master σε Ocean Systems Management και σε Naval Architecture & Marine Engineering.

Η οικογένεια Πίττα κατάγεται από τη Χίο και γενάρχης της θεωρείται ο Νικόλαος Φ. Πίττας (1837-1913), ο οποίος ασχολήθηκε με τα ατμόπλοια από το 1907. Ο Νικόλαος Φ. Πίττας και τα πέντε παιδιά του, Γεώργιος (1869-1957), Ιωάννης (1871-1945), Φραγκούλης (1873-1956), Δημήτριος (1888-1967) και Αριστείδης (1888-1967), οι οποίοι σταδιοδρόμησαν επαγγελματικά στη θάλασσα και στα ναυτικά γραφεία, ίδρυσαν τη ναυτιλιακή εταιρεία «Νικόλαος Φ. Πίττα και Υιοί», η οποία απέκτησε και διαχειρίστηκε δέκα ατμόπλοια μέχρι την έναρξη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.

Η ναυτιλιακή ιστορία της οικογένειας Πίττα

Η οικογένεια Πίττα κατάγεται από την μαρτυρική νήσο Χίο. Γενάρχης της ναυτιλιακής οικογένειας θεωρείται ο Νικόλαος Φ. Πίττας (1837-1913), ο οποίος ασχολήθηκε με τα ατμόπλοια από το 1907.

Ο Νικόλαος Φ. Πίττας και τα πέντε παιδιά του, Γεώργιο (1869-1957), Ιωάννη (1871- 1945), Φραγκούλη (1873-1956), Δημήτριο (1888-1967), και Αριστείδη (1888-1967), οι οποίοι σταδιοδρομησαν επαγγελματικά στη θάλασσα και στα ναυτικά γραφεία, ίδρυσαν την ναυτιλιακή εταιρεία “Νικόλαος Φ. Πίττα και Υιοί” η οποία απέκτησε και διαχειρίστηκε δέκα ατμόπλοια μέχρι την έναρξη του Β’ Παγκόσμιου Πολέμου.

Το 1913 η εταιρεία ονομάστηκε “Αδελφοί Γεωργίου Ν. Πίττα και Σία” και τα τέσσερα ατμόπλοια που κατείχε, απωλέσθηκαν κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου.

Μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο τα αδέλφια, Αριστείδης και Δημήτριος, μαζί με την Μ. Ευσταθίου, απέκτησαν το 1947 το φορτηγό πλοίο “Μαρινέλλα”.

Το 1960, τα αδέλφια Νικόλαος και Ιωάννης Πίττας, γιοι του Αριστείδη, σε συνεργασία με τον Ισίδωρο και Δημήτριο Καρούση, δημιούργησαν την ναυτιλιακή εταιρεία Chios Navigation Co Ltd.

Το 1991, τα αδέλφια, Αριστείδης και Νίκος, παιδιά του Ιωάννη Πίττα, μαζί με τον ξάδερφο τους, Αριστείδη Πίττα του Παντελή Πίττα και τον Πέτρο Παππά, συνεργάστηκαν στην ναυτιλιακή εταιρεία Oceanbulk Maritime S.A.

To 1995, τα αδέλφια, Αριστείδης, Νίκος και Μανώλης, παιδιά του Ιωάννη δημιούργησαν την ναυτιλιακή εταιρεία Eurobulk Ltd.

Στη συνέχεια ίδρυσαν τις ναυτιλιακές εταιρείες, Euroseas και Eurodry, οι οποίες είναι εισηγμένες εταιρείες στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Τα ηγετικά στελέχη των δύο εισηγμένων εταιρειών

Αριστείδης Ι. Πίττας, Πρόεδρος

Ο Αριστείδης Ι. Πίττας είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου και Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλός από την ίδρυσή της εταιρείας Euroseas στις 5 Μαΐου 2005. Από το 1997, ο Αριστείδης Ι. Πίττας είναι επίσης Πρόεδρος της Eurochart S.A., της θυγατρικής εταιρείας.

 

Αριστείδης Π. Πίττας, Αντιπρόεδρος

Ο Αριστείδης Παντελή Πίττας είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου από την ίδρυσή της εταιρείας στις 5 Μαΐου 2005 και Αντιπρόεδρός από την 1η Σεπτεμβρίου 2005. Ήταν μέτοχος σε περισσότερα από 70 ποντοπόρα πλοία τα τελευταία 20 χρόνια. Από τον Φεβρουάριο του 1989, είναι Αντιπρόεδρος της εταιρείας διαχείρισης πλοίων Oceanbulk Maritime SA. Από τον Νοέμβριο του 1987 έως τον Φεβρουάριο του 1989 εργάστηκε στο τμήμα προμηθειών της ναυτιλιακής εταιρείας Drytank SA. Από τον Νοέμβριο του 1981 έως τον Ιούνιο του 1985, εργάστηκε στην Trust Marine Enterprises, ως χρηματιστής. Από τον Σεπτέμβριο του 1979 έως τον Νοέμβριο του 1981, εργάστηκε στη “Γουρδομιχάλης Ναυτιλιακή Α.Ε.”, στο τμήμα λειτουργίας και διαχείρισης φορτίων. Είναι πτυχιούχος Οικονομικών Επιστημών από την Οικονομική Σχολή Αθηνών.

 

Δρ Αναστάσιος Ασλίδης, Διευθυντής

Ο Δρ Αναστάσιος Ασλίδης υπήρξε συνεργάτης της Marsoft, μιας διεθνούς εταιρείας συμβούλων που εστιάζει στις επενδύσεις και τη διαχείριση κινδύνων στη ναυτιλιακή βιομηχανία. Από τον Αύγουστο του 2005, είναι διευθυντής και οικονομικός διευθυντής. Έχει περισσότερα από 17 χρόνια εμπειρίας στη ναυτιλιακή βιομηχανία. Ο Δρ Ασλίδης είναι κάτοχος διπλώματος Ναυπηγικής και Ναυπηγικής Μηχανικής από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (1983), M.S. στη Διαχείριση Συστημάτων Ωκεανών (1984) και στην Επιχειρησιακή Έρευνα (1987) από το MIT, και διδακτορικό στη Διοίκηση Συστημάτων Ωκεανών (1989) επίσης από το MIT.

 

Παναγιώτης Κυριακόπουλος

Ο Παναγιώτης Κυριακόπουλος είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου. Τον Ιούλιο του 2002 ήταν ο C.E.O. της New Television S.A., μιας από τις κορυφαίες Εταιρείες Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης στην Ελλάδα, που διευθύνει τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς. Από τον Ιούλιο του 1997 έως τον Ιούλιο του 2002 ήταν ο C.E.O. του Ομίλου Ελληνικά Ταχυδρομεία, του Παρόχου Καθολικής Ταχυδρομικής Υπηρεσίας, με το μεγαλύτερο δίκτυο λιανικής στην Ελλάδα για προϊόντα ταχυδρομικών και χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Από τον Μάρτιο του 1996 έως τον Ιούλιο του 1997, διετέλεσε Γενικός Διευθυντής της ΑΤΕΜΚΕ Α.Ε., μιας από τις κορυφαίες κατασκευαστικές εταιρείες στην Ελλάδα εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών. Από τον Δεκέμβριο του 1986 έως τον Μάρτιο του 1996, ήταν Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Εταιρειών Globe, ενός ομίλου που δραστηριοποιείται στους τομείς της ναυπηγικής και διαχείρισης, της κλωστοϋφαντουργίας και των τροφίμων και της διανομής. Η εταιρεία ήταν εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών. Από τον Ιούνιο του 1983 έως τον Δεκέμβριο του 1986, ήταν βοηθός του Διευθύνοντος Συμβούλου της Armada Marine S.A., εταιρείας που δραστηριοποιείται στο διεθνές εμπόριο και τη ναυτιλία, κατέχοντας και διαχειριζόμενο στόλο 12 πλοίων. Κατέχει πτυχίο B.Sc. πτυχίο στη Ναυτική Μηχανική από το Πανεπιστήμιο του Newcastle upon Tyne και MSc. πτυχίο Ναυτικής Αρχιτεκτονικής και Ναυτικής Μηχανικής με εξειδίκευση στη Διοίκηση από το Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Μασαχουσέτης.

 

Ανδρέας Παπαθωμάς

Ο Ανδρέας Παπαθωμάς είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου από τον Νοέμβριο του 2019.

Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στις διεθνείς επιχειρήσεις και τη ναυτιλία. Σπούδασε Οικονομικά στο Gonville & Caius College του Cambridge και πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στα διεθνή οικονομικά στη Γενεύη, μετά τις οποίες εντάχθηκε στη ναυτιλιακή επιχείρηση του αείμνηστου πατέρα του, που τώρα ονομάζεται Synergy Group, όπου είναι σήμερα Πρόεδρος. Διευθύνει με επιτυχία τον Όμιλο Synergy από το 1980 και, όλα αυτά τα χρόνια, έχει εμπλακεί σε όλους τους τομείς της ναυτιλίας, συμπεριλαμβανομένων των ναυλώσεων, του διεθνούς εμπορίου, των πωλήσεων και αγορών, της χρηματοδότησης και των λειτουργιών.

 

Απόστολος Ταμβακάκης

Από τον Δεκέμβριο του 2009 έως τον Ιούνιο του 2012, διετέλεσε Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος. Από τον Μάιο του 2004 έως τον Μάρτιο του 2009, διετέλεσε Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Lamda Development, εταιρείας ανάπτυξης ακινήτων του Ομίλου Λάτση, και από τον Μάρτιο του 2009 έως τον Δεκέμβριο του 2009, ήταν υπεύθυνος για τη στρατηγική και εταιρική ανάπτυξη του Ομίλου Λάτση στη Γενεύη. Από τον Οκτώβριο του 1998 έως τον Απρίλιο του 2004, διετέλεσε υποδιοικητής της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος. Προηγουμένως, εργάστηκε ως υποδιοικητής στην Εθνική Κτηματική Τράπεζα της Ελλάδος και Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος στην Mobil Oil Hellas, την Επενδυτική Τράπεζα και την ABN-AMRO Bank. Διετέλεσε επίσης Αντιπρόεδρος της ΕΞΑΕ, Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του Ομίλου Τραπεζών Interalpha, Πρόεδρος της Εθνοκάρτα, της Εθνικής Χρηματιστηριακής και της ΕΤΕΒΑ, καθώς και του Διοικητικού Συμβουλίου Νοτιοανατολικής Ευρώπης του Ομίλου Europay Mastercard. Έχει επίσης υπηρετήσει σε πολλά διοικητικά συμβούλια και επιτροπές. Είναι απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει μεταπτυχιακό στα Οικονομικά από το Πανεπιστήμιο του Saskatchewan στον Καναδά με κατεύθυνση στην οικονομετρία και στα οικονομικά μαθηματικά.

 

Γιώργος Τανισκίδης

Είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου. Από το 2003 έως το 2005, ήταν μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Visa International Europe, εκλεγμένος από τις τράπεζες της Κύπρου, της Μάλτας, της Πορτογαλίας, του Ισραήλ και της Ελλάδας. Από το 1990 έως το 1998, εργάστηκε στη XIOSBANK (μέχρι την εξαγορά της από την Τράπεζα Πειραιώς το 1998) σε διάφορες θέσεις, με ευθύνη της πιστωτικής στρατηγικής και του δικτύου της τράπεζας. Σπούδασε Νομικά στο Εθνικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου της Πενσυλβάνια, όπου έλαβε το πτυχίο LL.M. Μετά τη νομική σχολή, εντάχθηκε στο δικηγορικό γραφείο Rogers & Wells στη Νέα Υόρκη, όπου εργάστηκε μέχρι το 1989 και ήταν επίσης μέλος του Δικηγορικού Συλλόγου της Πολιτείας της Νέας Υόρκης. Είναι επίσης μέλος της Οργάνωσης Νέων Προέδρων.

 

Στεφανία Καρμίρη

Η Στεφανία Καρμίρη είναι Γραμματέας της EuroDry από την ίδρυσή της στις 8 Ιανουαρίου 2018. Υπήρξε επίσης Γραμματέας της Euroseas από την ίδρυσή της στις 5 Μαΐου 2005. Από τον Ιούλιο του 1995, η Στ. Καρμίρη είναι εκτελεστική γραμματέας της Eurobulk. Η Eurobulk είναι μια εταιρεία διαχείρισης πλοίων που παρέχει υπηρεσίες θαλάσσιων μεταφορών.