array(0) {
}
        
    
Menu
-0.48%
Τζίρος: 112.54 εκατ.

Margarita Louis-Dreyfus: Η εκπληκτική ιστορία της όμορφης «τσαρίνας» που θέλει να γίνει… καπετάνισσα στη Θεσσαλονίκη

Media

Ο Ιβάν και οι μνηστήρες του Open, η κυριαρχία Mega, ο Μάτσας και οι φίλοι του, γιατί άνοιξαν σαμπάνιες στον Σκάι και η συγγνώμη του Λιάγκα

Comments

Λιάγκας: «Σου’ χω έτοιμη συγγνώμη» στον αέρα του «Πρωινού»

Στον αέρα του «Πρωινού», ο Γιώργος Λιάγκας ζήτησε χθες την πολλοστή δημόσια συγγνώμη από τον ποινικολόγο Γιάννη Μπαρκαγιάννη για ένα λάθος της εκπομπής που προκάλεσε αναστάτωση. Το περιστατικό αφορούσε τη συνομιλία του δικηγόρου με δημοσιογράφο της εκπομπής, η οποία καταγράφηκε χωρίς να έχει ενημερωθεί από την αρχή.

Ο παρουσιαστής ανέφερε χαρακτηριστικά:

1

«Να ζητήσουμε συγγνώμη εκ μέρους της εκπομπής από τον κύριο Μπαρκαγιάννη, για ένα ανθρώπινο σφάλμα. Η δημοσιογράφος μας, από βιασύνη, δεν ενημέρωσε αρχικά ότι η συνομιλία καταγραφόταν για δημοσιογραφικούς σκοπούς. Παρότι η δημοσιογραφική της ιδιότητα κατέστη σαφής στη συνέχεια, κατανοούμε την ενόχληση που προκλήθηκε».

Η εκπομπή προχώρησε στη διαγραφή της συνομιλίας, με τον Γιώργο Λιάγκα να εκφράζει την ελπίδα ότι το περιστατικό δεν θα επηρεάσει τη συνεργασία του κ. Μπαρκαγιάννη με τον ΑΝΤ1, τονίζοντας την πολυετή σχέση εμπιστοσύνης.

It’s complicated!

Όλοι (υποτίθεται) θέλουν το Open (αλλά κανείς δεν το παίρνει) εκτός από τον Ιβάν (που στο βάθος δεν θέλει να το πουλήσει) – Οι μνηστήρες των τελευταίων 4 ετών, ο «match maker» της επανασύνδεσης Μάρη με Ιβάν και ο open minded Ηλιόπουλος

Σε ενήλικο power game υποσυνείδητων και ανομολόγητων επιθυμιών μετατρέπεται το σήριαλ της πώλησης του Open που βρίσκεται στον …4ο κύκλο του με την αμείλικτη ίντριγκα, τις καταιγιστικές ανατροπές και το αδιάκοπο σασπένς να κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον της αγοράς ΜΜΕ επί σχεδόν 4 χρόνια. Ο καναλάρχης-«γρίφος» και αινιγματικός Ιβάν Σαββίδης, δεν αφήνει να φανεί αν θέλει πραγματικά να το πουλήσει ή απλώς απολαμβάνει την πολυεπίπεδη πλοκή, αν διασκεδάζει με το casting των μνηστήρων. Όπως είπε ο πατέρας της Ψυχανάλυσης Σίγκμουντ Φρόυντ, «Η σκέψη είναι δράση σε πρόβα» – και το Open TV φαίνεται να βρίσκεται σε μια ατέρμονη πρόβα, προκαλώντας το ενδιαφέρον, κρατώντας τους μνηστήρες σε αγωνία, είτε προσβλέπουν σε γάμο είτε αναγκάζονται, είτε απλώς ακούσια φιγουράρουν σε παραmediaκά δημοσιεύματα. Είναι άραγε η πώληση η προσδοκώμενη δραματική κορύφωση και η πολυπόθητη κάθαρση (από χρέη και οφειλές) ή ένα εξουσιαστικό mind game προσδοκιών και εντυπώσεων;

Οι «μνηστήρες» σε δράση

Από το 2019, το Open TV έχει μετατραπεί σε μια αρένα αδιάκοπων συζητήσεων και «συμπαιγνιών» για την πώλησή του, προσελκύοντας ένα εντυπωσιακό καστ υποψηφίων αγοραστών. Ο Δημήτρης Μελισσανίδης, που έδειξε έντονο ενδιαφέρον μετά την εξαγορά της Ναυτεμπορικής. Ο Νίκος Κοκλώνης, με το συμβολικό 0,99% μέσω της Barking Well, άφησε υπαινιγμούς για περαιτέρω κινήσεις. Η United Group μπήκε στο χορό με διερευνητικές συζητήσεις, ενώ το πολυσυζητημένο τρίο Εξάρχου-Μπάκου-Καϋμενάκη ανέβασε τη θερμοκρασία πριν από δύο χρόνια.

Πιο πρόσφατα, ο Βαγγέλης Μαρινάκης έφτασε στο κρίσιμο στάδιο του Due Diligence, ενώ ο Βίκτωρ Ρέστης λέγεται πως προσέφερε 35 εκατ. ευρώ. Εν τω μεταξύ, ο Μάριος Ηλιόπουλος παραμένει open minded για πιθανή συνέργεια με τον Δημήτρη Μάρη της 24Media, υπό την επιμέλεια του «προξενητή» εκδότη (Δημοκρατία, Εστία, Θεσσαλονίκη), Γιάννη Φιλιππάκη.

Τις πρώτες ώρες του 2025, σαν φάρος νέων εξελίξεων, έσκασε η είδηση περί προχωρημένων επαφών – ακόμα και προσυμφώνου – για την πώληση του Open στον Δημήτρη Μάρη, με τίμημα πέριξ των 37 εκατ. ευρώ. Μήπως, επιτέλους, η πολυαναμενόμενη κάθαρση πλησιάζει;

Η προ ετών συνύπαρξη του Δημήτρη Μάρη με τον Ιβάν Σαββίδη στο Έθνος φαίνεται να διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στην προσέγγιση για το Open TV. Ο Mr. Stoiximan, μετά από μια περίοδο στρατηγικής αποχής από το εγχώριο μιντιακό τοπίο και εστίασης στις επιχειρηματικές του δραστηριότητες, επιχειρεί μια δυναμική επαναφορά αλλά όχι μόνος του (άλλωστε πλέον είναι κάτοικος ΗΠΑ). Και μάλιστα, με στόχο να αποκτήσει παρέμβαση ακόμη ισχυρότερη από εκείνη που είχε κατά την πρωθυπουργία του στενού του φίλου, Αλέξη Τσίπρα. Εάν η εμπλοκή του – είτε αυτόνομα είτε σε συνεργασία με άλλα επιχειρηματικά κέντρα – ολοκληρωθεί, το Open TV δεν θα αποτελέσει απλώς τηλεοπτικό μέσο, αλλά ένα στρατηγικό εργαλείο για την καλλιέργεια πολιτικού εδάφους. Ισχυρό ή όχι θα φανεί…

Παρά τις ατελείωτες συζητήσεις, το Open παραμένει καθηλωμένο σε χαμηλή τηλεθέαση, με σφιχτό προϋπολογισμό και ελάχιστες δημιουργικές ανατροπές. Ο ενημερωτικός τομέας κρατά τον σταθμό «ζωντανό», όμως είναι ξεκάθαρο πως το κανάλι χρειάζεται είτε μια ριζοσπαστική στρατηγική είτε έναν δυναμικό νέο ιδιοκτήτη.

Μοιάζει με ανέκδοτο: Ένα κανάλι ανά 100.000 Έλληνες!

Στην Ελλάδα, η αναλογία καναλιών ανά κάτοικο μοιάζει σχεδόν κωμική: 110 τηλεοπτικοί σταθμοί για 11 εκατομμύρια κατοίκους! Με βάση τα στοιχεία του ΕΣΡ για το 2023, διαθέτουμε 11 κανάλια εθνικής εμβέλειας – πέντε δημόσια (ΕΡΤ1, ΕΡΤ2, ΕΡΤ3, ERT News, Κανάλι της Βουλής) και έξι ιδιωτικά (Mega, ANT1, Alpha, MAK TV, ΣΚΑΪ, Star, Open) και 99 περιφερειακά κανάλια για 13 περιφέρειες. Με τόσο πλούσια «τηλεοπτική δημοκρατία»,  στην Ελλάδα, αντιστοιχούν 100.000 κάτοικοι ανά κανάλι.

Barking Well Media: Το δάνειο, η αναδιοργάνωση και το μέλλον της εταιρείας του Νίκου Κοκλώνη

Η Barking Well Media, υπό την καθοδήγηση του Νίκου Κοκλώνη, βρίσκεται σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι. Με δάνειο 1,6 εκατ. ευρώ και αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου ύψους 1,85 εκατ. ευρώ, η εταιρεία επιχειρεί να ανασυγκροτήσει τη λειτουργία της, να εξοφλήσει υποχρεώσεις και να ενισχύσει την κεφαλαιακή της επάρκεια.

Η πιθανή μετακόμιση από το πολυέξοδο πρώην κτήριο του ALPHA στην Αττική Οδό αποτελεί στρατηγική κίνηση για περιορισμό των λειτουργικών εξόδων. Παράλληλα, η μείωση του προσωπικού και οι αποχωρήσεις από παραγωγές όπως το Just the Two of Us και η Super Κατερίνα φανερώνουν τη δύσκολη ισορροπία που προσπαθεί να πετύχει η εταιρεία.

Η πιθανή μετακόμιση και η ακριβή στέγη

Η Barking Well εξετάζει τη μεταφορά της από τις τωρινές εγκαταστάσεις της, το πρώην κτήριο του ALPHA στην Αττική Οδό, το οποίο φιλοξενούσε στο παρελθόν αρχικά τον Alpha (ανήκε στον Δ.Κοντομηνά και στη συνέχεια στην Αττική Οδό) και στη συνέχεια τη Nova. Η υψηλή δαπάνη για τη διατήρηση αυτών των χώρων, που διαθέτουν άδεια γραφεία, καθιστά την αλλαγή στέγης σχεδόν αναπόφευκτη.

Η Barking Well έχει ήδη προβεί σε περικοπές προσωπικού, με πέντε άτομα από διαφορετικές εκπομπές, όπως το Just the Two of Us και η Super Κατερίνα, να αποχωρούν πρόσφατα παρά την προσπάθεια του ίδιου του Κοκλώνη να διατηρηθούν στις θέσεις τους από τον Ιούλιο του 2024 οπότε είχαν σταματήσει οι σχετικές εκπομπές.

Παρά τις δυσκολίες, η Barking Well παραμένει ενεργός παίκτης στην αγορά. Συνεργασίες με το Mega, τον Alpha και το Star, όπως η νέα εκπομπή Όμορφοι σαν την Ελλάδα με τον Χάρη Λεμπιδάκη, δείχνουν τη διαρκή εμπιστοσύνη της αγοράς προς τον Νίκο Κοκλώνη.

Με την ανάγκη να περιορίσει τα κόστη και να χαράξει βιώσιμη στρατηγική, η Barking Well καλείται να ισορροπήσει. Και όπως όλα δείχνουν θα συμβεί.

«Ουπς», της ξέφυγε! Η Φαίη Σκορδά, η γκάφα για το πώς μπήκε στην ΕΡΤ η καλεσμένη της

Η Φαίη Σκορδά, με τον γνωστό αυθορμητισμό της, έριξε τη φράση που… συζητήθηκε: «Μπήκες στην ΕΡΤ χωρίς μέσον; Και μέσω ΑΣΕΠ; Μπράβο!». Ένα σχόλιο που, αν και φαινομενικά επαινετικό, έβγαλε στην επιφάνεια τον τρόπο που αντιμετωπίζουμε την αξιοκρατία: όχι ως αυτονόητο αλλά ως κάτι που εκπλήσσει.

Ίσως, λοιπόν, το πραγματικό ερώτημα να μην είναι πώς η μετεωρολόγος του Mega Χριστίνα Ρήγου είχε προσληφθεί στην ΕΡΤ, αλλά γιατί η φυσιολογική διαδικασία προκαλεί τέτοιον ενθουσιασμό. Το “Μπράβο!” της Σκορδά δεν χρειάζεται περαιτέρω ερμηνεία· είναι απλώς μια ανάλαφρη υπενθύμιση ότι το “χωρίς μέσον” μοιάζει να είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.

«Όπου υπάρχει Ελλάδα»: Η επίδοση, οι followers και ο αγώνας της Ρέβη για επικράτηση

Η νέα εκπομπή του ΣΚΑΪ, «Όπου υπάρχει Ελλάδα», έκανε πρεμιέρα ανήμερα των Φώτων από το ακριτικό Ορμένιο του Έβρου, σημειώνοντας τηλεθέαση 15,1% στο σύνολο του κοινού και 8,6% στο δυναμικό κοινό 18-54. Με την Ευλαμπία Ρέβη και τον Γιώργο Κουρδή στο τιμόνι, η εκπομπή επιχειρεί να διαφοροποιηθεί από τα συνηθισμένα, φωτίζοντας ιστορίες και περιοχές της χώρας που παραμένουν στο περιθώριο της δημοσιότητας.

Η ζωντανή και πολυδιάστατη προσέγγιση της εκπομπής αποφεύγει τις υπερβολές, επιλέγοντας μια ισορροπημένη αισθητική και δεοντολογική γραμμή. Από τη ζωή στο Δέλτα του Έβρου έως τη δημογραφική κρίση του Ορμενίου, η «Όπου υπάρχει Ελλάδα» φέρνει στην επιφάνεια φωνές που συχνά αγνοούνται.

Η Ευλαμπία Ρέβη ξεδιπλώνει τη δυναμική της, και ημέρα με την ημέρα αποκτά μεγαλύτερη άνεση εκτός «πλατό», καθώς η εκπομπή απαιτεί μια αυθεντική και αυθόρμητη παρουσία. Η ίδια και ο ΣΚΑΪ αναμετριούνται με υψηλές προσδοκίες, επιχειρώντας να προσφέρουν κάτι φρέσκο σε μια ζώνη που συχνά κυριαρχείται από επαναλαμβανόμενα μοτίβα.

Το «Όπου υπάρχει Ελλάδα» έχει όλα τα συστατικά για να εξελιχθεί σε ένα δυνατό τηλεοπτικό εγχείρημα και μπορεί να αποτελέσει το συνδετικό κρίκο ανάμεσα στον αστικό θεατή και μια λιγότερο γνωστή, αλλά εξίσου συναρπαστική Ελλάδα.

Alter Ego Media: Η μοναδική εταιρεία ΜΜΕ στη λίστα των κορυφαίων κερδοφόρων επιχειρήσεων – Το Mega πρωταγωνιστής στην τηλεθέαση

Στη 17η έκδοση της ICAP CRIF “Business Leaders in Greece 2024”, που κατατάσσει τις 500 κορυφαίες εταιρείες και 200 ομίλους βάσει κερδών και κύκλου εργασιών, η Alter Ego Media βρέθηκε στην 73η θέση. Με κέρδη EBITDA 34 εκατ. ευρώ και ποσοστό κερδοφορίας 31,4%, ο όμιλος αποτελεί τον μοναδικό εκπρόσωπο του κλάδου των ΜΜΕ στη λίστα. Η παρουσία αυτή αναδεικνύει τη στρατηγική της εταιρείας για βιώσιμη ανάπτυξη, εν μέσω των προκλήσεων της αγοράς.

MEGA: Πρωταγωνιστής στην τηλεθέαση το 2024

Το τηλεοπτικό κανάλι MEGA, υπό την αιγίδα της Alter Ego Media, διατήρησε την πρωτοκαθεδρία του τόσο στην ενημέρωση όσο και στην ψυχαγωγία:

-Πρωτιά σε σύνολο και δυναμικό κοινό 18-54.

-Ενημέρωση με αξιοπιστία: Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων «MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ» πέτυχε ρεκόρ τριετίας, παραμένοντας η πρώτη επιλογή του κοινού για έγκυρη ενημέρωση.

-Μυθοπλασία που ξεχωρίζει: Τέσσερις σειρές του MEGA κατέκτησαν θέση στο Top 10 των προγραμμάτων με τον υψηλότερο αριθμό τηλεθεατών.

-Αθλητικά ρεκόρ: Ο τελικός του Conference League «Ολυμπιακός – Φιορεντίνα» σημείωσε ποσοστό τηλεθέασης 57,4%, καταγράφοντας ρεκόρ χρονιάς.

Η Alter Ego Media επιβεβαιώνει τον ρόλο της ως ηγέτιδα δύναμη στον κλάδο των ΜΜΕ, προσφέροντας υψηλής ποιότητας περιεχόμενο και αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας. Με το MEGA να ηγείται της ενημέρωσης, της ψυχαγωγίας και των αθλητικών μεταδόσεων, ο όμιλος παραμένει προσηλωμένος στην καινοτομία και τη δημιουργία πολυφωνίας στον χώρο της ενημέρωσης.

Η διαρκής επένδυση σε περιεχόμενο και τεχνολογία διασφαλίζει ότι η Alter Ego Media θα συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στο ελληνικό επιχειρηματικό και τηλεοπτικό τοπίο.

Η στρατηγική της United Media: Επέκταση χωρίς πολιτική επιρροή στον όμιλο Βαρδινογιάννη

Η είσοδος της United Media στις ραδιοφωνικές επιχειρήσεις του ομίλου Βαρδινογιάννη μέσω της εξαγοράς κοινού ελέγχου της Audiomax Συμμετοχών Α.Ε. μαζί με την Paxana Holdings, αποτελεί ένα σημαντικό βήμα επέκτασης για τον όμιλο United. Η Audiomax ελέγχει ραδιοφωνικούς σταθμούς όπως ο Δίεση 101.3, ο Δρόμος 89.8, και το Talk Radio 98.9, καθώς και μια σειρά από άλλες εταιρείες στον χώρο των media και των podcasts.

Παρότι η United Media έχει καθιερωθεί ως ισχυρός παίκτης στον τομέα της τηλεπικοινωνίας και της ψυχαγωγίας, η συγκεκριμένη συνεργασία, που ανακοινώθηκε επίσημα από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, δεν συνοδεύεται από πολιτική επιρροή. Ο όμιλος Βαρδινογιάννη διατηρεί τον πλήρη έλεγχο της πολιτικής φωνής και των στρατηγικών αποφάσεων στα μέσα του, κάτι που αναδεικνύει το μοντέλο συνεργασίας ως καθαρά οικονομικό και επιχειρηματικό.

Ο Μίνως Μάτσας οι υπέροχοι φίλοι του, ο Κουβαράς και το gossip για τη γνώμη της Κεφαλογιάννη

Στην ΕΡΤ, οι συζητήσεις για την εκπομπή του Γιώργου Κουβαρά με καλεσμένο τον Μίνο Μάτσα και τους υπέροχους φίλους του έχουν πάρει φωτιά. Το επεισόδιο, που θα προβληθεί το Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2025 στις 22:00, υπόσχεται μουσική, αναμνήσεις και δυνατές συγκινήσεις. Ωστόσο, στον «οικογενειακό καβγά» του καναλιού, το μεγάλο ερώτημα είναι άλλο: τι γνώμη θα έχει η Όλγα Κεφαλογιάννη για την τηλεοπτική συνάντηση του πρώην συζύγου της με ονόματα όπως ο Χρήστος Μάστορας, η Ελεωνόρα Ζουγανέλη, ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, η Ματθίλδη Μαγγίρα και ο Μιχάλης Ρακιντζής;

ΑΘΗΝΑ 9.84: Απροσδόκητο «τέλος εποχής» για τρεις εργαζόμενες – Αναπάντητα ερωτήματα για τη διαχείριση των συμβάσεων

Η διοίκηση του δημοτικού ραδιοφωνικού σταθμού Αθήνα 9.84 βρίσκεται στο επίκεντρο έντονων αντιδράσεων, καθώς τρεις εργαζόμενες με πολυετή παρουσία στον σταθμό βρέθηκαν εκτός εργασίας, χωρίς να προκηρυχθούν οι θέσεις τους.

Μεταξύ αυτών, η Μαρίνα Χαρίτου, που υπηρέτησε τον σταθμό για 33 χρόνια και βρίσκεται λίγο πριν από τη σύνταξη, η Αφροδίτη Παπακάλου, με 17 χρόνια εργασίας και η Παρασκευή Ρεντίφη, έμπειρη ηχολήπτρια με τέσσερα χρόνια παρουσίας.

Παρά τις διαβεβαιώσεις της διοίκησης στο Διοικητικό Συμβούλιο ότι οι συμβάσεις θα προκηρυχθούν χωρίς αλλαγές, οι εργαζόμενες δεν είχαν τη δυνατότητα να καταθέσουν εκ νέου αίτηση. Μάλιστα, φέρεται να αντικαταστάθηκαν οι περιγραφές των θέσεων με νέες, καθιστώντας αδύνατη τη συμμετοχή τους στη διαδικασία.

Streaming και «άλλα κανάλια»: Ένας στους τρεις τηλεθεατές γυρνά την πλάτη στα ελεύθερα κανάλια

Το τελευταίο τρίμηνο του 2024, τα «άλλα κανάλια» της Nielsen – που περιλαμβάνουν streaming πλατφόρμες, συνδρομητική τηλεόραση, περιφερειακούς σταθμούς και δραστηριότητες μέσω τηλεόρασης, όπως παιχνίδια – κατέγραψαν το εντυπωσιακό ποσοστό του 33% της τηλεθέασης. Αυτό σημαίνει ότι ένας στους τρεις τηλεθεατές δεν παρακολουθεί πλέον τα ελεύθερα τηλεοπτικά κανάλια, δημιουργώντας μια νέα τάση στην ελληνική τηλεοπτική αγορά.

Οι αριθμοί μιλούν

Το μερίδιο των «άλλων καναλιών» αυξήθηκε σημαντικά μέσα στο 2024, φτάνοντας το 26,2% σε ετήσια βάση. Αντιστοιχεί ήδη σε τηλεθέαση δύο καναλιών εθνικής εμβέλειας, και η άνοδος αυτή φαίνεται πως σχετίζεται άμεσα με τη ραγδαία ανάπτυξη των streaming υπηρεσιών όπως το Netflix και το YouTube, οι οποίες δεν υπόκεινται σε φόρους ή τέλη στη χώρα.

Αντίθετα, τα ελεύθερα κανάλια βλέπουν το μερίδιό τους να μειώνεται σταδιακά:

-Το Mega διατήρησε την πρώτη θέση με 13%, χωρίς αλλαγή από το 2023.

Alpha και ο ΣΚΑΪ σημείωσαν πτώση στο 12% και 11% αντίστοιχα.

ΑΝΤ1 ανέβηκε στο 10,9%, ενώ το Star βελτιώθηκε οριακά στο 9,5%.

-Το Open σημείωσε πτώση-ρεκόρ από 6,6% το 2023 στο 4,9%.

ΕΡΤ1 παρουσίασε μικρή άνοδο στο 6,1%.

Ο ΣΚΑΪ.gr ενισχύει το περιεχόμενό του με διεθνείς συνεργασίες

Υπό την καθοδήγηση του Γιάννη Αλαφούζου, το SKAI.GR αναπτύσσεται, ενισχύοντας το περιεχόμενό του με σημαντικές συνεργασίες. Η ιστοσελίδα εμπλουτίζεται με άρθρα από τους βραβευμένους δημοσιογράφους της The Washington Post, αναλύσεις και ρεπορτάζ από το Bloomberg και τη στήλη γνώμης Bloomberg Opinion, καθώς και από το Japan News.

Επιπλέον, συνεχίζεται η σταθερή συνεργασία με την ελληνική υπηρεσία της Deutsche Welle (DW), στην οποία από την 1ης Ιανουαρίου ανέλαβε επικεφαλής σύνταξης η Δήμητρα Κυρανούδη, διαδεχόμενη τον Σπύρο Μοσκόβο που αποχώρησε μετά από 23 χρόνια.

Μαμά-δες σε αποδρομή: Η Θεωνά φεύγει, οι «επισκέπτριες μαμάδες» έρχονται

Οι «Μαμά-δες» φαίνεται πως περνούν τη δική τους… φάση. Μετά τη Ζωή Κρονάκη, που «απογαλακτίστηκε» από την εκπομπή, και η Τζένη Θεωνά ετοιμάζεται να «κλείσει το καρότσι» και να προχωρήσει σε νέες τηλεοπτικές περιπέτειες. Η Θεωνά αποχαιρετά τις «Μαμά-δες» το Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2025, για να πρωταγωνιστήσει στη νέα κωμική σειρά της ΕΡΤ1, «Μαμά στα κρυφά».

Η ΕΡΤ, όμως, αποφάσισε να κρατήσει ζωντανό το concept, αλλάζοντας εντελώς τη δομή της εκπομπής. Από την Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2025, στις 15:00, οι «Μαμά-δες» αποκτούν νέο concept: κάθε επεισόδιο θα παρουσιάζεται από μια διαφορετική διάσημη μαμά από τον χώρο της Τέχνης, της τηλεόρασης ή του αθλητισμού. Το αποτέλεσμα; Ένα τηλεοπτικό playdate, όπου κάθε «επισκέπτρια μαμά» θα μοιράζεται τις δικές της ιστορίες μητρότητας, «ανανεώνοντας τις πάνες» του format.

Τηλεθέαση: Όλοι νικητές με λίγο δημιουργική αριθμητική

Στον «μαραθώνιο» της τηλεθέασης, όλοι βρίσκουν έναν λόγο να πανηγυρίζουν. Ο πρώτος είναι «ο καλύτερος», ο δεύτερος «κατέκτησε το αργυρό» και οι υπόλοιποι μοιράζονται τίτλους για τα «δυναμικά κοινά», τις «πρωινές ζώνες» ή τις «βραδιές με καταιγίδες».

Το Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του Star, με τη Μάρα Ζαχαρέα στο τιμόνι, δηλώνει περήφανο για την επίδοσή του και το αργυρό μετάλιο. Από Δευτέρα έως Παρασκευή, σημείωσε κατά μέσο όρο 400.990 τηλεθεατές στο σύνολο και 124.187 τηλεθεατές στα δυναμικά κοινά 18-54. Ακόμη και τον Δεκέμβριο, ανέβηκε στις τηλεθεάσεις με 496.004 τηλεθεατές στο σύνολο και 150.158 στο δυναμικό κοινό.

Τελικά, στον «αγώνα δρόμου» για την τηλεοπτική ενημέρωση, όλοι βρίσκουν έναν τρόπο να στεφθούν νικητές. Αρκεί να υπάρχει ένας πίνακας με νούμερα – και λίγη δημιουργική αριθμητική.

ATTICA TV: το performance των δύο ετών

Το ATTICA TV συμπληρώνει δύο χρόνια από τη δυναμική επανεκκίνηση του.

Η ανάπτυξη του σταθμού είναι εντυπωσιακή, με αύξηση κάλυψης 64% και 1.200.000 τηλεθεατές να τον εμπιστεύονται για ενημέρωση και ψυχαγωγία. Στα digital media, το κανάλι έχει 37.000 subscribers στο YouTube, 2 εκατομμύρια προβολές και 250.000 ώρες παρακολούθησης μηνιαίως, ενώ 30.000 χρήστες επισκέπτονται την ιστοσελίδα του.

Σόνια Καζόνι Βυθούλκα: Από τη Barking Well Media στην…

Η Σόνια Καζόνι Βυθούλκα, με πολυετή εμπειρία στον τομέα της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων, ανέλαβε πρόσφατα τη θέση της Head of Corporate Communications στην UNI-PHARMA Pharmaceutical Laboratories S.A.

Με πλούσιο βιογραφικό σε κορυφαίους οργανισμούς, πρόσφατα στη Διεύθυνση Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της Barking Well Media αλλά και παλαιότερα στο Open TV και την Olive Media Greece, η Σόνια φέρνει μαζί της δυναμικές δεξιότητες στη στρατηγική επικοινωνία, την ανάπτυξη περιεχομένου και τη διαχείριση κρίσεων.

Η Κ. Κασκανιώτη για την πραγματοποίηση των Ευρωπαϊκών Βραβείων Κινηματογράφου στην Αθήνα

Η ΕΡΤ ανακοινώνει τη συνεργασία της ως επίσημη Media Partner για την 39η Τελετή Απονομής των Ευρωπαϊκών Βραβείων Κινηματογράφου, που θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά στην Αθήνα, τον Ιανουάριο του 2027, στο ΚΠΙΣΝ. Η ΕΡΤ θα καλύψει ζωντανά τη διοργάνωση, προβάλλοντας την τελετή σε όλη την Ευρώπη, ενώ η συνεργασία αυτή ενισχύει τη θέση της Ελλάδας ως πολιτιστικού και δημιουργικού κέντρου.

Δήλωση Κατερίνας Κασκανιώτη:

Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της ΕΡΤ τόνισε τη δέσμευση της ΕΡΤ να προβάλλει την αριστεία του ευρωπαϊκού κινηματογράφου και να διασφαλίσει μια παγκόσμιας κλάσης τηλεοπτική κάλυψη. Αναφέρθηκε στην εμπειρία από τη συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Ακαδημία Κινηματογράφου στη Λουκέρνη και χαρακτήρισε τιμή για την ΕΡΤ τη συμμετοχή της σε αυτή τη σημαντική διοργάνωση.

Η παράφωνη συμφωνία του Netflix με τα ελληνικά κανάλια μετά το Maestro

Το Netflix, ανενόχλητο από φόρους και τέλη στη χώρα, στήνει γέφυρες με τα ελληνικά κανάλια, ζητώντας περιεχόμενο για την πλατφόρμα του – αλλά μόνο για Ελλάδα και Κύπρο. Το οικονομικό αντάλλαγμα; Μάλλον… συμβολικό. Και όταν οι πανηγυρισμοί για τη “διεθνή προβολή” του “Maestro” καταλάγιασαν, οι καναλάρχες έμειναν με την ψυχρή αλήθεια: το Netflix δεν κάλυψε ούτε το κόστος παραγωγής.

Η αναστολή καταχώρισης στο Γ.Ε.ΜΗ. δεν σημαίνει τέλος…

Όταν μια εταιρεία τίθεται σε αναστολή καταχώρισης στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (Γ.Ε.ΜΗ.), όπως γίνεται για τις ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΛΗΘΙΝΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ,

την Barkingwell Media Α.Ε. ή την ΑΝΤΕΝΝΑ STUDIOS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ αυτό δεν σημαίνει ότι οι δραστηριότητές της «παγώνουν» άμεσα. Η διαδικασία αναστολής παρέχει ένα περιθώριο 10 εργάσιμων ημερών, εντός του οποίου η εταιρεία έχει το δικαίωμα να υποβάλει τα απαραίτητα στοιχεία και αιτήσεις, ώστε να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της και να άρει την αναστολή.

Η αυτοματοποιημένη καταχώριση της αναστολής αποτελεί ένα διοικητικό μέτρο που λειτουργεί ως υπενθύμιση και όχι ως οριστική απόφαση.

K Group και QIA: Νέα Εταιρεία για Επενδύσεις

Η εταιρεία K Group Capital Partners Greece Μονοπρόσωπη ΑΕ ιδρύθηκε με αρχικό κεφάλαιο 25.000 ευρώ, καταβληθέν από τη μοναδική μέτοχο, Antenna Investments Holdings II Limited. Διαχειριστής της είναι ο Antero Jose Moura Da Costa Cardoso Baldaia. Υπενθυμίζεται ότι το K Group, επενδυτικός όμιλος της οικογένειας Κυριακού, και το Qatar Investment Authority (QIA), είχαν ανακοινώσει τη σύσταση επενδυτικού fund ύψους 1 δισ. δολαρίων για επενδύσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

ΣΚΑΪ: Σαμπάνιες για την επιστροφή της Χριστίνας Βίδου – Ο Ζούλας πανευτυχής

Στον ΣΚΑΪ ανοίγουν σαμπάνιες για την επιστροφή της παλιάς και έμπειρης συνεργάτιδάς τους, Χριστίνας Βίδου, η οποία αποχώρησε από την ΕΡΤ και εντάσσεται ξανά στο δυναμικό του σταθμού. Από τις 11 Ιανουαρίου, αναλαμβάνει την παρουσίαση του Κεντρικού Δελτίου Ειδήσεων κάθε Σαββατοκύριακο, ενώ θα είναι και η οικοδέσποινα του Κεντρικού Μαγκαζίνο του ΣΚΑΪ 100.3 στις 14:00.

ΣΚΑΪ: Το «The Voice of Greece» αποχαιρετά, «Η Ελλάδα Ψηφίζει» έρχεται

Το «The Voice of Greece», το μουσικό σόου που κυριάρχησε στα Σαββατοκύριακα του ΣΚΑΪ, πλησιάζει στο τέλος του, με την αυλαία να αναμένεται να πέσει οριστικά στις 19 Ιανουαρίου. Στη θέση του, το κανάλι ετοιμάζει ένα νέο τηλεπαιχνίδι με ελληνοκεντρικό τίτλο, «Η Ελλάδα Ψηφίζει», το οποίο θα κάνει πρεμιέρα στο δεύτερο μισό της σεζόν 2024-2025.

Πρόκειται για την ελληνική εκδοχή του διεθνούς παιχνιδιού «People’s Choice», όπου οι τηλεθεατές συμμετέχουν ζωντανά μέσω ειδικής εφαρμογής, απαντώντας σε ερωτήσεις από τον καναπέ τους. Οι παίκτες στο στούντιο καλούνται να μαντέψουν τις πιο δημοφιλείς απαντήσεις του κοινού, με τελικό έπαθλο 30.000 ευρώ.

Το πρόγραμμα ενδέχεται να παρουσιάσουν οι δημοσιογράφοι Χρήστος Κούτρας και Γιάννης Ντσούνος, ενώ η εκπομπή χαρακτηρίζεται ως «το πιο διαδραστικό, συναρπαστικό και καινοτόμο σόου-τηλεπαιχνίδι». Η προώθηση έχει ήδη ξεκινήσει, με το κανάλι να καλεί τους ενδιαφερόμενους να δηλώσουν συμμετοχή μέσω ειδικής ιστοσελίδας.

«Παιχνίδια Εκδίκησης»: Το ερωτικό θρίλερ που φέρνει ένταση και πάθος στον ΑΝΤ1

Τον Ιανουάριο, ο ΑΝΤ1 παρουσιάζει τη νέα του σειρά «Παιχνίδια Εκδίκησης», ένα ερωτικό ψυχολογικό θρίλερ που υπόσχεται να καθηλώσει το κοινό. Με κεντρική θεματική την προδοσία, η σειρά εξελίσσεται μέσα από μια δυνατή ιστορία γεμάτη ένταση, ανατροπές και συναισθηματική φόρτιση.

Η σειρά, βασισμένη στη βραβευμένη παραγωγή του BBC «Doctor Foster», που κατέκτησε εκατομμύρια τηλεθεατές διεθνώς, φέρνει στο προσκήνιο τοπικούς πρωταγωνιστές, οι οποίοι μας συστήνονται μέσα από χαρακτηριστικές ατάκες των ρόλων τους. Τη διασκευή υπογράφει ο συγγραφέας και σεναριογράφος Γιάννης Σκαραγκάς, ενώ τη σκηνοθεσία αναλαμβάνει ο Αλέκος Κυράνης.

Εγκρίθηκε η μεταβίβαση του 49,5% του Voice 102.5 στον Φώτη Γεωργελέ

Το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) ενέκρινε, μετά από 1,5 χρόνο, τη μεταβίβαση του 49,5% των μετοχών της εταιρείας Radio Plan Bee Ι.Κ.Ε., που λειτουργεί τον Voice 102.5, στον εκδότη της Athens Voice, Φώτη Γεωργελέ.

Η μεταβίβαση πραγματοποιήθηκε το καλοκαίρι του 2023 μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου ύψους περίπου 27.000 ευρώ, καθιστώντας τον Γεωργελέ μεγαλομέτοχο του σταθμού.

Η ΕΡΤ προκηρύσσει διαγωνισμό για υπηρεσίες μέτρησης τηλεθέασης

Σε διαγωνισμό για την προμήθεια υπηρεσιών μέτρησης και καταγραφής τηλεθέασης προχωρά η ΕΡΤ για τους σταθμούς ΕΡΤ1, ΕΡΤ2, ΕΡΤ3 και ΕΡΤ News. Ο διαγωνισμός αφορά χρονική περίοδο ενός έτους, με δικαίωμα προαίρεσης για έναν επιπλέον χρόνο.

Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών έχει οριστεί για τις 12/2/2025, ενώ η αποσφράγισή τους θα γίνει την επόμενη μέρα, στις 13/2/2025. Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 784.332 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), με κόστος για το πρώτο έτος στα 392.166 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ).

Σημειώνεται ότι η ΕΡΤ έχει ήδη επεκτείνει τη συνεργασία της με τη Nielsen για το διάστημα 1/10/2024 – 31/3/2025, καλύπτοντας τις ανάγκες μέτρησης τηλεθέασης των προγραμμάτων της. Με αυτή την κίνηση, η ΕΡΤ επιδιώκει να διασφαλίσει την αξιοπιστία και την ακρίβεια στα δεδομένα τηλεθέασης για τους σταθμούς της.

Τέλος συνεργασίας του Alpha με τη Βάσω Παπαβασιλείου

Ολοκληρώθηκε η συνεργασία του Alpha με τη Βάσω Παπαβασιλείου, αναπληρώτρια διευθύντρια Προγράμματος, χωρίς να δοθούν επίσημες διευκρινίσεις για τους λόγους της αποχώρησής της.

Νέα «πλάνα» από το ΕΡΤNEWS: Το στούντιο που αλλάζει τα δεδομένα

Το ΕΡΤNEWS μπήκε δυναμικά στο 2025 με ένα πλήρως ανανεωμένο και υπερσύγχρονο στούντιο, που ανεβάζει τον πήχη της τηλεοπτικής παραγωγής και αισθητικής.

Στο στούντιο 4 του Ραδιομεγάρου Αγίας Παρασκευής, τα νέα LED video walls, που εκτείνονται σε πολλαπλά επίπεδα, μετατρέπουν την οθόνη σε μια εμπειρία απόλυτης ευκρίνειας και ζωντάνιας. Παράλληλα, η τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας (AR) φέρνει στην ενημέρωση διαδραστικά γραφικά και δυναμική παρουσίαση δεδομένων, δίνοντας νέα διάσταση στις τηλεοπτικές μεταδόσεις.

Το νέο design του στούντιο προσφέρει ευελιξία, κάνοντας το ιδανικό για ποικίλες παραγωγές:

-Το αναλυτικό δελτίο ειδήσεων στις 18:00, με παρουσιαστές τον Απόστολο Μαγγηριάδη και τον Γιάννη Μούτσιο.

-Οι “Συνδέσεις” με τον Κώστα Παπαχλιμίντζο και την Κατερίνα Δούκα.

-Το “Σαββατοκύριακο από τις 5”, με τον Δημήτρη Κοτταρίδη και τη Νίνα Κασιμάτη.

Eurovision 2025: Ρουβάς και Παπαρίζου στο τιμόνι του εθνικού τελικού με καλλιτεχνική επιμέλεια Ευαγγελινού

Η ΕΡΤ ανακοίνωσε τα 12 τραγούδια που θα διαγωνιστούν στον Εθνικό Τελικό για την εκπροσώπηση της Ελλάδας στη Eurovision 2025. Τα τραγούδια επιλέχθηκαν ανώνυμα από την Κριτική Επιτροπή βάσει στίχων, μουσικής και ερμηνείας και είναι διαθέσιμα στις πλατφόρμες ERTFLIX, ERTεcho και YouTube. Το τραγούδι «Θα μάθω να αγαπώ» αποκλείστηκε λόγω δημοσιοποίησης του τίτλου του, με τη θέση του να παίρνει το «Unhurt me» της Ναυσικάς Γαβριλάκη. Ο ελληνικός τελικός θα πραγματοποιηθεί στις 30 Ιανουαρίου στο Christmas Theater, με παρουσιαστές την Έλενα Παπαρίζου και τον Σάκη Ρουβά, υπό την παραγωγή της DAM Παραγωγές ΑΕ. Ο νικητής, που θα προκύψει από κοινό και δύο επιτροπές, θα εκπροσωπήσει τη χώρα στον Διαγωνισμό στη Βασιλεία τον Μάιο.

ΕΡΤ: Πέντε νέες σειρές στο β’ μισό της σεζόν – Μυθοπλασία και ιστορικές αναφορές στη μικρή οθόνη

Η ΕΡΤ υποδέχεται το δεύτερο μισό της τηλεοπτικής σεζόν με πέντε νέες σειρές που υπόσχονται να καθηλώσουν το κοινό. Από ιστορικά δράματα μέχρι συναρπαστικές βιογραφίες και κωμικές περιπέτειες, το πρόγραμμα καλύπτει κάθε γούστο.

-Το Απαραίτητο Φως

Μια μίνι σειρά μυστηρίου βασισμένη στο ομότιτλο μυθιστόρημα της Ντορίνας Παπαλιού. Με φόντο την Αθήνα της Κατοχής, παρακολουθούμε την ιστορία της Λουίζας Λασκαράτου, η οποία ανακαλύπτει σκοτεινά μυστικά για το παρελθόν της οικογένειάς της. Σκηνοθεσία: Λάμπης Ζαρουτιάδης. Πρωταγωνιστούν: Αναστάσης Ροϊλός, Μαριάννα Πουρέγκα κ.ά.

-Το Δίχτυ – Β’ Κύκλος

Η αστυνομική σειρά του Μανούσου Μανουσάκη επιστρέφει με έξι νέες αυτοτελείς ιστορίες που αγγίζουν σύγχρονα κοινωνικά ζητήματα. Σκηνοθεσία: Γρηγόρης Καραντινάκης. Πρωταγωνιστούν: Θοδωρής Αθερίδης, Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, Γιάννης Τσιμιτσέλης κ.ά.

-Η Μαρία που έγινε Κάλλας

Μια βιογραφική σειρά για τη ζωή της Μαρίας Κάλλας, βασισμένη στο βιβλίο Η άγνωστη Κάλλας του Νικόλα Πετσάλη-Διομήδη. Η σειρά αποκαλύπτει τις σχέσεις και τις προκλήσεις που διαμόρφωσαν την καλλιτεχνική πορεία της μεγάλης ντίβας της όπερας. Σκηνοθεσία: Όλγα Μαλέα. Πρωταγωνιστούν: Ελένη Ράντου, Ρένια Λουιζίδου, Demy Παπανδρέα κ.ά.

-Έρημη Χώρα – Β’ Κύκλος

Η συγκλονιστική σειρά του ERTFLIX ολοκληρώνεται με τα τελευταία τέσσερα επεισόδια. Η ιστορία κηδεμονίας της μικρής Εύας φτάνει στο δραματικό της φινάλε. Σκηνοθεσία: Γιώργος Γκικαπέππας. Πρωταγωνιστούν: Γιώργος Κέντρος, Δανάη Σκιάδη, Γιώργος Καραμίχος κ.ά.

-Μαμά στα Κρυφά

Μια κωμική σειρά βασισμένη στο ιταλικό format Non dirlo al mio capo. Η ιστορία μιας εργαζόμενης μητέρας που κρύβει την αλήθεια για την οικογενειακή της κατάσταση από το αφεντικό της, το οποίο γίνεται ο νέος της μεγάλος έρωτας. Σκηνοθεσία: Νίκος Ζαπατίνας. Πρωταγωνιστούν: Αντίνοος Αλμπάνης, Τζένη Θεωνά, Ευγενία Δημητροπούλου κ.ά.

Η ΕΡΤ, με τη συνεχή ενίσχυση της μυθοπλασίας και τη στήριξη των ελληνικών παραγωγών, παραμένει αφοσιωμένη στην ποιότητα και την καινοτομία, προσφέροντας στο κοινό μοναδικές τηλεοπτικές εμπειρίες.

MasterChef 2025: Πότε κάνει πρεμιέρα ο νέος κύκλος;

Το MasterChef επιστρέφει δυναμικά με τον 9ο κύκλο του, έτοιμο να καθηλώσει τους λάτρεις της μαγειρικής και της τηλεοπτικής ψυχαγωγίας. Η πρεμιέρα έχει οριστεί για τη Δευτέρα 20 Ιανουαρίου στις 21:00, ενώ τα επεισόδια θα προβάλλονται Δευτέρα έως Παρασκευή την ίδια ώρα.

ΣΚΑΪ: Τέλος το Still Standing – Τι μέλλει γενέσθαι με τον Φερεντίνο

Το τηλεπαιχνίδι γνώσεων Still Standing, που μετακόμισε στον ΣΚΑΪ με παρουσιαστή τον Χρήστο Φερεντίνο, ολοκληρώνεται πρόωρα. Σύμφωνα με πληροφορίες, το παιχνίδι δεν κατάφερε να κερδίσει την προτίμηση των τηλεθεατών, όπως αποδεικνύουν τα χαμηλά νούμερα τηλεθέασης. Το τελευταίο επεισόδιο θα προβληθεί στις 23 Μαΐου 2025, φτάνοντας συνολικά τα 180 επεισόδια.

Αν και το παιχνίδι ολοκληρώνεται, το πλατό του Still Standing θα παραμείνει ανέπαφο, καθώς προορίζεται να λειτουργήσει ως hub για γυρίσματα διεθνών εκδόσεων του παιχνιδιού από χώρες που έχουν τα δικαιώματά του.

Το μέλλον του Χρήστου Φερεντίνου

Το συμβόλαιο του Χρήστου Φερεντίνου με τον ΣΚΑΪ είναι τριετές και παραμένει ενεργό για ακόμη μία σεζόν. Τα στελέχη του σταθμού εξετάζουν διάφορες προτάσεις για την επόμενη τηλεοπτική χρονιά. Ανάμεσά τους, φημολογείται μια πιθανή συνεργασία με την Κατερίνα Καραβάτου σε βραδινό talk show, αλλά και ένα νέο πρότζεκτ βασισμένο σε εκπομπές φάρσας, όπως το παλιότερο ΜΠΑΜ.

Τo Fight Network και το PFL συνεχίζουν δυναμικά στο ΑΝΤ1+ το 2025

Το ANT1+ διατηρεί την κορυφαία θέση του στα μαχητικά σπορ, προσφέροντας και το 2025 εντυπωσιακά events μέσω του Fight Network και του Professional Fighters League (PFL). Με 24ωρο πρόγραμμα, το Fight Network συνεχίζει να παρουσιάζει ζωντανές μεταδόσεις από κορυφαίες διοργανώσεις, όπως Glory Kickboxing, KSW MMA και Invicta FC. Παράλληλα, το PFL, η κορυφαία διοργάνωση MMA, φέρνει αποκλειστικά 16 live events, με τη συμμετοχή του Έλληνα πρωταθλητή Γιάννη Μπασάρ.

BYB 35: Ζωντανά στις 12/1 στις 02:00 στο Fight Network.

-PFL Champions Series: Έναρξη στις 25/1 από το Dubai Coca-Cola Arena.

Διαβάστε επίσης

F1 Liberty Media: Νέος πρόεδρος και CEO ο Ντέρεκ Τσάνγκ

3.481.677 μοναδικοί χρήστες επέλεξαν το mononews.gr για την ενημέρωσή τους τον μήνα Δεκέμβριο

ΕΡΤ: Το φόρεμα της Μιμής, το σφυροδρέπανο του Κουτσούμπα, το πρωτοχρονιάτικο εορταστικό και το κακό ποδαρικό με τις γκάφες

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Margarita Louis-Dreyfus: Η εκπληκτική ιστορία της όμορφης «τσαρίνας» που θέλει να γίνει… καπετάνισσα στη Θεσσαλονίκη
Ο Ιβάν και οι μνηστήρες του Open, η κυριαρχία Mega, ο Μάτσας και οι φίλοι του, γιατί άνοιξαν σαμπάνιες στον Σκάι και η συγγνώμη του Λιάγκα
Έλενα Μπαρμπαλιά: «Για τον ημικρανικό, σα να ήρθε ο Σωτήρας»
“Κοκτέιλ” ιώσεων με “πρωταγωνίστρια” τη γρίπη – Πότε θα υπάρξει κορύφωση
 Χρηματιστηριακά στοιχεία 60 ετών: Στατιστικό πλεονέκτημα ανόδου δίνει το 2025 στις ελληνικές μετοχές
Χρηματιστήριο: Ο κρυφός πόθος των τραπεζιτών για τα κέρδη, τα λεφτά από τη δημόσια πρόταση στην ΤΕΝΕΡΓ και η επιστροφή Τραμπ
Ο δωρητής εφοπλιστής Νικόλαος Π. Κοσμάτος διαθέτει οκτώ πλοία και έχει έδρα τη Σιγκαπούρη
Εξαγγελίες Trump: Βάση αφύπνησης της αντιπαραγωγικής γραφειοκρατίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Τέσσερις δράσεις σε πέντε πληγείσες περιοχές της χώρας για 22.500 ανέργους
Ανατροπή κατάσχεσης μετά από έτος: Ένα ισχυρό νομικό εργαλείο για τον δανειολήπτη ακόμη και σε περίπτωση απόρριψης ανακοπής