Η Carrera S έρχεται να δώσει μια ακόμη επιλογή ανάμεσα στην απλή έκδοση Carrera και την GTS T-Hybrid.
Ο κινητήρας της έχει αναβαθμιστεί σημαντικά και πλέον επιτυγχάνει επίπεδα απόδοσης εφάμιλλα με αυτά της 911 Carrera GTS προηγούμενης γενιάς. Επιπλέον, ένας εκτενής κατάλογος στάνταρ εξοπλισμού και σημαντικά αυξημένες επιλογές εξατομίκευσης σε σύγκριση με την 911 Carrera την καθιστούν μια διαφορετική επιλογή.
Το σπορ αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις Coupé και Cabriolet. Ο χαρακτηριστικός εξακύλινδρος boxer κινητήρας 3.0lt με διπλό turbo έχει σημαντική αύξηση της ισχύος με ταυτόχρονη μείωση των εκπομπών ρύπων και της κατανάλωσης.
Η ισχύς του, που φτάνει τους 353 kW (480 PS) με ροπή 530 Nm, αντιπροσωπεύει αύξηση 22 kW (30 PS) σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Για την επίτευξη αυτής της αυξημένης απόδοσης και αποδοτικότητας, η Porsche τοποθέτησε νέους υπερσυμπιεστές και βελτιστοποίησε εκτενώς την ψύξη/συμπίεση του αέρα εισαγωγής, μεταξύ άλλων. Το νέο σπορ αυτοκίνητο βασίζεται πλέον στο σχεδιασμό των μοντέλων 911 Turbo της προηγούμενης γενιάς.
Η Carrera S Coupé επιταχύνει από το μηδέν στα 100 km/h σε 3,3 δευτερόλεπτα και φτάνει την τελική ταχύτητα των 308 km/h. Ένα οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Porsche (PDK) μεταδίδει την ισχύ στους τροχούς.
Η Porsche έχει αναβαθμίσει σημαντικά τον στάνταρ εξοπλισμό της Carrera S, ο οποίος περιλαμβάνει τη διαφορετική διάσταση ελαστικών με τροχούς Carrera S 20/21 ιντσών, σύστημα εξάτμισης σπορ με απολήξεις σε ασημί χρώμα και Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+) το οποίο δεν είναι διαθέσιμο στην Carrera. Το νέο σύστημα φρένων προσφέρει σημαντική αναβάθμιση όσον αφορά στη δυναμική οδήγησης.
Το σύστημα, γνωστό από την 911 Carrera GTS φέρει κόκκινες δαγκάνες φρένων και δίσκους διαμέτρου 408 χιλιοστών εμπρός και 380 mm πίσω, εξασφαλίζοντας έτσι ικανό ρυθμό επιβράδυνσης.
Προσφέρεται ως επιλογή το σύστημα φρένων Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) δοκιμασμένο στην πίστα και την σπορ ανάρτηση PASM, η οποία είναι χαμηλότερη κατά 10 χιλιοστά σε συνδυασμό με τετραδιεύθυνση. Η απόδοση των αμορτισέρ έχει βελτιστοποιηθεί σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, παρέχοντας ακόμη μεγαλύτερη ενδοτικότητα με αυξημένη ακρίβεια και πιο εκλεπτυσμένη απόκριση.
Το τιμόνι, σε συνδυασμό με τη διεύθυνση στον πίσω άξονα, είναι πιο άμεσο και η ακρίβεια του εμπρόσθιου άξονα έχει ρυθμιστεί τέλεια. Αυτό εξασφαλίζει ακόμη πιο ευέλικτο και άμεσο χειρισμό, αυξάνοντας παράλληλα σημαντικά τη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες.
Τα υψηλά πρότυπα ποιότητας της Carrera S είναι εμφανή και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Διαθέτει στάνταρ δερμάτινο πακέτο σε μαύρο χρώμα.
Τα καθίσματα, τα προσκέφαλα, ο πίνακας οργάνων, οι επενδύσεις των θυρών και το προαιρετικό σύστημα πίσω καθισμάτων στο Coupé είναι επενδυμένα με δέρμα λείου φινιρίσματος. Όπως και στα άλλα μοντέλα Carrera, τα αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα είναι διαθέσιμα χωρίς επιπλέον χρέωση ως εναλλακτική λύση στη στάνταρ διάταξη δύο θέσεων. Το Cabriolet είναι εξοπλισμένο με σύστημα πίσω καθισμάτων.
Διατίθεται επίσης μια επιλογή με ακόμη πιο εκτεταμένη χρήση δέρματος, που καλύπτει μεγάλες επιφάνειες του εσωτερικού – συμπεριλαμβανομένου του καπακιού του ντουλαπιού, των πλευρικών πάνελ και της βάσης των καθισμάτων. Κατόπιν αιτήματος, η Porsche προσθέτει εμφανείς ραφές σε Crayon. Επιπλέον υπάρχουν προβολείς Matrix LED και ασύρματος φορτιστής για smartphone. Η νέα 911 Carrera S είναι πλέον διαθέσιμη για παραγγελία ως Coupé ή Cabriolet με κίνηση στους πίσω τροχούς.
Διαβάστε επίσης:
Porsche Macan: Τεχνολογική υπεροχή!
Porsche turbo: 50 χρόνια εξέλιξης!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ισραήλ: Βομβάρδισε ενεργειακό σταθμό, δύο λιμάνια των Χούθι στην Υεμένη
- Φωτιές στο Λος Άντζελες: Η καταστροφή σε αριθμούς – Απαγόρευση κυκλοφορίας και λεηλασίες στα καμένα σπίτια
- Φάμελλος: Η απειλή χρήσης βίας από τον Ντόναλντ Τραμπ παραβιάζει τον Καταστατικό Χάρτη του ΟΗΕ
- Χρηματιστήριο: Αντέχουν οι τράπεζες, μπρος – πίσω ο ΟΤΕ, στραβοπάτημα για ΔΕΗ και +8,6% ο ΟΛΘ