ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Diana Shipping Inc., της Σεμίραμις Παληού, γνωστοποίησε ότι μέσω μιας ξεχωριστής θυγατρικής που της ανήκει εξ ολοκλήρου, υπέγραψε σύμβαση χρονοναύλωσης με την China Resource Chartering Limited, για ένα από τα πλοία της μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου Panamax, m/v Maera.
Η ακαθάριστη τιμή ναύλωσης είναι 8.400 δολάρια την ημέρα, μείον την προμήθεια 5,00% που καταβάλλεται σε τρίτους, για περίοδο τουλάχιστον έως τις 20 Σεπτεμβρίου 2025, με δυνατότητα επέκτασης έως στις 20 Νοεμβρίου 2025. Η ναύλωση ξεκίνησε στις 15 Δεκεμβρίου 2024.
Το «Maera» είναι ένα πλοίο ξηρού χύδην φορτίου Kamsarmax 75.403 dwt που κατασκευάστηκε το 2013.
Η απασχόληση της «Maera» αναμένεται να αποφέρει περίπου 2,31 εκατομμύρια δολάρια ακαθάριστων εσόδων για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.
Ο στόλος της Diana Shipping Inc. αποτελείται σήμερα από 38 πλοία ξηρού χύδην φορτίου: 4 Newcastlemax, 8 Capesize, 5 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 6 Panamax και 9 Ultramax.
Η εταιρεία αναμένει επίσης να παραλάβει δύο νεότευκτα πλοία χύδην ξηρού φορτίου Kamsarmax με μεθανόλη διπλού καυσίμου έως το δεύτερο εξάμηνο του 2027 και το πρώτο εξάμηνο του 2028, αντίστοιχα.
Από σήμερα, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου της εταιρείας, εξαιρουμένων των δύο πλοίων που δεν έχουν ακόμη παραδοθεί, είναι περίπου 4,2 εκατομμύρια dwt με μέση σταθμισμένη ηλικία τα 11,21 έτη.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Optima Bank για ΔΕΗ: «Αλεξίσφαιρη» στις κρίσεις και κορυφαία επιλογή για το 2025
- Google: Η Debbie Weinstein στη θέση της Προέδρου για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική
- Πιτσιλής (ΑΑΔΕ): Πάταξη της φοροδιαφυγής χωρίς να επιβαρύνονται οι υγιείς και συνεπείς επιχειρήσεις
- Πέτρος Παππάς (Star Bulk): Νέα μερισματική πολιτική και ενισχυμένο πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών