ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η διαμάχη της Volkswagen AG με τους εκπροσώπους των εργαζομένων φαίνεται όλο και πιο πιθανό να παραταθεί μέχρι το 2025, δυσκολεύοντας τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Oliver Blume να κάνει μία νέα αρχή προκειμένου να αντιστρέψει την πορεία της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας της Ευρώπης.
Η διοίκηση εισέρχεται στον πέμπτο γύρο συνομιλιών με την ισχυρή Ένωση Μεταλλουργών (IG Metall) τη Δευτέρα, καθώς οι δύο πλευρές παραμένουν σε αδιέξοδο όσον αφορά τον τρόπο μείωσης του κόστους της εταιρείας, προκειμένου να καταστεί πιο ανταγωνιστική.
Και οι δύο πλευρές έχουν ως στόχο την επίτευξη μιας συμφωνίας μέχρι τα Χριστούγεννα, αλλά δεν έχουν ακόμη γεφυρώσει τις έντονες διαφωνίες τους σχετικά με τις πιθανές απολύσεις και το πρωτοφανές κλείσιμο εργοστασίων στη Γερμανία.
Η Volkswagen παλεύει με τη φθίνουσα ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό στην Κίνα από τους τοπικούς κατασκευαστές, με επικεφαλής την BYD Co.
Έχουν προγραμματιστεί δύο ημέρες διαπραγματεύσεων, αλλά αν αυτές δεν αποδώσουν το διοικητικό συμβούλιο της IG Metall είναι έτοιμο να διεξάγει ψηφοφορία στο τέλος της εβδομάδας για να ανοίξει το δρόμο για 24ωρες στάσεις εργασίας σε όλα τα εργοστάσια της VW τον Ιανουάριο.
Δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενοι της VW κατέθεσαν προσωρινά τα εργαλεία τους σε δύο περιπτώσεις αυτό το μήνα, αφού η διοίκηση είχε απορρίψει μια πρόταση του συνδικάτου που περιλάμβανε μείωση των πληρωμών μερισμάτων και περικοπή ορισμένων μπόνους.
Η αναδιάρθρωση φέρνει τα πάνω κάτω στις λογιστικές διαδικασίες της εταιρείας.
Η Volkswagen ενημέρωσε την Παρασκευή την Porsche Automobil Holding SE ότι δεν αναμένει πλέον να ολοκληρώσει τον εταιρικό της σχεδιασμό έως τις 31 Δεκεμβρίου. Αυτό αναγκάζει την εταιρεία συμμετοχών να χρησιμοποιήσει τις εκτιμήσεις των αναλυτών για τη διενέργεια ελέγχου απομείωσης της επένδυσης της στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Η Porsche SE ανέφερε σε μία ενημέρωση ότι υποθέτει αρνητική μη ταμειακή απομείωση ύψους 7 δισ. ευρώ (7,3 δισ. δολάρια) έως 20 δισ. ευρώ στη λογιστική αξία της επένδυσής της στη Volkswagen. Η εταιρεία χαρτοφυλακίου ανήκει κατά πλειοψηφία στην οικογένεια των δισεκατομμυριούχων Porsche-Piëch.
Διαβάστε επίσης:
Κάρλος Ταβάρες: Έφυγα γιατί διαφώνησα με την στρατηγική της Stellantis
Γεωργιάδης: Η μέση επιχείρηση κερδίζει 2.000 ευρώ από τη ρύθμιση για τις τράπεζες
Οι πρίγκιπες της αγοράς crypto, ο Τραμπ και το όνειρο της χρυσής εποχής