ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Ο φετινός προϋπολογισμός μοιάζει σε πολλά σημεία με κακόγουστο αστείο» ανέφερε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νίκης, Τάσος Οικονομόπουλος, και προσέθεσε πως το «κακόγουστο» σχετίζεται με το γεγονός ότι τα αστεία αυτά ενισχύουν τη δυστυχία και τον πόνο των απλών Ελλήνων συμπολιτών μας.
Ως ένα παράδειγμα έφερε το κονδύλι που προϋπολογίστηκε από το υπουργείο Μεταφορών, των 761 εκατ. ευρώ, για ποιότητα, ασφάλεια και οικονομική προσιτότητα, ενώ υπάρχουν έρευνες για την αυτοκίνηση που δείχνουν την άμεση σύνδεση των τροχαίων με την ηλικία των αυτοκινήτων στην Ελλάδα και που δείχνουν ότι το 30% των τροχαίων γίνονται με αυτοκίνητα άνω των 15 ετών.
«Η Ελλάδα έχει τον πιο γερασμένο στόλο αυτοκινήτων σε ολόκληρη την Ευρώπη και οι ευθύνες της κυβέρνησης είναι τεράστιες. Σε ποιο σημείο του προϋπολογισμού νοιαστήκατε να βρείτε τρόπους ώστε ο μέσος Έλληνας να μπορεί να αποκτήσει ένα νέο και οικονομικό αυτοκίνητο; Ξέρετε μόνο να μοιράζετε επιδοτήσεις για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με μέτριες αυτονομίες, κάτι που δεν έχει καμία σχέση με τις ανάγκες της καθημερινότητας του απλού λαού» είπε.
Ακόμη, ζήτησε να «μηδενιστεί» «το άχρηστο κονδύλι» για το ΕΣΡ, αφού αυτή η Αρχή δεν επιτελεί τον ρόλο της. Τέλος επισήμανε ότι η ανάπτυξη που προβλέπει η κυβέρνηση δεν αγγίζει καθόλου τον παραγωγικό ιστό της χώρας, διότι δεν προνοεί για προσιτή ενέργεια για την αγροτική παραγωγή και την ανακούφιση των νοικοκυριών της χώρας, ενώ την ώρα που οι επενδυτές φεύγουν, η κυβέρνηση χειροκροτεί την αναβάθμιση της επενδυτικής βαθμίδας.
Διαβάστε επίσης:
Καραθανασόπουλος (ΚΚΕ): Νέα φορολογικά βάρη και περικοπή δαπανών για τον λαό
Καζαμίας (Πλεύση Ελευθερίας): Καταψηφίζουμε τον προϋπολογισμό της λιτότητας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δένδιας: Η Ελλάδα έχει κάθε λόγο να προβάλλει την ύπαρξη απειλής πολέμου από την πλευρά της Τουρκίας
- Προϋπολογισμός 2025: Η ομιλία του Κυριάκου Μητσοτάκη – Ανακοινώνει τα μέτρα για τις τράπεζες (live)
- Κωστής Χατζηδάκης: Προτεραιότητες ο πληθωρισμός, το στεγαστικό και οι τράπεζες – Ποιες προτάσεις θα μας επέστρεφαν στην κρίση
- ΤΗΕΜΑ (Μετρό Θεσσαλονίκης): Θα διεξαχθεί περαιτέρω έρευνα στον συρμό 15 και στους τροφοδότες των υποσταθμών