ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρέπει να είναι μικρό σε μήκος, αθόρυβο, χωρίς ταχύτητες, να μην ρυπαίνει και να καταναλώνει ελάχιστα.
Είναι αλήθεια πως στη συντριπτική τους πλειοψηφία οι κάτοικοι των πόλεων, περνούν το 90% του χρόνου τους εντός των τειχών. Προφανώς υπάρχουν και οι εξορμήσεις και οι εκδρομές αλλά ειλικρινά έχετε υπολογίσει πόσο διαρκούν; Θέλετε να δεχτούμε ως υπόθεση εργασίας 20 – 30 μέρες; Πιθανά δε κάποιες από αυτές να είναι με πλοίο ή αεροπλάνο και όχι με αυτοκίνητο.
Συνειδητοποιώντας το αυτό, φτάνεις εύκολα σ’ ένα κρίσιμο ερώτημα: Αξίζει να ταλαιπωρούμαι και να ταλαιπωρώ κινούμενος στην πόλη, μ’ ένα αυτοκίνητο 4.5m, τη στιγμή που μπορώ τις 330 μέρες του χρόνου να κάνω τη δουλειά μου μ’ ένα αυτοκίνητο 3.6m; Εδώ φυσικά υπεισέρχεται ο δαίμων της ματαιοδοξίας: «Είναι δυνατόν εγώ να μην κυκλοφορώ με την κούρσα;». Στη μάχη με τη λογική αυτός ο δαίμων συνήθως κερδίζει, αλλά όταν η λογική συμμαχεί με την τσέπη το αποτέλεσμα είναι αμφίρροπο.
Αυτό συμβαίνει γιατί εύκολα καταλήγει κανείς στο συμπέρασμα ότι αν εξυπηρετεί τις καθημερινές του ανάγκες μ’ ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης που δεν επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας, έχει πολύ μικρή κατανάλωση και ελάχιστο κόστος συντήρησης αλλά και χαμηλά ασφάλιστρα, τότε εξοικονομεί πολύ περισσότερα χρήματα σε ετήσια βάση, από όσα χρειάζεται για να νοικιάσει το SUV των ονείρων του ώστε να κατέβει «άρχοντας» το Πάσχα στο χωριό. Κάντε την άσκηση και θα με θυμηθείτε. Από τη στιγμή που θα αποφασίσει κάποιος να πάρει ένα αυτοκίνητο πόλης – δεν προσφέρονται για ταξίδι – τότε τα στοιχεία που αξιολογεί είναι συγκεκριμένα:
1. Μέγεθος
2. Ευελιξία – ευκολία χρήσης
3. Κόστος χρήσης
Το Τ03 της Leapmotor έχει κατά την άποψή μας το ιδανικό μέγεθος ενός αυτοκινήτου πόλης: 3.6m. Μέσα από τη βέλτιστη αξιοποίηση των χώρων κατορθώνει να φιλοξενεί 4 επιβάτες για μικρές αποστάσεις. Ταυτόχρονα με χώρο αποσκευών στα 210lt και ευελιξία χάρη στην πλάτη των πίσω καθισμάτων που πέφτει, προσφέρει λύσεις για μεταφορές παντός τύπου.
Την ίδια στιγμή χάρη στους μικρούς τροχούς, τη σταθερή ροπή του ηλεκτροκινητήρα, την απουσία κιβωτίου ταχυτήτων και την απρόσκοπτη ορατότητα περιμετρικά, είναι εξαιρετικά ευέλικτο και εύχρηστο εντός πόλης. Αρκεί δε μια μικρή πίεση στο πεντάλ του γκαζιού για να αφήσεις όλους τους άλλους πίσω… στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις.
Ταυτόχρονα και με κατανάλωση 13kwh/100km ήτοι 2 ευρώ/100km το T03 έχει πολύ χαμηλό κόστος καυσίμου. Παράλληλα και λόγω των ελάχιστων κινούμενων μηχανικών μερών έχει αντίστοιχα πολύ χαμηλό κόστος συντήρησης: Δεν έχει σύστημα ψύξης, λόγω ανάκτησης ενέργειας τα υλικά τριβής των φρένων δεν αλλάζουν συχνά κ.α. Το τελικό άθροισμα αναδεικνύει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του Τ03 ως ιδανικού αυτοκινήτου πόλης.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Οικογένεια Γεωργούδη: Οι ελαιοπαραγωγοί από το Πήλιο που κατακτούν τον… Parthenon της παγκόσμιας αγοράς ελιάς
- Τι φέρνει το νέο νομοσχέδιο για τα μέλη ΔΣ των εταιρειών: Οι ποσοστώσεις και η δυσκολία εξεύρεσης κατάλληλων στελεχών
- Εφιαλτικά τα σενάρια για την ελληνική ακτοπλοΐα – Η κυβέρνηση αναζητά λύσεις για να μην εκτοξευτούν τα εισιτήρια
- Στον «αέρα» το Mega News, έρχεται το Athletico, γιατί δεν πουλάει ο Ιβάν, νέες συνεργασίες για Κοκλώνη και 2 δημοσιογράφοι γίνονται… ηθοποιοί