Τη θέση του προέδρου της Heineken καταλαμβάνει ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της ASML, Peter Wennink, ένα στέλεχος, υπό την καθοδήγηση του οποίου ο κατασκευαστής ημιαγωγών έγινε η πολυτιμότερη τεχνολογική εταιρεία στην Ευρώπη.

H ολλανδική εταιρεία ζυθοποιίας ανακοίνωσε σήμερα ότι ο Wennink, ο οποίος είναι ήδη αντιπρόεδρος του εποπτικού συμβουλίου, θα διαδεχθεί τον Jean-Marc Huet τον Απρίλιο.

1

Η εμπειρία του Wennink προέρχεται από την ASML, αλλά και από άλλους ρόλους στο VDL Group και στη Samsung Device Solutions, σύμφωνα με την Heineken.

Όπως αναφέρει το Bloomberg, ο Wennink εργάστηκε στην ASML για περισσότερο από δέκα χρόνια καταφέρνοντας να την αναδείξει σε παγκόσμιο κολοσσό.

Παρέδωσε τα ηνία νωρίτερα φέτος στον Christophe Fouquet, έναν επικεφαλής επιχειρήσεων της ASML.

Ο Huet θα παραιτηθεί στην ετήσια συνεδρίαση μετά από 11 χρόνια στο εποπτικό συμβούλιο της Heineken, συμπεριλαμβανομένου του ρόλου του προέδρου από το 2019.

Η Heineken πρότεινε επίσης τον Alexander de Carvalho για μέλος του εποπτικού συμβουλίου, επισημαίνοντας ότι συνεχίζει την παράδοση της διαδοχής της οικογένειας Heineken στην εταιρεία.

Ο De Carvalho διαθέτει  εργασιακό υπόβαθρο στα οικονομικά, την τεχνολογία και τον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Σημειώνεται ότι η Heineken διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό της περισσότερες από 300 μάρκες, συμπεριλαμβανομένων των Amstel, Red Stripe και Sol.

Τον Οκτώβριο, η ζυθοποιία επανέλαβε την ετήσια προοπτική της ανακοινώνοντας ότι αναμένει λειτουργικά κέρδη μεταξύ 4% και 8% φέτος.

Πλήγμα στις ΗΠΑ

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία δυσκολεύεται στην αγορά των ΗΠΑ, όπου οι μειωμένες καταναλωτικές δαπάνες έχουν πλήξει τις πωλήσεις.

Τον Οκτώβριο, ανακοίνωσε χειρότερους από τους αναμενόμενους όγκους μπύρας λόγω της μείωσης της ζήτησης σε ΗΠΑ και Ασία-Ειρηνικό, καθώς οι καταναλωτές δεν κατάφεραν να αυξήσουν τις δαπάνες τους.

Η ολλανδική ζυθοποιία ανακοίνωσε ότι οι όγκοι αυξήθηκαν κατά 0,7% το τρίτο τρίμηνο, χάνοντας τις εκτιμήσεις για αύξηση 2,20%, που προέκυψαν από έρευνα του Bloomberg.

Όπως σημείωσε, ενίσχυσε τις επενδύσεις στο μάρκετινγκ σε βασικές περιοχές και αύξησε τις πωλήσεις της μπύρας Heineken με μηδέν αλκοόλ, η οποία ενισχύθηκε κατά 3,4% στο τρίμηνο, με οδηγό τις πωλήσεις στη Βραζιλία, τις ΗΠΑ και το Βιετνάμ.

Διαβάστε επίσης:

Νέα σελίδα για την Chanel: Ο καινοτόμος Matthieu Blazy της Bottega Veneta αναλαμβάνει νέος creative director

Τζον Γκαλιάνο: Αποχωρεί από τον οίκο Maison Margiela μετά από 10 χρόνια

Judy Garland: Τα ρουμπινί γοβάκια της από τον «Μάγο του Οζ» πωλήθηκαν 28 εκατ. δολάρια!