ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Load Line Marine, του Γιώργου Σουραβλά, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, αγόρασε δύο handysize πλοία, μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου από την Premuda.
Ωστόσο, η εταιρεία αποκάλυψε σε ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι το bulker 34.400 dwt Four Aida, κατασκευής 2009, μόλις εντάχθηκε στον στόλο της με την επωνυμία “Καλλίστη”.
Το κατά ένα χρόνο νεότερο αδελφό του πλοίο Four Otello παρελήφθη από την Load Line την περασμένη εβδομάδα με το όνομα Lapis Lazuli.
Επισημαίνεται ότι στις 19 Νοεμβρίου ότι η Premuda είχε πουλήσει τα δύο πλοία με μια συμφωνία en-bloc αξίας 23 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η φετινή χρονιά είναι μια ιδιαίτερα δημιουργική χρονιά για τη Load Line, η οποία σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue, έχει δαπανήσει περίπου 94 εκατομμύρια δολάρια αγοράζοντας έως και έξι μικρού μεγέθους και ένα μόνο supramax.
Εκτός από τα Four Aida και Four Otello που κατασκευάστηκαν το 2009 και το 2010, τα άλλα κατασκευάστηκαν το 2012 και το 2013.
Άλλες πηγές της αγοράς, εκτιμούν ότι ο αριθμός των handysize που μπορεί να έχει αγοράσει η εταιρεία είναι πέντε.
Η προσθήκη των Four Aida και Four Otello ανεβάζει τον στόλο της Load Line σε 15 ultramax bulkers.
Ποιoς είναι ο Γιώργος Σουραβλάς
Ο Γιώργος Σουραβλάς ήταν CEO της ναυτιλιακής εταιρείας και Β’ Αντιπρόεδρος στην Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών Μικρών Αποστάσεων (ΕΕΝΜΑ).
Είναι επίτιμος Αντιστράτηγος εν αποστρατεία στις Ειδικές Δυνάμεις του Ελληνικού Στρατού. Ήταν ένας εκ των οποίων αντιστάθηκαν προς την Δικτατορία των Συνταγματαρχών το 1967 και στην συνέχεια τιμωρήθηκε με φυλάκιση.
Είναι απόφοιτος της σχολής Μωραΐτη. Έχει σπουδάσει Ναυπηγική Μηχανολογία και Μηχανική Μηχανολογία στο Πανεπιστήμιο Sunderland της Αγγλίας. Το ακαδημαϊκό του προφίλ περιλαμβάνει σπουδές σε επίπεδο διδακτορικού στην Μηχανολογική Μηχανική (μεταφορά θερμότητας και διαλέξεις στο Πανεπιστήμιο Sunderland για 4 έτη)
Με εμπειρία πάνω από 20 χρόνια στην διαχείριση πλοίων, ξεκίνησε το 1997 στην εταιρεία Elmira Shipping and Trading S.A. ως συνιδρυτής και κατείχε την θέση του Τεχνικού Διευθυντή ως το έτος 2009. Κατά την διάρκεια της θητείας του στην Elmira παρήγγειλε και παρέλαβε αρκετά νεόκτιστα φορτηγά πλοία χύδην φορτίου στην Ιαπωνία.
Ακόμη, ήταν αρμόδιος για την αποτελεσματική λειτουργία ενός στόλου αποτελούμενου από φορτηγά πλοία ξηρού φορτίου, ψυγεία, επιβατικά οχηματαγωγά, χημικά δεξαμενόπλοια και πλοία μεταφοράς προϊόντων πετρελαίου καθώς και πλοία ειδικού φορτίου.
Επίσης ήταν υπεύθυνος για την διεκπεραίωση τεσσάρων επιστημονικών αποστολών σε συνεργασία με την Ινδική Κυβέρνηση στην Ανταρκτική με ειδικό παγοθραυστικό πλοίο.
Το Σεπτέμβριο του 2009 ίδρυσε μαζί με τον Κωνσταντίνο Καλφόγλου την ναυτιλιακή εταιρεία Load Line Marine S.A., η οποία ξεκίνησε με τρία φορτηγά πλοία χύδην φορτίου, εκ των οποίων τα δύο ήταν νεόκτιστα, ενώ παρέλαβαν άλλα δύο ακόμη νεότευκτα ως τα μέσα του έτους 2013.
Έχει προσκληθεί ως ομιλητής σε Διεθνή Συνέδρια των οποίων η θεματολογία κάλυπτε ποικίλους τομείς της διαχείρισης πλοίων. Προήδρευσε στο 4ο Συνέδριο Optimising Ship maintenance της ACI που έλαβε χώρα στο Ρότερνταμ το 2011 .
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Margarita Louis-Dreyfus: Η εκπληκτική ιστορία της όμορφης «τσαρίνας» που θέλει να γίνει… καπετάνισσα στη Θεσσαλονίκη
- Ο Ιβάν και οι μνηστήρες του Open, η κυριαρχία Mega, ο Μάτσας και οι φίλοι του, γιατί άνοιξαν σαμπάνιες στον Σκάι και η συγγνώμη του Λιάγκα
- Έλενα Μπαρμπαλιά: «Για τον ημικρανικό, σα να ήρθε ο Σωτήρας»
- “Κοκτέιλ” ιώσεων με “πρωταγωνίστρια” τη γρίπη – Πότε θα υπάρξει κορύφωση