Στο Παρίσι, σε έναν από τους κεντρικούς δρόμους της πόλης του φωτός θα κάνει το ντεμπούτο του εκτός Ελλάδας το πρώτο  φυσικό κατάστημα της Zeus + Δione.

Ένα brand το οποίο έχουν αγκαλιάσει οι  Παριζιάνες και όχι μόνο αναγνωρίζοντας την κουλτούρα του made in Greece  brand που θέτει σε πρώτο πλάνο το ιστορικό στοιχείο και την αναβίωση των παραδοσιακών τεχνικών χειροτεχνίας για την παραγωγή τους, όπως λέει στο mononews η συνιδρύτρια  και επικεφαλής της Ζeus + Δione, Δήμητρα Κολοτούρα.

1

Με καταλύτη τα επενδυτικά κεφάλαια του Halcyon Equity Partners, μετά τη στρατηγική συμφωνία που ανακοινώθηκε χθες και ένα πενταετές πλάνο ανάπτυξης, η εταιρεία βάζει πλώρη για τη διεθνή επέκταση του brand μέσω της δημιουργίας φυσικών καταστημάτων.

Στον σχεδιασμό είναι το άνοιγμα τριών καταστημάτων το 2025 με το Παρίσι τον πρώτο ευρωπαϊκό προορισμό και επόμενο σταθμό το 2026 στο Ντουμπάι.

Την 1η Φεβρουαρίου θα ανοίξει το δεύτερο κατάστημα επί ελληνικού εδάφους στη Μαρίνα της Βουλιαγμένης ενώ εντός του 2025 το ελληνικό κοινό θα υποδεχτεί ένα τρίτο κατάστημα εκτός Αττικής.

Φιλόδοξο πλάνο πενταετίας

«Έχουμε σχεδιάσει ένα φιλόδοξο πλάνο πενταετίας που θα υλοποιήσουμε με την υποστήριξη του Halcyon» σημειώνει η κ. Κολοτούρα  αποφεύγοντας να δώσει λεπτομέρειες της στρατηγικής συμφωνίας.  «Το deal με το Halcyon Equity Fund το δουλεύουμε περισσότερο από έναν χρόνο και σχεδόν κανείς δεν ήξερε τίποτα. Μας αρέσει το στοιχείο του αιφνιδιασμού αλλά και έχουμε ως κανόνα να υπάρχει μια φερεγγυότητα σε αυτά που λέμε».

Το Zeus+ Δione αποτελεί ένα brand που δεν χρειάζεται συστάσεις στις διεθνείς αγορές. Μέσω του δικτύου χονδρικής βρίσκεται στις προθήκες των μεγαλύτερων καταστημάτων στις διεθνείς αγορές. Από τα Harrods μέχρι τα Le Bon Marché  αλλά από  δεκάδες άλλα σημεία σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Ασία, καθώς και το eshop.

Όμως η στρατηγική επέκτασης της μάρκας μέσω φυσικών σημείων πώλησης σε διεθνή κλίμακα ανοίγει νέους ορίζοντες. Ενώ η τάση για πτώση των luxury brands που διαφαίνεται διεθνώς φαίνεται πώς μπορεί να αποτελέσει πλεονέκτημα για την Zeus + Δione.

Διαφαίνεται μια στροφή των καταναλωτών από την υπερβολή στην αγορά πολυτελών ειδών  σε άλλα brands στην αγορά των luxury προϊόντων, διαφορετική παραγωγική διαδικασία, που αντικατοπτρίζεται στην τιμή,  με έμπνευση, sustainability και κοινωνικό αποτύπωμα, αναφέρει η επικεφαλής της εταιρείας. «Βλέπουμε κυρίως στο εξωτερικό την ανταπόκριση που έχει το brand όταν αντιλαμβάνονται τι είναι το ύφασμα που φτιάχνονται οι συλλογές μας ή για παράδειγμα τι είναι το κουμπί στο πουκάμισό τους και ότι δεν έχει έρθει μαζικά από την Κίνα. Τότε γίνονται φανατικοί του brand».

Οι προοπτικές ανάπτυξης

Σε ό,τι αφορά τις οικονομικές επιδόσεις, η περσινή χρονιά ήταν ορόσημο για τη Zeus +Δione με την ανάληψη του σχεδιασμού και της παραγωγής των στολών της Aegean Airlines. Project να συμβάλλει στην ανάπτυξη των πωλήσεων κατά 85% σε σχέση με το 2022. Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 6,693 εκατ. ευρώ ενώ το μεικτό περιθώριο κέρδους μειώθηκε στο 37% από 56% κάτι που αποδίδεται στο γεγονός ότι οι πωλήσεις στην Aegean γίνονται με συμπιεσμένο περιθώριο κέρδους.

Το  2024 η εταιρεία κινείται ανοδικά εξαιρώντας το μεμονωμένο έσοδο της χρήσης του 2023 από την παραγωγή των στολών της Aegean. «Το 2024 δεν είναι ανάλογο του 2023 αλλά καταφέραμε να κρατήσουμε πολύ καλά νούμερα σε μια χρονιά που το luxury Industry είναι σε πτώση παγκοσμίως» αναφέρει κ. Κολοτούρα.

Τι είδε το fund στη Zeus + Δione

Το Halcyon Equity Partners αποτελεί ένα Growth Private Equity Fund με περιουσιακά στοιχεία υπό διαχείριση που υπερβαίνουν τα 180 εκατομμύρια ευρώ. Η στρατηγική συμφωνία με τη Zeus + Δione ουσιαστικά σηματοδοτεί την είσοδο για πρώτη φορά θεσμικών επενδυτικών κεφαλαίων σε μια εταιρεία από το χώρο της μόδας στην Ελλάδα.

«Η Zeus+Δione αποτελεί αναμφίβολα μία επένδυση που ενσαρκώνει απόλυτα την επενδυτική μας στρατηγική, η οποία συνοψίζεται στο “Invest in the Best of Greece”» επισημαίνεται από την  Managing Partner του Halcyon Equity Partners S.C.A. SICAR, Ελένη Μπαθιανάκη,  στην ανακοίνωση με τη γνωστοποίηση του deal.

«Στο Halcyon Equity Partners, αναλύοντας τα παγκόσμια δεδομένα της επενδυτικής κινητικότητας στον χώρο της μόδας, είδαμε στη Zeus+Δione την ανεκτίμητη αξία της μοναδικότητας του brand, καθώς και τις μεγάλες προοπτικές ανάπτυξής του στην παγκόσμια αγορά. Η επένδυσή μας αντανακλά την απόλυτη εμπιστοσύνη μας στην ιδρύτρια, Δήμητρα Κολοτούρα, και στη διοικητική ομάδα της Zeus+Δione, με σκοπό να αναδείξουν το brand σε παγκόσμιο ορόσημο του κλάδου» καταλήγει.