Μετά το παγκόσμιο ντεμπούτο της στο Monterey Car Week των ΗΠΑ τον Αύγουστο του 2024 η Temerario παρουσιάστηκε σε 700 προσκεκλημένους σε πέντε βραδιές εκδηλώσεων που φιλοξενήθηκαν στο Ladbroke Hall στο δυτικό Λονδίνο: ένα ιστορικό κτίριο κατασκευής αυτοκινήτων που λειτουργεί πλέον ως μια κοιτίδα τέχνης και πολιτισμού.
Η διοίκηση της Lamborghini υποδέχτηκε αντιπροσώπους και πελάτες τους από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, την Ισπανία, την Πορτογαλία, τη Σκανδιναβία και την Τουρκία. Οι καλεσμένοι είδαν και τις δύο εκδόσεις της Temerario μαζί με τις καινοτομίες που το καθιστούν «fuoriclasse»: εξαιρετικό, σε μια κατηγορία από μόνο του.
Μια Temerario σε ματ μπλε Marinus και μια δεύτερη ελαφριά έκδοση Alleggerita σε πράσινο Verde Mercurius, βρέθηκαν στο επίκεντρο των βραδινών δεξιώσεων στην πρωτεύουσα του Ηνωμένου Βασιλείου. Για πρώτη φορά στο ντεμπούτο ενός νέου μοντέλου Lamborghini, προσφέρεται έκδοση Alleggerita για πελάτες προσανατολισμένους στην οδήγηση στην πίστα. Τα δύο παραδείγματα της HPEV Lamborghini Temerario που, μαζί με το Revuelto και το Urus SE, συμπληρώνουν τη τριμελή σειρά υβριδικών μοντέλων της ιταλικής μάρκας, παρουσιάστηκαν επίσημα από στελέχη της Automobili Lamborghini.
O προέδρος και διευθύνων σύμβουλος Stephan Winkelmann τόνισε: «Η Lamborghini είναι μια διεθνής μάρκα super sports car, με ένα ισχυρό brand που υποστηρίζεται από την ελκυστικότητα και την επιτυχία των προϊόντων της. Είμαστε Ιταλοί αλλά ταυτόχρονα παγκόσμιοι. Είναι προνόμιο να προσκαλέσουμε πελάτες από την Ευρωπαϊκή αγορά στο Ηνωμένο Βασίλειο, μία σημαντική περιοχή για μας. Η Temerario είναι ένα super sports car σε μια δική του κατηγορία. Προσελκύει έντονο ενδιαφέρον από πελάτες παγκοσμίως που ανυπομονούν να το παραλάβουν».
Η Lamborghini Temerario συνδυάζει τα καλύτερα δύο κόσμων: Διαθέτει υβριδική μηχανή βασισμένη σε έναν κινητήρα V8 4,0 λίτρων twin turbo σε συνδυασμό με τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες, παράγοντας μια συνολική υβριδική ισχύ 920 ίππων και 800 Nm ροπής. Ταυτόχρονα είναι το πρώτο super sports car παραγωγής που φτάνει τις 10.000 στροφές το λεπτό μέσω των οκτώ σχέσεων του κιβωτίου ταχυτήτων, με τη μέγιστη ισχύ να επιτυγχάνεται μεταξύ 9.000 και 9.750 στροφών. Το νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ενσωματώνεται στο υβριδικό σύστημα, ενώ ένας επίπεδος στροφαλοφόρος άξονας που συνήθως χρησιμοποιείται σε αγωνιστικούς κινητήρες εξασφαλίζει υψηλή ροπή και ομαλή λειτουργία στις χαμηλές στροφές του κινητήρα, με έναν συναρπαστικό και συναισθηματικό ήχο.
Η επιτάχυνση από στάση ως 100 km/h σε μόλις 2,7sec και η τελική ταχύτητα άνω των 340 km/h δεικνύουν το αθλητικό πνεύμα της κατασκευής. Με αυξημένη άνεση και ευρυχωρία για τους επιβάτες, ένα νέο υψηλής αντοχής, εξαιρετικά ελαφρύ πλαίσιο αλουμινίου αυξάνει την στρεπτική ακαμψία κατά 20% και συμβάλλει στην εξαιρετική οδική συμπεριφορά.
Το αεροδυναμικό φορτίο, ιδιαίτερα στο πίσω μέρος, αυξάνεται σημαντικά με +118% βελτιωμένη απόδοση σε σύγκριση με το Huracán EVO, (+158%) στην έκδοση Alleggerita. Η μείωση βάρους του Alleggerita κατά 12,65 kg σε σύγκριση με το standard Temerario μπορεί να φτάσει έως και 25 kg, μέσω επιπλέον προαιρετικών ελαφρών στοιχείων εσωτερικού χώρου και ζαντών από ανθρακόνημα.
Βλέποντας από κοντά τη νέο Lamborghini Temerario με τον εντελώς νέο σχεδιασμό του, οι καλεσμένοι ενημερώθηκαν επίσης για τις πρακτικά απεριόριστες επιλογές εξατομίκευσης που είναι διαθέσιμες μέσω του προγράμματος Ad Personam της Lamborghini, με πάνω από 400 εξωτερικά χρώματα, εξειδικευμένους εσωτερικούς χώρους και άλλες ειδικές επιλογές επένδυσης που εξηγήθηκαν από τους ειδικούς που παρευρίσκονταν.
Διαβάστε επίσης
Η συλλογή ξεχασμένων Mercedes και Lamborghini που πουλήθηκε για σχεδόν $30 εκατομμύρια
Viral: Μεθυσμένος οδηγός καταστρέφει μία Lamborghini Urus πάνω σε προστατευτικά κολωνάκια (βίντεο)
Οδηγούμε το Renault Captur Eco-G 100 με διπλό καύσιμο!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γαλλία: Τέλος η κυβέρνηση Μπαρνιέ – Πέρασε με 331 ψήφους η πρόταση μομφής
- Τάκης Θεοδωρικάκος: Συναντήθηκε με το νέο πρόεδρο του ΕΒΕΑ, Γιάννη Μπρατάκο
- UniCredit: Περιθώριο μέχρι τον Μάρτιο για βελτίωση της προσφοράς της Banco BPM
- Κριστίν Λαγκάρντ: Υπέρ της κοινής χρηματοδότησης για ασφάλεια και κλιματική αλλαγή