Σε αντίθεση με τον αγώνα Sprint όπου κυριάρχησαν οι McLaren και οι Red Bull ήταν στο πουθενά, στον κανονικό αγώνα ο Φερστάπεν βρήκε το ιδανικό σετάρισμα, επανάκτησε το προβάδισμα στην 1η στροφή (είχε πάρει ποινή μιας θέσης) και το διατήρησε καθόλη τη διάρκεια του αγώνα παρά την ασφυκτική πίεση του Νόρις. Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Ράσελ να εκκινεί πρώτος και να στρίβει 3ος. Ο Φερστάπεν κράτησε το Νόρις πίσω του αλλά η καραμπόλα Χούλκενμπεργκ, Οκόν (θα πάρει τη θέση του ο Ντούχαν στο Άμπου Ντάμπι) Κολαπίντο, έβγαλε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Στην επανεκκίνηση ο Πιάστρι κατάφερε να περάσει το Λεκλέρκ ανεβαίνοντας 4ος ενώ πιο πίσω ο Χάμιλτον γκρίνιαζε για την απόδοση της Mercedes.
Όλοι οι οδηγοί πλην του Χούλκενμπεργκ εκκίνησαν με τη μέση γόμα και ο πρώτος που μπήκε στα πιτ για αλλαγή ελαστικών ήταν ο Ράσελ στον 23ο γύρο. Καθυστέρησε κιόλας γιατί κόλλησε ο πίσω τροχός και έχασε πολλές θέσεις πέφτοντας πίσω από τον Αλόνσο. Ο Βρετανός δυσκολεύτηκε πολύ να περάσει τον Ισπανό και αυτό οριοθέτησε τον αγώνα του. Οι υπόλοιποι οδηγοί δεν ακολούθησαν το παράδειγμά του παρά μόνο 11 γύρους αργότερα όταν μπήκε ο Πιάστρι. Ο Αυστραλός ήταν άτυχος γιατί αμέσως μετά βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο λόγος ήταν ότι έφυγε ο καθρέπτης του Άλμπον τον οποίο πάτησε ο Μπότας και γέμισε την ευθεία εκκίνησης τερματισμού συντρίμμια. Αυτά έσκισαν το λάστιχο του Σάινθ και του Χάμιλτον αμφότεροι έχασαν σημαντικό έδαφος. Οι υπόλοιποι έκαναν πιτ στοπ υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας αυτό έφερε το Λεκλέρκ ξανά μπροστά από τον Πιάστρι στην 3η θέση. Πιο πριν ο Νόρις είχε αγνοήσει την κίτρινη σημαία έτσι πήρε ποινή 10 δευτερολέπτων “stop and go”. Αυτό τον έριξε εκτός δεκάδας και ο Βρετανός έδωσε μάχη για να πάρει τελικά το βαθμό της 10ης θέσης. Σ’ αυτό ήρθε να προστεθεί και ο βαθμός του ταχύτερου γύρου.
Ο Νόρις προσπάθησε στην επανεκκίνηση του αγώνα δυο φορές να περάσει το Φερστάπεν χωρίς επιτυχία ήταν σαφές ότι ο Ολλανδός έχει το ψυχολογικό πλεονέκτημα έναντι του Βρετανού. Στους τελευταίους γύρους ο Σάινθ προσπάθησε ανεπιτυχώς να περάσει το Γκασλί που έγινε το δικό τους αγώνα για τους 10 βαθμούς της 5ης θέσης που ήταν πολύτιμοι για την Alpine στη μάχη των κατασκευαστών. Το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε το Φερστάπεν να πανηγυρίζει και τη McLaren να διατηρεί προβάδισμα 21 βαθμών έναντι της Ferrari στο πρωτάθλημα κατασκευαστών ενώ απομένουν 44 να μοιραστούν στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς την ερχόμενη Κυριακή 8/12 στο Άμπου Ντάμπι. Αυτό σημαίνει πως για τις McLaren αρκεί να τερματίσουν πίσω από τις Ferrari ακόμη και αν οι κόκκινοι κάνουν το 1-2.
Η τελική κατάταξη ήταν:
Η βαθμολογία των οδηγών είναι:
Η βαθμολογία των κατασκευαστών είναι:
Επόμενος αγώνας την ερχόμενη Κυριακή 8/12 το GP του Κατάρ.
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ozempic και Mounjaro: Η «σκοτεινή πλευρά» των φαρμάκων για το αδυνάτισμα που… σπάνε τα ταμεία
- Τα βαριά πρόστιμα, η υπερβολή στους ελέγχους και το λόγο έχει η Δικαιοσύνη – Αρθρο παρέμβαση
- O Μητσοτάκης στο Λονδίνο, το ράλι σε ΜΟΗ, ΕΛΠΕ και τράπεζες, οι διαφωνίες των Κωνσταντακόπουλων για το Costa Navarino, η συγκίνηση Εξάρχου, το σχέδιο Σκυλακάκη για το ρεύμα, το OPEN TV και ο κοντός αφερέγγυος εφοπλιστής
- Γιατί οι παραγωγοί ενέργειας είχαν κηρύξει πόλεμο στον Μάνο Μανουσάκη του ΑΔΜΗΕ