Ο Βρετανός με τη McLaren ήταν ταχύτερος και στις τρεις περιόδους SQ1, SQ2, SQ3. Στις δυο πρώτες περιόδους υποχρεωτικά χρησιμοποιούσε τη μέση γόμα C2, ενώ στο SQ3 όλοι οι οδηγοί έβαλαν τη C3. Ενώ οι υπόλοιποι οδηγοί φάνηκαν να επηρεάζονται από την αλλαγή, άλλοι θετικά όπως ο Ράσελ που κατετάγη 2ος και άλλοι αρνητικά όπως οι Ferrari και ο Χάμιλτον, ο Νόρις παρέμεινε σταθερά ταχύτερος. Ενδεικτικό της μάχης που έγινε το γεγονός ότι οι πρώτοι 6 οδηγοί βρίσκονται στα 3 δέκατα. Η θερμοκρασία στον αέρα ήταν στους 18 βαθμούς Κελσίου και στο οδόστρωμα στους 21 βαθμούς Κελσίου. Αυτό διευκόλυνε το έργο των οδηγών που δεν πιέστηκαν στα όρια όπως πέρυσι.
Στις θετικές εκπλήξεις της ημέρας η απόδοση των Γκασλί, Χούλκενμπεργκ και Λώσον που κατάφεραν να μπουν στη δεκάδα, στις αρνητικές η υστέρηση των έτερων οδηγών των Haas, RB, Alpine που βρέθηκαν από την 8η σειρά και κάτω. Ακόμη μια φορά απογοήτευσε ο Σέρτζιο Πέρεζ που δεν μπόρεσε να προκριθεί με τη Red Bull. Η McLaren χρειάζεται 20 βαθμούς παραπάνω από τη Ferrari για να πάρει τον τίτλο στους κατασκευαστές, κάτι που δεν μπορεί να συμβεί αύριο καθώς το μέγιστο που μπορεί να πάρει ένας κατασκευαστής είναι 15 βαθμοί. Ο αγώνας Sprint είναι προγραμματισμένος για αύριο στις 16:00 και θα μεταδοθεί απευθείας από το ANT1+.
H τελική κατάταξη ήταν:
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Nick Candy: Το story του μεγιστάνα ακινήτων που λανσάρει τη Rolls-Royce των μη αλκοολούχων κρασιών
- Περιστέρης (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ): Το πλάνο για κυριαρχία στις κατασκευές και τα νέα έργα που αυξάνουν το ανεκτέλεστο
- ΙΚΕ ή Ομόρρυθμη εταιρεία; Πώς θα επιλέξετε την κατάλληλη εταιρική μορφή ανάλογα την περίπτωση
- Γιατί φέρεται να μπήκε πωλητήριο στο Costa Navarino – Ολο το παρασκήνιο