ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται για μία κίνηση που σηματοδοτεί την πρώτη του επένδυση στον τομέα μετά από τέσσερα χρόνια, δείχνοντας την εμπιστοσύνη του στην αναζωογόνηση του κλάδου.
Σύμφωνα με διάφορες ναυπηγικές πηγές που επικαλείται το tradewinds, η εταιρεία του εφοπλιστή, TMS Group, βρίσκεται πίσω από την συμφωνία κατασκευής τεσσάρων containerhips χωρητικότητας 7,900-teu που ανακοίνωσε το ναυπηγείο HJ Shipbuilding & Construction (HJSC).
Η ανακοίνωση του HJSC αναφέρει ότι η παραγγελία έγινε από ευρωπαϊκή ναυτιλιακή και η κατασκευή κάθε πλοίου θα ανέλθει σε 108,5 εκατ. δολάρια, σύνολο 434 εκατ. δολάρια.
Τα πλοία θα έχουν σχεδιασμό φιλικό προς το περιβάλλον, θα είναι έτοιμα για χρήση μεθανόλης και θα είναι εξοπλισμένα με scrubbers. Η παράδοση τους ορίστηκε μεταξύ του τρίτου τριμήνου του 2026 και του τελευταίου τριμήνου του 2027.
Πρόσφατα, οι παραγγελίες πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αυξήθηκαν λόγω των υψηλότερων ναύλων και του αυξημένου ανταγωνισμού μεταξύ των ναυτιλιακών εταιρειών, συμβάλλοντας στην αύξηση των τιμών των πλοίων. Σύμφωνα με τη βρετανική Clarksons, το κόστος των containerships έχει αυξηθεί πάνω από 30% τα τελευταία δύο χρόνια.
Ο Γιώργος Οικονόμου θεωρείται ένας εξαιρετικά ευέλικτος παίκτης της ναυτιλιακής αγοράς που έχει επενδύσει σχεδόν σε κάθε τύπο πλοίου.
Με στόλο που ξεπερνά τα 130 πλοία και ισχυρή παρουσία στις διεθνείς αγορές, είναι πάντα έτοιμος για νέα ναυτιλιακά στοιχήματα.
Το 2024 συνεχίζει με αμείωτο ρυθμό τις κινήσεις ισχυροποίησης του στόλου του, με το βιβλίο παραγγελιών του να περιλαμβάνει πάνω από 40 πλοία, όλων των κατηγοριών.
O εφοπλιστής αποχώρησε από τον κλάδο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων το 2020, όταν προχώρησε στην πώληση του τελευταίου containership του στόλου του, του Miramarin, χωρητικότητας 6.600-teu που κατασκευάστηκε το 2010.
Διαβάστε επίσης:
Η Μαρίνα Χατζημανώλη παρουσίασε το σχέδιο δράσης της Κυπριακής ναυτιλίας
Έρχεται το MSC World America με 6.762 επιβάτες και 2.138 πλήρωμα
ΤΕΝ (Νίκος Τσάκος): Κέρδη 48,7 εκατ. δολαρίων από πώληση πλοίων!