Η απαλλαγή από το φόρο έχει εφαρμογή σε όλες τις εκδόσεις κινητήρα, μέσα σε μια γκάμα που περιλαμβάνει υβριδικές επιλογές με 100 ή 136PS καθώς και αμιγώς ηλεκτρική των 115ΚW (156PS). Όλα τα Fiat 600 έχουν αυτόματο κιβώτιο που εξασφαλίζει κορυφαία ευκολία οδήγησης, ενώ πλούσια είναι και η συνολική λίστα εξοπλισμού. Ακόμα και το εισαγωγικό επίπεδο εξοπλισμού περιλαμβάνει infotainment Uconnect με οθόνη αφής 10,25”, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7”, καθώς και στοιχεία όπως πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, cruise control, ασύρματο Apple CarPlay/Android Auto και προβολείς LED Reflector.
Το υβριδικό σύστημα του Fiat 600 Hybrid αποτελείται από κινητήρα βενζίνης που χρησιμοποιεί τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) και ακολουθεί το θερμοδυναμικό κύκλο Miller, ενώ επικουρείται από ηλεκτρικό κινητήρα 48V που βρίσκεται τοποθετημένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις 6 σχέσεις. Χάρη σε αυτή την αρχιτεκτονική το 600 Hybrid τόσο των 100 όσο και των 136 HP μπορεί να παρκάρει, να ξεπαρκάρει και να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, με ταχύτητα έως 30 km/h και για έως 1 km.
Στην πράξη το υβριδικό σύστημα επιτρέπει στο θερμικό κινητήρα να απενεργοποιείται για μεγάλα διαστήματα στην καθημερινή οδήγηση, με αποτέλεσμα σημαντικό κέρδος στην κατανάλωση βενζίνης και πολύ χαμηλό επίπεδο θορύβου.
Από την πλευρά του, το 600e χρησιμοποιεί ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 115KW και μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 54 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία άνω των 400 km στον μικτό κύκλο WLTP. Παράλληλα η πλούσια ισχύς ισοδυναμεί με πολύ ζωηρές επιδόσεις, κάνοντας την καθημερινή μετακίνηση ακόμα πιο ευχάριστη.
Έτσι, ο χρήστης μπορεί να απολαμβάνει το μοναδικό στιλ και την ευχρηστία του Fiat 600 χωρίς καμία φορολογική επιβάρυνση, επιλέγοντας την κατάλληλη έκδοση κινητήρα για να καλύψει στο ακέραιο τις ανάγκες του.
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές πωλούν τα παλαιότερης κατασκευής bulkers τους
- Σε νέες περιπέτειες η οικογένεια Γιαννίρη- Στο σφυρί η μονοκατοικία στην Κηφισιά
- Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και γιατί τώρα όλοι σιωπούν, η «βόλτα» της Πειραιώς, η ρελάνς των Ιταλών στον Σιάμισιη, η κίνηση Στάσση, το μετρό και οι «τσακωμένοι» και ο Κινέζος στο Amirandes
- Τράπεζες: Μπρα ντε φερ ανάμεσα στους επενδυτικούς οίκους και τις χρηματιστηριακές για τις τιμές στόχους