ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η κρίσιμη απάντηση Μητσοτάκη, τα δώρα της Protergia, οι αστακοί και καραβίδες στον ΑΔΜΗΕ, η κριτική Νεμπή, ο Παπαλέκας και η Prodea, η εξομολόγηση του Μάριου Ηλιόπουλου, και ένα hot story με αφορμή ένα ROLEX
«Υπάρχουν συστήματα ασφαλείας όπως προβλέπονται από τους ευρωπαϊκούς κανόνες και με αυτά δεν έχει γίνει ούτε ένα δυστύχημα. Μέσα από τα συστήματα αποφεύγεται το ανθρώπινο σφάλμα, τα οποία λειτουργούν σε πέντε γραμμές, στο Μιλάνο και στην Κοπεγχάγη κατά τον αντίστοιχο τρόπο που θα λειτουργήσουν στη Θεσσαλονίκη», δήλωσε μιλώντας στην ΕΡΤ.
Υπάρχουν πάρα πολλές δικλείδες ασφαλείας.
Η εταιρεία που θα αναλάβει τη λειτουργία και τη συντήρηση δεν το κάνει για πρώτη φορά, θα πιστοποιηθεί επίσης από άλλη εταιρεία υπεύθυνη για την ασφάλεια, υπάρχουν όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα που ενισχύουν ακόμη περισσότερο την ασφάλεια σε ό,τι αφορά τις αποστάσεις των συρμών.
Ακόμη και στο κέντρο να υπάρξει πρόβλημα, υπάρχει και δεύτερο κέντρο και μπορούμε να το αξιοποιήσουμε. Σε κάθε περίπτωση υπάρχει και η δυνατότητα χειροκίνητης μετάβασης του βαγονιού, σε κάθε συρμό μπορεί στην αρχή του να ανοίξει το σύστημα και να γίνει και χειροκίνητη.
Το σύστημα ασφάλειας που έχει μπει στη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις του φορέα είναι το πιο αυστηρό στην Ευρώπη, με αποτέλεσμα αν ποτέ γίνει μια αστοχία η πιθανότητα είναι να είναι μία στα 100.000 χρόνια.
Το μετρό στη Θεσσαλονίκη έχει την ασφαλιστική δικλείδα όσον αφορά τις θύρες, είναι καινούριο. Έχει καινούρια βαγόνια.
Θα λειτουργήσει με 18 συρμούς και θα προστεθούν άλλοι 15 για να ενισχύσουμε την κίνηση, έχοντας στο μυαλό μας ότι μέχρι τέλους του χρόνου θα φτάσει και στην Καλαμαριά».
Καταλαβαίνω την καχυποψία για την μη υλοποίηση ορισμένων έργων, είχαμε πει όμως για την παράδοση του μετρό και το παραδίδουμε. Είπαμε για ανανέωση του στόλου των λεωφορείων και κατά 50% έχει ανανεωθεί και είπαμε ότι το fly over θα πάει με ικανοποιητικούς ρυθμούς και έτσι προχωράει με πολύ καλούς ρυθμούς».
Για το σήμα του μετρό δήλωσε: «Εμένα προσωπικά μου άρεσε, αλλά είναι και η αισθητική του καθενός. Το κρίσιμο θέμα είναι να αναδείξουμε την πόλη και το μετρό. Δεν είναι μόνο ένα σήμα, είναι η ταυτότητα. Υπάρχει μια παραπομπή στο Βυζάντιο, ένας κύκλος -που δεν κλείνει-που δείχνει την κίνηση του μετρό και την εικόνα της προοπτικής και της εξέλιξής του.
Τα περισσότερα μετρό στον κόσμο έχουν την αναφορά στο Μ, εδώ υπάρχει η αναφορά και σε ένα ελληνικό γράμμα».
«Αναδεικνύει την ίδια την πόλη, ανακούφιση για ένα σημαντικό κομμάτι της κοινωνίας. Εκτιμούμε ότι θα έχουμε 60.000 λιγότερες μετακινήσεις οχημάτων και συνδυαστικά με τα άλλα μέσα μεταφοράς προσφέρεται ένας καλύτερος συγκοινωνιακός χάρτης στη Θεσσαλονίκη.
Σε ότι αφορά το αντικείμενο του υπουργείου του οποίου έχω την πολιτική εποπτεία υπήρχε μια εύλογη καχυποψία της κοινωνίας και ανακολουθία διαχρονική του πολιτικού συστήματος.
Έγινε η έναρξη των εργασιών, ξεπεράστηκαν εμπόδια, διαχρονικά υπήρξαν πρωτοβουλίες, έτρεξε με πιο γρήγορους ρυθμούς με την τελευταία κυβέρνηση», ενώ για το fly over τόνισε: «Συμφωνώ με το έργο, καθώς την ώρα θα διέρχονται 10.000 οχήματα από 5.000 οχήματα που διέρχονται σήμερα, ούτως ή άλλως υπήρχε πρόβλημα στον περιφερειακό.
Για τα εισιτήρια:«Τα 2.000.000 εισιτήρια θα χρησιμοποιηθούν κανονικότατα. Το εισιτήριο θα είναι στα 0,60, προσπαθούμε να κάνουμε πιο θελκτική την τιμολογιακή πολιτική για να χρησιμοποιούνται περισσότερο τα μέσα μεταφοράς».
Διαβάστε επίσης:
Παρ’ ολίγον νέα τραγωδία με τρένα: Στην Πιερία – Τι λέει ο Β. Οικονόμου – Τι απαντά ο ΟΣΕ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός της ΕΕ για το 2025: Αποκατάσταση περικοπών του Συμβουλίου και ενίσχυση κομβικών προγραμμάτων της ΕΕ
- Volkswagen: Πούλησε το εργοστάσιο στην Σιντζιάνγκ κατόπιν καταγγελιών καταναγκαστικής εργασίας
- Everest: Ανάπτυξη στην Κρήτη με συνολικά 30 καταστήματα εντός της διετίας
- Attica Bank-Παγκρήτια Τράπεζα: Βιώσιμα περιβαλλοντικά κριτήρια στη χρηματοδότηση της ναυτιλίας