Βρίσκεται στην 4η θέση μαζί με Φέτελ και Προστ. Στην 3η θέση είναι ο αείμνηστος Χουάν Μανουέλ Φάντζιο με 5 τίτλους και στις δυο πρώτες με επτά τίτλους οι Σουμάχερ και Χάμιλτον.
Ο Φερστάπεν σε χθεσινές του δηλώσεις ξεκαθάρισε πως δεν σκοπεύει να μείνει για πολύ καιρό ακόμη στη F1: «Θέλω να κάνω και άλλα πράγματα. Δεν με ιντριγκάρει να πάρω 8 τίτλους, δε λέω ότι δεν είναι σημαντικό. Αλλά άμα φτάσεις τα 40 το σώμα δεν ανταποκρίνεται το ίδιο. Έχω τόσα πράγματα στο μυαλό μου δε θα είμαι για τόσο πολύ καιρό εδώ ακόμη» ξεκαθάρισε ο πρωταθλητής.
Ο Φερστάπεν φέτος όπως και το 2021 είχε μια πολύ δύσκολη χρονιά. Ξεκίνησε καλά πήρε 7 νίκες στους πρώτους 10 αγώνες και μετά λόγω της υστέρησης της ομάδας και του μονοθεσίου βρέθηκε σε δύσκολη θέση.
Έδωσε μάχες για βαθμούς στη δεκάδα και κατάφερε να διατηρήσει το βαθμολογικό του προβάδισμα χάρη και στην αναποφασιστικότητα της McLaren που αρνούνταν να δώσει πρώτο ρόλο στο Νόρις. «Είχες πει ότι μπορώ να πάρω τον τίτλο μόνο με το ταχύτερο μονοθέσιο» θύμισε στο Ζακ Μπρον της McLaren ο Φερστάπεν χτες βράδυ. Ο Ολλανδός εκμεταλλεύτηκε τη βροχή στη Βραζιλία και πήρε μια ανέλπιστη νίκη καθαρίζοντας ουσιαστικά την υπόθεση «τίτλος». Χτες βράδυ με την 5η θέση τον σφράγισε.
Η Red Bull θα απωλέσει το πρωτάθλημα κατασκευαστών μετά από δυο χρόνια γιατί δεν έχει το ταχύτερο μονοθέσιο, αλλά και λόγω της υστέρησης απόδοσης του Σέρτζιο Πέρεζ. Η αποχώρηση του Νιούι από την αυστριακή ομάδα επηρέασε εμφανώς και σε μεγάλο βαθμό την εξέλιξη της RB20 φέτος. Αν δεν ήταν η οδηγική ευφυΐα του Φερστάπεν πιθανόν θα χάνονταν και ο τίτλος στους οδηγούς.
Δεν είναι μικρή υπόθεση η Red Bull έχει πλέον 8 τίτλους στους οδηγούς μόνο οι Mercedes (9), McLaren (12) και Ferrari (15) έχουν περισσότερους στην ιστορία του σπορ. Πιθανώς δεδομένης της απουσίας Νιούι και της αποχώρησης της Honda το 2026, η RB21 του 2025 να μην είναι ικανή για νίκες οπότε για τον Ολλανδό πρωταθλητή η νέα χρονιά θα είναι τελείως διαφορετική.
Οι αλλαγές στους κανονισμούς το 2026 αναμένεται ν’ αλλάξουν τις ισορροπίες μένει να δούμε αν η Red Bull με τη Ford θα μπορέσει να μείνει στο παιχνίδι. Σε κάθε περίπτωση ο Φερστάπεν έχει συμβόλαιο ως το 2028 με τους Ταύρους. Τότε θα είναι 31 ετών. Οδηγικά προφανώς είναι εξαιρετικά ικανός για μεγάλα πράγματα.
Είναι όμως δύσκολο να έχει ξανά μονοθέσιο νικητή στα χέρια του το προσεχές διάστημα. Ο χρόνος θα δείξει αν θα ακολουθήσει εν τέλει μια φθίνουσα πορεία ανάλογη του Φέτελ.
Διαβάστε επίσης
Αποστολή Σουηδία: Οδηγούμε το νέο XC90 (video)!
F1 Λας Βέγκας: Τέσσερις φορές στον άσσο!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αλέν Μπερσέ: Τα ευρωπαϊκά κράτη καλούνται να εντάξουν στον ορισμό του βιασμού την έννοια της συναίνεσης
- Δήμος Αθηναίων: Κόντρα Δούκα Μπακογιάννη για τις αυξήσεις δημοτικών τελών
- ΕΕ: Ανανέωσε τα περιοριστικά μέτρα της Τουρκίας λόγω μη εξουσιοδοτημένων δραστηριοτήτων στην Αν. Μεσόγειο
- Ρέθυμνο: Πυρκαγιά στις Καρίνες, σε δύσβατη περιοχή χορτολιβαδικής έκτασης