ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τι μαγειρεύει ο maître Λιβάνιος, τα ραντεβού του Εξάρχου και το ράλι στην Αττικής, τα μυστικά της ΓΕΚ και τα 19 ευρώ, το beef Σταϊκούρα – Ταχιάου, τι θα στηρίξει ο Μηταράκης, και ο καινοτόμος Ρέμος
Η ψηφιακή τράπεζα Revolut Bank UAB πραγματοποίησε έρευνα σε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.000 ατόμων, σχετικά με τα σχέδια και τα κίνητρα των καταναλωτών ενόψει της Black Friday που επιβεβαιώνει το αυξημένο ενδιαφέρον. Παρ’ όλο που ένας στους δέκα Έλληνες πιστεύει ότι δεν υπάρχουν πια μεγάλες προσφορές στις τιμές, όπως στο παρελθόν, τουλάχιστον οι οκτώ στους δέκα πιστεύουν ότι η Black Friday αποτελεί μία καλή ευκαιρία για συμφέρουσες αγορές. Μάλιστα, αρκετοί είναι διατεθειμένοι να χρησιμοποιήσουν την πιστωτική κάρτα τους για να μη χάσουν τις ευκαιρίες της Black Friday.
Το βασικό κίνητρο που οδηγεί τους πέντε στους δέκα Έλληνες να ψωνίσουν κατά τη διάρκεια της Black Friday είναι οι εκπτώσεις σε επώνυμα προϊόντα που συνήθως δεν αγοράζουν επειδή είναι πολύ ακριβά. Ακολουθεί το κίνητρο για τέσσερις στους δέκα της αγοράς προϊόντων που συνήθως αγοράζουν κατά τη διάρκεια του έτους, αλλά σε χαμηλότερες τιμές. Οι δύο στους δέκα εκμεταλλεύονται τη Black Friday για να αγοράσουν χριστουγεννιάτικα δώρα και ένας στους δέκα για να εφοδιαστεί φθηνότερα είδη καθημερινής ανάγκης, ενώ ένας στους πέντε χρησιμοποιεί τη Black Friday για να κάνει ένα δώρο στον εαυτό του ως ανταμοιβή με μία μικρή και φθηνή απόλαυση.
Αναφορικά με το δίλημμα online shopping ή αγορές σε κατάστημα, οι Έλληνες καταναλωτές για τη Black Friday & Cyber Monday είναι διχασμένοι, αφού πάνω από τέσσερις στους δέκα ψωνίζουν online και πέντε στους δέκα σε φυσικά καταστήματα με κυριότερους λόγους την άμεση παραλαβή του προϊόντος, αλλά και για να μην τους απασχολήσουν οι επιστροφές.
Στην προσπάθεια των καταναλωτών να αναζητήσουν χαμηλότερες τιμές μέσω άγνωστων ιστοσελίδων e-shops θα πρέπει να λάβουμε υπόψη πως καραδοκούν οι διαδικτυακοί απατεώνες να εκμεταλλευτούν τη ζήτηση των ημερών. Βεβαίως, η Υπηρεσία Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος παρακολουθεί στενά κακόβουλες δραστηριότητες, ώστε να περιορίσει τις παραπλανητικές αγορές και να προστατεύσει τους καταναλωτές να μην πέσουν θύματα απάτης και χάσουν τα χρήματά τους. Το ασφαλέστερο για τους καταναλωτές και το ζητούμενο για τους εμπόρους, ανεξάρτητα με τον τρόπο που επιθυμεί ο καθένας να κάνει τις αγορές του, είναι να επιλέξει ελληνικά e-shops και τοπικά φυσικά καταστήματα. Τέλος, εκτιμάται πως η αγοραστική κίνηση στην ελληνική αγορά θα κυμανθεί στα περυσινά επίπεδα με περίπου 3 εκατ. πωλήσεις με μέση απόδειξη κοντά στα 100 ευρώ και συνολικό τζίρο στο επίπεδο των 300 εκατ. ευρώ.
Διαβάστε επίσης:
Φωτιά τώρα σε χώρο ανακύκλωσης οχημάτων στο Κορωπί – Δύο τραυματίες
Ιλυδα: Προχωρά σε ΑΜΚ 2 εκατ. ευρώ – Mοιράζει δωρεάν μετοχές
UniCredit: Προσφορά 10 δισ. ευρώ για εξαγορά της ιταλικής Banco BPM