ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στο 9μηνο στα 37,5 εκατομμύρια δολάρια και το μέρισμα στα 0,75 δολάρια.
Τα έσοδα ανήλθαν στα 114,738 εκατ. δολάρια, έναντι 111,928 εκατ. δολάρια στο αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Τα έξι πλοία μεταφοράς LNG του στόλου της εταιρείας λειτουργούν επί του παρόντος με μακροχρόνιες ναυλώσεις με διεθνείς εταιρείες φυσικού αερίου. Οι συμβάσεις αυτές έχουν μέση υπολειπόμενη διάρκεια 6,2 ετών.
Με την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχουν απρόβλεπτα γεγονότα τα πλοία θα παραμείνουν ναυλωμένα μέχρι το 2028. Από τις 22 Νοεμβρίου 2024, το ανεκτέλεστο συμβόλαιό της εταιρείας ανέρχεται σε περίπου 1,01 δισεκατομμύρια δολάρια, που αντιστοιχεί σε κατά μέσο όρο περίπου 168 εκατομμύρια δολάρια ανά σκάφος.
Η ρευστότητα της εταιρείας έφτασε τα 25,6 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 21,8 εκατομμύρια δολάρια την αντίστοιχη περίοδο του 2023, που αντιπροσωπεύει αύξηση 3,8 εκατομμυρίων δολαρίων ή 17,4%.
Διαβάστε επίσης
Η Dynacom Tankers του Γιώργου Προκοπίου ναυπηγεί άλλα τέσσερα panamax στην Yangzijiang Shipbuilding
Γιώργος Προκοπίου: Το κράτος δεν πρέπει να παρεμβαίνει στον κλάδο της ναυτιλίας
Αριστείδης Πίττας: Η EuroDry ενισχύει τον στόλο της με δύο σύγχρονα ultramax
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ