Ομάδες και οδηγοί αντιμετωπίζουν ασυνήθιστα χαμηλές θερμοκρασίες και χρειάζεται να προσαρμοστούν σ’ αυτό. Άλλοι τα καταφέρνουν καλύτερα άλλοι όχι.
Είδαμε πολλούς οδηγούς να χάνουν τα φρένα στο τέλος της μεγάλης ευθείας για τη στροφή 14 και άλλους να προσπαθούν να κολλήσουν πίσω από προπορευόμενο μονοθέσιο, ώστε να επωφεληθούν και κατ’ επέκταση να αξιολογήσουν την βοήθεια που δίνουν οι μειωμένες αεροδυναμικές αντιστάσεις: Είναι μεγάλη και σημαντική.
Οι Mercedes ήταν ταχύτερες στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών και έκαναν το 1-3 στη δεύτερη έχοντας τον Νόρις ανάμεσά τους.
Ήταν σαφές πως τα ασημί μονοθέσια βοηθήθηκαν από τις χαμηλές θερμοκρασίες καθώς αχίλλειος πτέρνα της W15 είναι η υπερφόρτωση και κατά συνέπεια υπερθέρμανση των ελαστικών.
Οι Ferrari είναι κοντά και να σημειωθεί πως δεν χρησιμοποίησαν τη μαλακή γόμα για να πετύχουν ταχύτερο γύρο, όπως οι Χάμιλτον, Νόρις ενώ προβλήματα στην ισορροπία κρατήματος, αντιμετώπιζαν οι Red Bull.
Ο Άλμπον έβγαλε την κόκκινη σημαία στο τέλος του FP2 έχοντας πρόβλημα στην αντλία καυσίμου.
Η 3η περίοδος ελεύθερων δοκιμών είναι προγραμματισμένη για τις 04:30 ξημερώματα Σαββάτου και οι κατατακτήριες δοκιμές για τις 08:00 Σάββατο πρωί. Ο ταχύτερος χρόνος ήταν στο 1:33.8, η περσινή pole ήταν στο 1:32.7.
Πέρυσι στο FP2 ο αντίστοιχος χρόνος ήταν 1:35.2
Οι ταχύτεροι χρόνοι στο FP2 ήταν:
Διαβάστε επίσης:
F1 Λας Βέγκας: Ρόδα είναι και γυρίζει!