ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Την καλύτερη οικονομική απόδοση είχε ο τερματικός σταθμός Vecon στη Βενετία (όμιλος PSA).
Όλοι οι δείκτες των Τερματικών Σταθμών ήταν ανοδικοί, ωστόσο, μόνο των Bettolo (Γένοβα, MSC), Vado Gateway (Vado Ligure, Maersk-Cosco), Sech (Γένοβα, Psa) και του Tiv (Βενετία, MSC) ήταν αρνητικοί.
Το 2023 ήταν μια αδύναμη χρονιά για τους ιταλικούς τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων, τουλάχιστον σε σύγκριση με τα αποτελέσματα του 2022.
Οι οικονομικές επιδόσεις που πέτυχαν οι κύριες εθνικές πλατφόρμες για τους μετόχους τους παραμένουν ιδιαίτερα θετικές.
Αυτό δείχνει η όγδοη έκδοση της μελέτης της Fedespedi για τα κύρια ιταλικά τερματικά εμπορευματοκιβωτίων, η οποία εξέτασε φέτος τις οικονομικές καταστάσεις του 2023.
Όσον αφορά τις λειτουργικές επιδόσεις, το 2023, τα 18 τερματικά που εξετάστηκαν διαχειρίστηκαν συνολικά 9,828 εκατομμύρια TEU, ή το 87% του συνόλου της διακίνησης στην Ιταλία (11,295 εκατομμύρια TEU), σε συνολική επιφάνεια 5,763 εκατομμυρίων τετραγωνικών μέτρων και χρήση 117 γερανών αποβάθρας, σε σύγκριση με το 2022, οι τερματικοί σταθμοί κατέγραψαν συνολική μείωση 1,6% όσον αφορά τις μετακινήσεις TEU (-2,4% το ποσοστό για το 100% της εθνικής διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων).
Διαβάστε επίσης:
ΗΠΑ: Επενδύουν 580 εκατ. δολάρια στα λιμάνια
ΖΙΜ: Κερδοφορία 1,13 δισ. δολάρια για το γ’ τρίμηνο – Ναυπηγεί 46 πλοία κοντέινερ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Διασύνδεση Ελλάδας-Κύπρου: Με red flags και ερωτήματα για τον ΑΔΜΗΕ η προκαταρκτική αξιολόγηση
- Πόλεμος Σίψα (ΕΚΤΕΡ) με Μιτζάλη (ΑΒΑΞ) σε δύο μέτωπα
- Φάρμα Κουκάκη: Το ρεκόρ πωλήσεων και οι νέες πράσινες επενδύσεις
- Αντώνης Λυμπέρης: Ο bon vivant «βασιλιάς» των περιοδικών life style που όρισε την αισθητική επί μια 20ετία