Στα επόμενα χρόνια, ένα στα τρία κοντέινερ που μεταφέρονται δια θαλάσσης θα μπορούσε να ανατεθεί σε πλοία MSC.

Αυτό είναι ένα από τα πιο σχετικά δεδομένα που επισημαίνει η εταιρεία ανάλυσης και έρευνας Alphaliner, η οποία, στην τελευταία της ενημέρωση, για την υπάρχουσα και υπό κατασκευή χωρητικότητα για πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Alphaliner TOP 100, της 19ης Νοεμβρίου, υπογραμμίζει πώς ο ήδη ενεργός στόλος Mediterranean Shipping Company συνεχίζει να αναπτύσσεται και έχει ξεπεράσει το όριο των 6,2 εκατομμυρίων TEUs διαθέσιμης χωρητικότητας.

Η ναυτιλιακή εταιρεία του Τζιανλουίτζι Απόντε διαθέτει 577 πλοία που μπορούν να μεταφέρουν περισσότερα από 3,2 εκατομμύρια TEU, στα οποία πρέπει να προστεθούν σε άλλα 294 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που λειτουργούν σε ναύλωση με ένα συνολικό μερίδιο αγοράς 20,1%.

Η Alphaliner υπενθυμίζει ότι τους τελευταίους τέσσερις μήνες το βιβλίο παραγγελιών της MSC για νέα πλοία έχει αυξηθεί κατά 32%.

Όταν τεθούν σε υπηρεσία, υπογραμμίζει η εταιρεία ανάλυσης, τα νέα πλοία που παραγγέλλονται ή βρίσκονται υπό κατασκευή θα επιτρέψουν στην MSC να ελέγχει έναν στόλο που θα αντιπροσωπεύει πάνω από το 31% της συνολικής υπάρχουσας χωρητικότητας στον κόσμο για τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων δια θαλάσσης.

Διαβάστε επίσης:

Ο Πάνος Λασκαρίδης αγόρασε δύο δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών υπό ναυπήγηση

Data 4: Το 2026 έτοιμο το Data Center με πρώτο πελάτη τη Microsoft – Επενδυτικό σχέδιο 450-500 εκατ. ευρώ

Τα guts των Σαράντη και Φέσσα, γιατί είναι έξαλλοι στο ΜΜ με την Απαλαγάκη, η δωρεά του Πατέρα και οι νέες περιπέτειες των Coustas στις Σπέτσες