Τα σενάρια της διαδοχής φούντωσαν ξανά μετά την απόφαση του μεγιστάνα Μπερνάρ Αρνό να τοποθετήσει τον 32χρονο γιο του, Αλεξάντρ, αναπληρωτή διευθύνοντα σύμβουλο του τμήματος Moët Hennessy του ομίλου LVMH, ο οποίος κατέχει πλέον πάνω από 75 brands.

Ο δεύτερος γιος του Αρνό, είναι μια ξεχωριστή περίπτωση, καθώς οι connoisseurs της πολυτέλειας τον έχουν ήδη ξεχωρίσει ως έναν από τους πιο επιδραστικούς του κλάδου.

1

Ένα ακόμα ξεχωριστό χαρακτηριστικό είναι ότι πρόκειται για τον μόνο απόγονο από τα πέντε παιδιά του Αρνό, που αναλαμβάνει ένα brand το οποίο δεν σχετίζεται με τη μόδα.

Αν προσθέσει κανείς και τις ιδιαίτερες σχέσεις του νεαρού bon vivant με τον Ντόναλντ Τραμπ, οι μετοχές του Αλεξάντρ για τη διεκδίκηση  της προεδρίας του κορυφαίου ευρωπαϊκού ομίλου πολυτέλειας ξαφνικά έχουν εκτοξευτεί.

Τα νέα καθήκοντα

Ο Αλεξάντρ είναι ο πρώτος γιος από τον δεύτερο γάμο του Αρνό. Έχει δύο μικρότερα αδέρφια, τον Φρεντερίκ, 30 ετών, και τον Ζαν, τον Βενιαμίν της οικογένειας. Έχει μεγάλη διαφορά με τα δύο ετεροθαλή αδέλφια του Ντελφίν, 49 ετών, και Αντουάν, 47 ετών, με την πρώτη να έχει αναλάβει μία από τις σημαντικότερες θέσεις στον όμιλο, αυτόν της διευθύνουσας συμβούλου της Dior, με τον αδελφό της να είναι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Christian Dior.

Ο Αλεξάντρ πλέον αναλαμβάνει ένα χαρτοφυλάκιο, το οποίο σύμφωνα με όσους παρακολουθούν από κοντά τον όμιλο, είναι πυκνό και γεμάτο προκλήσεις.

Οι δραστηριότητές του εκτείνονται από τους αμπελώνες της Σαμπανίας και τα αποστακτήρια κονιάκ μέχρι τη διαχείριση ενός εργατικού δυναμικού, που απαιτεί πολύ πιο σύνθετο χειρισμό από τους εργαζόμενους στο χώρο της μόδας.

Πλέον θα διαχειρίζεται μία σειρά από εκλεπτυσμένα brands όπως το γλυκό κρασί Chateau d’Yquem και τη σαμπάνια Veuve Clicquot, πέραν της ομώνυμης διάσημης σαμπάνιας Moët, την οποία συναντούσε κανείς σε όλα τα σημεία του Παρισιού τον περασμένο Αύγουστο, κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων, των οποίων χορηγός ήταν η LVMH.

Το μεγαλύτερο στοίχημα βέβαια είναι να καταφέρει να αυξήσει τις πωλήσεις στον κλάδο των οινοπνευματωδών ποτών, ο οποίος επλήγη σκληρά την περίοδο της πανδημίας, σε αντίθεση με τα brands του ομίλου που σχετίζονται με τη μόδα, τα οποία αντιθέτως άνθισαν.

Οι δεσμοί με τον Τραμπ

Η εκλογή του Ντόναλντ Τραμπ στην προεδρία των ΗΠΑ κρίθηκε από την πρώτη στιγμή ως μία θετική εξέλιξη για τις business του ομίλου LVMH στις ΗΠΑ.

Ο Μπερνάρ Αρνό γνωρίζει καλά τον νέο πρόεδρο και όταν τον είχε επισκεφθεί το 2016 για να δειπνήσει μαζί του, τον συνόδευε ο γιος του Αλεξάντρ. Έκτοτε ο Αλεξάντρ έχει συναντηθεί αρκετές φορές με τον Τραμπ, με πιο πρόσφατη την παρουσία του σε μία προεκλογική συγκέντρωση στη Madison Square Garden.

Ο Τραμπ συναντήθηκε επίσης με τον Αρνό και τον πατέρα του το 2019 για ένα τελετουργικό κόψιμο κορδέλας σε ένα νέο εργαστήριο της Louis Vuitton στην κομητεία Τζόνσον του Τέξας.

Έχουν δειπνήσει στο περίφημο πλέον Mar-a-Lago, με τον Τραμπ να μιλάει με τα καλύτερα λόγια για τον νεαρό υποψήφιο για τη διαδοχή στον όμιλο LVMH.

«Είναι ένας νεαρός άνδρας που βρίσκεται μόνιμα σε κίνηση, ο γιος ενός από τους μεγαλύτερους επιχειρηματίες και ηγέτες στην Ευρώπη και στον κόσμο», έγραψε ο Τραμπ στα social media που του ανήκουν, τo Truth Social.

Οι επαφές με τον Έλον Μασκ

Σε αυτή τη σχέση αναμένεται να παίξει σημαντικό ρόλο και ο προσωπικός δεσμός που έχει καλλιεργήσει ο Αρνό με τον Έλον Μασκ, τον πλουσιότερο άνδρα του κόσμου κι έναν από τους ανθρώπους του νέου πρόεδρου των ΗΠΑ.

Ο Μπερνάρ μαζί με τον γιο του Αλεξάντρ δείπνησαν τον Ιούνιο του 2023 με τον Μασκ στο μπαλκόνι του ξενοδοχείου Cheval Blanc Paris, το οποίο ανήκει τον ευρωπαίο μεγιστάνα, με τον 32χρονο να μοιράζεται με τους ακολούθους του στο Instagram φωτογραφίες μαζί με τον Έλον.

Αυτή ήταν και η πρώτη από τις αρκετές συναντήσεις της ευρωπαϊκής οικογένειας με τον αμφιλεγόμενο επιχειρηματία, με τις δύο πλευρές να μιλάνε με τα καλύτερα λόγια ο ένας για τον άλλον.

Κάποια στιγμή, μάλιστα, ο Μπερνάρ Αρνό αστειεύτηκε σε δηλώσεις του στο CNBC λέγοντας ότι ότι η Louis Vuitton θα μπορούσε να εξοπλίσει την καμπίνα των πυραύλων της Space X του Μασκ.

Ο πολυτελής γάμος, η Tiffany’s και η στρατιά celebrities

Σε αντίθεση με τα αδέρφια του, ο Αλεξάντρ έχει καλλιεργήσει ένα πιο εξωστρεφές προφίλ. Ξεκίνησε για λόγους μάρκετινγκ να προσεγγίζει celebrities, από την Beyoncé και τον Jay-Z μέχρι τον Κέντρικ Λαμάρ και τη Γκαλ Γκαντότ, όταν είχε αναλάβει το brand Tiffany’s & Co.

H Beyoncé φόρεσε το εμβληματικό κίτρινο διαμάντι 128 καρατίων της Tiffany’s, όντας η πρώτη έγχρωμη γυναίκα και τέταρτη στην ιστορία του που το φόρεσε. Στην εμβληματική της περιοδεία Renaissance World Tour φορούσε επίσης προσαρμοσμένα σχέδια Tiffany & Co.

Οι περισσότεροι εκ των διασήμων που έχουν συνεργαστεί με τον Αλεξάντρ και έχουν φωτογραφηθεί ουκ ολίγες φορές μαζί του σε πληθώρα κοινωνικών εκδηλώσεων, ήταν καλεσμένοι και το γάμο του, το 2021, με την Ζεραλντίν Γκιγιό, ιδρύτρια της εταιρείας μόδας D’Estrëe.

Το νεαρό ζευγάρι πραγματοποίησε δύο τέλετες, μία στο Παρίσι σε κλειστό κύκλο κι άλλη μία στη Βενετία, όπου παρευρέθησαν διάφοροι celebrities, όπως οι Beyoncé, Jay-Z, , Roger Federer, Pharrell Williams, ενώ ο Kanye West τραγούδησε στη τελετή.

Διαβάστε επίσης:

Warren Buffett: Ο γκουρού των επενδύσεων ξαναχτυπά – Αγόρασε Domino’s Pizza και Pool Corp. και εκτίναξε τις μετοχές

MacKenzie Scott: Η πρώην σύζυγος του Bezos πούλησε μετοχές της Amazon αξίας 8 δισ. δολ. και συνεχίζει τις φιλανθρωπίες

Burberry: Πώς σχεδιάζει ο Schulman να αυξήσει την κερδοφορία – Πτώση 20% στις πωλήσεις τριμήνου