ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το EBITDA του ομίλου διαμορφώθηκε σε 3,3 δισ. ευρώ, ενώ το EBIT ανήλθε σε 1,8 δισ.
Τα αποτελέσματα ήταν χαμηλότερα από το προηγούμενο έτος, όπως είχε προβλεφθεί, εξαιτίας των χαμηλότερων ναύλων κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024 και των μεγαλύτερων μεταφορικών δαπανών ως αποτέλεσμα της αναδρομολόγησης πλοίων γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας.
Ωστόσο, η βελτίωση της ζήτησης και οι υψηλότεροι ναύλοι το τρίτο τρίμηνο οδήγησαν σε σημαντική αύξηση των κερδών σε σχέση με τα προηγούμενα τρίμηνα του 2024.
Στον κλάδο των τακτικών γραμμών, ο όγκος των μεταφορών αυξήθηκε κατά 5% τους πρώτους εννέα μήνες του 2024 σε 9,3 εκατομμύρια TEU, από 8,9 εκατομμύρια TEU το προηγούμενο έτος (9M 2023).
Οι πωλήσεις, μειώθηκαν κατά 2% στα 13,8 δισεκατομμύρια ευρώ, λόγω του χαμηλότερου μέσου ναύλου των 1.467 δολαρίων / TEU σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι 9 εκατομμύρια 2023, 1.604 δολάρια / TEU).
Ο τομέας Terminals & Infrastructure σημείωσε σημαντική αύξηση των εσόδων και της κερδοφορίας τους πρώτους εννέα μήνες του 2024. Το EBITDA μειώθηκε στα 3,2 δισ. ευρώ. Το EBIT μειώθηκε στα 1,7 δισ. ευρώ.
Το EBITDA αυξήθηκε στα 105 εκατομμύρια ευρώ και το EBIT στα 51 εκατομμύρια ευρώ. Δεδομένου ότι το τμήμα δημιουργήθηκε το δεύτερο εξάμηνο του 2023, τα αποτελέσματα είναι μόνο εν μέρει συγκρίσιμα με τους αριθμούς των προηγούμενων ετών.
Το EBITDA του ομίλου προβλέπεται να κυμανθεί μεταξύ 4,2 δισ. και 4,6 δισ. ευρώ, ενώ το EBIT του ομίλου θα κυμανθεί μεταξύ 2,2 και 2,6 δισ. ευρώ.
Διαβάστε επίσης:
Hyundai Motor: Ένας Ισπανός αναλαμβάνει το τιμόνι της νοτιοκορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας
Drewry: Αμετάβλητοι οι ναύλοι στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πώς να ελέγξετε την επιθυμία των παιδιών για ζάχαρη
- Ελαιόλαδο: Αισιοδοξία στη βιομηχανία για τις τιμές – Τι αναφέρει τώρα ο μεγαλύτερος παραγωγός στον κόσμο
- ΕΜΥ: Προ των πυλών η κακοκαιρία Alexandros – Πού θα χτυπήσει
- Ο Κωστής Χατζηδάκης στο My Story με τη Μάριον Μιχελιδάκη, σε μια εξαιρετική συνέντευξη