Με super shoes ελληνικής έμπνευσης για μαραθωνοδρόμους κάνει το ντεμπούτο της στην αγορά αθλητικών ειδών η Ena Athletics.

Μια αμιγώς ελληνική εταιρεία με βασικό επενδυτή τον Αλέξανδρο Λάτση, που διεκδικεί να πάρει θέση σε μια αγορά που κυριαρχούν παγκόσμιοι κολοσσοί όπως η Nike, Αdidas, Αsics κ.α.

Η παρουσίαση έγινε χθες στο Ολυμπιακό Μουσείο της Αθήνας, απέναντι από το ΟΑΚΑ «Σπύρος Λούης», παρουσία κορυφαίων Ελλήνων αθλητών, όπως ο Παναγιώτης Γιαννάκης, οι ολυμπιονίκες Νίκος Κακλαμανάκης, Πύρρος Δήμας, Φανή Χαλκιά και οι μαραθωνοδρόμοι Μαρία Πολύζου και Κώστας Χουβαρδάς, που αποτελούν και τους brand ambassadors της εταιρείας.

Στο Golden Hall το πρώτο κατάστημα

Αφετηρία για την πορεία της εταιρείας που παράγει το πρώτο premium αθλητικό brand στην Ελλάδα είναι το κατάστημα στο Golden Hall που αποτελεί και την έδρα της Ena Athletics όπως και το online κατάστημα.

Ο Αλέξανδρος Λάτσης, όντας μάλιστα και ο ίδιος δρομέας και μάλιστα όπως αποκάλυψε χθες ο Θωμάς Θωμαΐδης, γενικός διευθυντής της Ena Athletics, μόλις πρόσφατα ολοκλήρωσε τον πρώτο του μαραθώνιο στην πρόσφατη αθλητική διοργάνωση στην Αθήνα, αποτελεί τον βασικό επενδυτή κατέχοντας το πλειοψηφικό ποσοστό.

Συνεπενδυτές είναι ο Manuele Bianchi, σχεδιαστής με 20 χρόνια εμπειρίας σε μεγάλα διεθνή brands που σχεδίασε και το Ena, καθώς και ο Peter Ruppe, στέλεχος με μακρά εμπειρία σε εταιρείες κολοσσούς όπως η Nike και η Under Armour.

Στην παρούσα φάση διατίθεται ένα μόνο αθλητικού υποδήματος, unisex και ειδικών προδιαγραφών για τρέξιμο, το οποίο μάλιστα δοκιμάστηκε σε 300 δρομείς στον Μαραθώνιο της Αθήνας αφήνοντας θετικές εντυπώσεις.

Το πλάνο ανάπτυξης

Φυσικά το επιχειρηματικό πλάνο δεν περιορίζεται σε ένα μόνο μοντέλο που αφορά σκληρές διαδρομές αλλά η βεντάλια θα ανοίξει ανάλογα με την ανταπόκριση της αγοράς. Στον σχεδιασμό προβλέπεται εντός του 2025 το λανσάρισμα και άλλων προϊόντων για διαφορετικές λειτουργίες, τα οποία σε πρώτη φάση όλα θα αφορούν τον δρόμο και το τρέξιμο, προπονητικά και λίγο πιο ελαφριά.

Όπως ανέφερε στο περιθώριο της παρουσίασης ο γενικός διευθυντής της εταρείας κ. Θωμαίδης, στέλεχος με μακρόχρονη θητεία στην Ocado Retail στη Βρετανία, «το ένα κατάστημα είναι αυτό στο Golden Hall και θα διαθέτουμε και μέσω διαδικτύου ενώ οι ρυθμοί με τους οποίους θα αναπτυχθούμε θα είναι οι κατάλληλοι και ανάλογοι της απήχησης που θα έχουν. Όπως περιέγραψα εξοπλίσαμε δρομείς για τον Μαραθώνιο της Κυριακής αλλά αυτή ήταν δική μας ενέργεια και την επόμενη χρονιά στόχος μας είναι να μας έχουν επιλέξει. Να χαίρουμε της εμπιστοσύνης του δρομικού κοινού το οποίο αυτό θα προσπαθήσουμε. Ο επόμενός μας στόχος είναι στην Ελλάδα να γίνουμε αναγνωρίσιμοι, να πάρουμε και το feedback πώς μπορούμε να βελτιώσουμε το παπούτσι και να το επιλέξει ο κόσμος».

Συνεργασίες με specialist running stores

Η εταιρεία πάντως δεν στοχεύει σε αυτή τη φάση να μπει σε μεγάλες αλυσίδες αθλητικών ειδών. «Οι συνεργασίες που θα κάνουμε για την ανάπτυξη είναι υπό συζήτηση, όλα τα ενδεχόμενα είναι πιθανά θα κινηθούμε επιλεκτικά με μικρότερα specialist running stores. Τέτοιου είδους θέλουμε οι κινήσεις μας να είναι λίγες και σωστές ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Θωμαΐδης.

Τα αθλητικά υποδήματα της Ena Athletics παράγονται στην Κίνα και διατίθενται στην τιμή των 230 ευρώ ενώ στις προτεραιότητες της Ena συμπεριλαμβάνεται και η βιωσιμότητα με την εταιρεία να συνεργάζεται με την Εναλεία και για κάθε ζευγάρι υποδήματος που πωλείται, αφαιρούνται ισοβαρείς ποσότητες θαλάσσιων απορριμμάτων από το Αιγαίο.

Διαβάστε επίσης

Γιώργος Στάσσης: Ισχυρή, πράσινη και καθετοποιημένη η ΔΕΗ- Με 2,7 δισ. EBITDA το 2027, το 40% πράσινα

Sotheby’s: Πώς βρέθηκε στο στόχαστρο της εισαγγελίας για σκάνδαλο φοροδιαφυγής

Τα SOS στις αιτήσεις για επίδομα θέρμανσης σε πολυκατοικίες – Τι θα πρέπει να προσέξουν όσοι έχουν φυσικό αέριο