ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το έργο αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της κυβέρνησης της Αιγύπτου για τον εκσυγχρονισμό των λιμανιών της χώρας και τη βελτίωση του θαλάσσιου εμπορίου.
Ο τερματικός σταθμός εισάγεται σε έναν μεγαλύτερο διάδρομο logistics που συνδέει την Tanta, τη Mansoura και τη Damietta.
Μόλις ολοκληρωθεί το έργο, ο τερματικός σταθμός θα έχει χωρητικότητα 3,5 εκατομμυρίων TEU και μια αποβάθρα 2.000 μέτρων .
Τα έργα υποδομής έχουν ολοκληρωθεί πλήρως. Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Eurogate και τη Hapag-Lloyd εργάζεται στην υπερδομή του τερματικού σταθμού.
Το λιμάνι είναι κατασκευασμένο σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα και προορίζεται να γίνει σημαντικός κόμβος για την κυκλοφορία εμπορευματοκιβωτίων στη Μεσόγειο.
Με την ολοκλήρωση των εργασιών, η συνολική χωρητικότητα του λιμανιού της Ντομιάτας θα αυξηθεί στα 6 εκατομμύρια TEU , εδραιώνοντας τη θέση του ως παγκόσμιου κόμβου για το θαλάσσιο εμπόριο.
Ο τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων Tahya Misr 1, ένας από τους τρεις τερματικούς σταθμούς που σχεδιάζονται στο αναπτυξιακό έργο του λιμανιού της Damietta, θα αρχίσει να λειτουργεί τον Απρίλιο του 2025.
Οι άλλοι δύο τερματικοί σταθμοί εμπορευματοκιβωτίων αναμένεται να ολοκληρωθούν έως το 2027.
Διαβάστε επίσης:
Επένδυση 3,5 δισ. δολαρίων των Κινέζων στο λιμάνι στο Περού
VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων – Οι κινήσεις της εβδομάδας
Μειώθηκαν τα περιστατικά πειρατείας στη θάλασσα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στάσσης: Επενδύσεις 10,1 δις και στόχος για EBITDA 2,7 δις ευρώ το 2027
- Νεμπής: Στόχος μας να προσθέσουμε αξία στους μετόχους – Μεγάλη αύξηση συνδρομητών στην τηλεόραση
- AXIA για ΔΕΗ: Ισχυρό εννεάμηνο για τον όμιλο – Αγοράστε τη μετοχή
- Μετρό Θεσσαλονίκης: Τι απάντησε ο Παύλος Μαρινάκης για το λογότυπο και τις ανησυχίες για θέματα ασφαλείας