ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Σκοπός του συστήματος είναι η βελτίωση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες και η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των επιβατών».
Αναλύοντας ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστος Στυλιανίδης, ποια είναι τα οφέλη από την εφαρμογή του συστήματος, τόνισε:
- Αναβάθμιση της ασφάλειας: Με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων, οι διαδικασίες απόπλου-κατάπλου και ελέγχου των δρομολογίων θα γίνονται σε πραγματικό χρόνο, ενισχύοντας την ασφάλεια των επιβατών και των πληρωμάτων.
- Βελτίωση της εξυπηρέτησης των επιβατών: μείωση των καθυστερήσεων και διευκόλυνση της διαδικασίας επιβίβασης και αποβίβασης.
- Καλύτερη κατανομή λιμενικών πόρων: Το σύστημα θα οδηγήσει στην καλύτερη κατανομή των διαθέσιμων πόρων, όπως οι θέσεις ελλιμενισμού, μειώνοντας τον συγχρωτισμό και τις καθυστερήσεις.
- Προγραμματισμός δρομολογίων: Θα υπάρχει καλύτερος προγραμματισμός και διαχείριση των δρομολογίων, με δυνατότητα παρακολούθησης των χρόνων άφιξης και αναχώρησης των πλοίων, καθώς και των αναγκαίων χρόνων για τον ελλιμενισμό και αποβίβαση επιβατών.
- Αναβάθμιση Υποδομών: Το σύστημα θα εξασφαλίσει την ορθολογική χρήση των λιμενικών υποδομών και την αποφυγή συμφόρησης στους λιμένες, κάνοντάς τους πιο λειτουργικούς και ανταγωνιστικούς.
Αναφερόμενος για το ποια είναι τα βασικά στοιχεία του έργου, είπε:
«Ο στόχος του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής είναι η υλοποίηση ενός σύγχρονου και λειτουργικού συστήματος χρονοθυρίδων (slots) για τα λιμάνια με μεγάλη επιβατική κίνηση.
Το έργο θα περιλαμβάνει την ψηφιοποίηση των διαδικασιών του Υπουργείου, την ανάπτυξη αυτοματισμών στον απόπλου και κατάπλου των πλοίων και την παρακολούθηση και ανάλυση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο».
Τέλος, στο ερώτημα από πού χρηματοδοτηθεί το έργο, τόνισε:
«Η συνολική χρηματοδότηση του έργου ανέρχεται σε 2,5 εκατομμύρια ευρώ και οι πόροι έχουν ήδη εξασφαλιστεί μέσω του Προγράμματος ΕΣΠΑ «Μεταφορές 2021-2027». Η διαγωνιστική διαδικασία θα ξεκινήσει το 2024 μετά την ολοκλήρωση της δημόσιας διαβούλευσης».
Διαβάστε επίσης
Πέτρος Παναγιωτίδης: Έτοιμη για νέες κινήσεις η Toro, με μετρητά 192,2 εκατ. δολαρίων
Το λιμάνι του Πειραιά 37ο στον κόσμο
Attica Group: Απονομή Διεθνούς Πιστοποιητικού για τη Διεύθυνση Εσωτερικού Ελέγχου από τον IFACI
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα